cash game välillä vedin ohi ja välillä minusta vedettiin ohi! ja vihdoinki kun tuli KK 2 teki mini reissuja minua vastaan paria euroa niin minä ajattelin hutasta allarit! ja molemmat maksoi nopiaan toisella JJ ja toisella AA ja sinnehän se kassa taas hupeni ja pokerihuone rikastuu raken ansiosta! ja ei muuta kun lisää rahaa sinne koska se on rehellinen mesta!
T: aki p
TAAS POKERIHUONE
5
642
Vastaukset
- ...............
Paljoko oli koko potin rake? Saiko PH yli euron?
- rakea
lisää rakea tiedossa, kun tulee taas uusi talletus ensin.
- jurri on hieno asia
jakohan kuulostaa ihan kuin se olisi pokerihuoneelta
- Nippeliiiiiii
Joo!! NÄin taas P-huoneella. Omppua 0,25/0.50.
Floppasin 7 setin korotettuun floppiin. Floppi värin vedolla mulla ei. Turni 7. Vihu lyö potin,joka on jo iso (yli 80e) En rupee kikkaileen vaan lataan kaikki sisään. Vihu maksaa ja näyttää kutari värisuoran vedon ja nutti värin vedon. Vihu tarvii riveriin pata 6.... Ja riveri arvatenkin kun kyse on P-huoneesta. on tämä kyseinen pata6. Eikä ees bad beat pottia jakoon... Vitutti enemmän ku vähä! Pelaan tästälähtien vaan Paffilla! Pistin jo kotiutukseen rollini. Ei enää jaksa noita p-huoneen ohikkaita joita tulee järkyttävän paljon. Hyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1588625- 664754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494502Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233982Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423500Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383388- 483153
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492664