FINDUST pölypussit, VAROITUS!!!!!!!!!!!!

säästetty väärässä paikassa

Se joka halpa ostaa, se p**ka saa...
Pitää paikkansa ainakin FINDUST pölypussien kanssa.
Kolme pussia peräkkäin, kaikki revenneet sauman vierestä. Kahdella eka kerralla ajateltiin, että ehkä laitettu pussi huonosti tms omaa vikaa mukana. Imurin sisäosat putsattu ja imuri käyttöön.
Nyt imuroitu kaakelin saumojen poistosta tullutta pölyä ja saumanpalasia; pussi taas rikki sillä seurauksella, että pölyä ja saumanpaloja moottorissa, joka ei enää käynnisty ollenkaan.
Yhteydenotto/reklamointi FINDUSTiin sähköpostilla, koska puhelinnumeroa ei ole, ei mitään reagointia heidän puoleltaan.
Hieno homma, vuoden vanha imuri vaihtoon, ja pölypussin ostopaikka myös.
VAROKAA TÄTÄ KAUPPAA.
Jos he ottavat yhteyttä, kerron siitä täällä.

19

7844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Ainakin Electrolux Oxygeniin (s-bag-pussi) finndustin pölypussi on niin iso kooltaan, että pölysäiliöön ei paljon muuta mahdukkaan kuin pölypussi. Lisäksi imuri kuumenee käytössä aikas paljon, joten ilmeisesti liian paksua materiaalia..

      Itse suosin jatkossa valmistajan alkuperäisiä pölypusseja.

    • ++++

      onko imuri kotikäyttöön tarkoitettu malli ? Jos on niin onko järkeä käyttää sitä rakennusjätteiden imurointiin, siihen on aivan omanlaisensa koneet. Kun laastipöly ym... pääsee moottorille niin varmasti simahtaa.

    • täälläkin

      Joskus oli myytävänä semmosia koti pölypusseja jota aikoinaan ostin ja olivat silloiseen imuriimme sopivia, (volta gemini) mutta pölypussi vuoti siitä kumi tiivisteen tai pahviosan luota kun oli kerran pari imuroinut. Siitä lähtien ostettiin alkuperaisiä pusseja, mutta oli niidenkin laadussa kerran sanomista, kun koneesta joka niita pussin saumoja tehtaalla liimaa oli ilmeisesti liima loppunut ja kaikista pusseista puuttui liima saumoista! (electroluxin valmistamia). No minähän en sitä pussia vaihtaessa huomannut kun sitä uutta ALKUPERÄISTÄ pussia imuriin laitoin. Vasta kun ihmettelin että miten täyttymisilmaisin näyttää täyttä yhden imurointikerran jälkeen. No kaikki törky oli tietuysti mennyt sauman ohi ja tukkinut moottorisuodattimen. Muutaman viikon jälkeen tuo imuri hajosi, mutta en tiedä olisiko tuo sauman vuotaminen siihen vaikuttanut kun imurilla ikääkin oli jo yli 10v.

    • PL4yER

      Samaa sontaa kuin saman firman muut tuotteet pitävät semmoista sivua kun Finink. pelkkää p**kaa osaavat suoltaa tavan kansalaisten harmiksi. tilasin kasetteja ei toiminut.

    • findust

      Olen pahoillani ketjun aloittajan ongelmista pussien kanssa. Kotitalousimureiden käyttöohjeissa tosiaan kielletään remonttikäyttö ja mikrokuitupusseja ei ole tarkoitettu tällaiseen käyttöön. Olemme lisänneetkin sivuillemme asiasta tietoa.

      Vastaamme meille tulleisiin viesteihin nopeasti ja pyrimme erityisesti hoitamaan reklamaatiot hyvin. Ilman nimeä minun on mahdotonta selvittää, miksi vastausta ei ole tullut.
      Kun meille tulee viesti, lähetämme tästä automaattisesti kuittauksen. Jos kuittauskaan ei ole saapunut, niin olisikohan viesti lähtenyt alunperin väärään osoitteeseen, eikä meille?

      S-bag-pussin korvaavaa malliamme on nyttemmin muotoiltu erilaiseksi, jotta se mahtuu taittamatta kaikkiin imureihin. Pussin taittaminen imurin sisällä ei ole vaikuttanut käyttöön, koska pussi laajenee imurin käynnistyessä.

      Olemme toimineet vuosia ja suurin osa myynnistämme tulee vanhoilta, tyytyväisiltä asiakkailta.
      Toimimattomia tuotteita löytyy valitettavasti silloin tällöin myös alkuperäisistä tuotteista (mm. mustekaseteista).
      Toivoisin, että jos asiakkaamme ei ole tyytyväinen tuotteisiimme tai palveluumme, ottaisi hän meihin yhteyttä. Reklamaatiot ovat aina yritykselle erittäin arvokasta palautetta joiden avulla toimintaa kehitetään.
      Arvostamme jokaista asiakasta, joka tätä palautetta meille vaivautuu antamaan.
      Pyrimme varmasti myös hoitamaan asian kuntoon, jos meillä virhe sattuu.

      Mukavaa talven jatkoa toivottaa

      Lauri Findustista

      • justiinaf

        Pieni korjaus:
        Juuri ostamamme Mielen ohjeissa ei kyllä kielletä remonttipölyn imurointia, vaan annetaan vain ohjeet siitä, että pölypussi pitää vaihtaa jo ennen sen täyttymistä (sahanpuru, hiekka, kipsi, jauhot tukkivat huokoset nopeasti), eli silloin kun ilmaisin niin osoittaa, koska imuteho muutoin heikkenee huomattavasti.
        Kiellettyjä ovat nesteet, märkä lika, värikasettien värijauhe,hehkuva tuhka ja hiilet, tupakantumpit, helposti syttyvät tai räjähtävät kaasut/nesteet tai imuroiminen tiloissa joissa näitä, painavat, kovat ja teräväkulmaiset esineet. Näistä ainoastaan viimeinen saattaa rajoittaa remonttijämien imuroimista. Saumalaastissa tällaista voi hyvinkin olla, mutta mikään aiemmista imureistamme ei ole koskaan pussia puhki vastaavassa tilanteessa saanut...

        Kyllä minullekin halvemmat pussit kelpaisi muuten, mutta säästö verrattuna riskiin, jos pussi hajoaa ja pölynimuri vioittuu,on liian suuri. Imurivalmistaja voi silloin pestä kätensä, vaikka olisin kuinka asiallisesti imuria käyttänyt.


      • fgnj
        justiinaf kirjoitti:

        Pieni korjaus:
        Juuri ostamamme Mielen ohjeissa ei kyllä kielletä remonttipölyn imurointia, vaan annetaan vain ohjeet siitä, että pölypussi pitää vaihtaa jo ennen sen täyttymistä (sahanpuru, hiekka, kipsi, jauhot tukkivat huokoset nopeasti), eli silloin kun ilmaisin niin osoittaa, koska imuteho muutoin heikkenee huomattavasti.
        Kiellettyjä ovat nesteet, märkä lika, värikasettien värijauhe,hehkuva tuhka ja hiilet, tupakantumpit, helposti syttyvät tai räjähtävät kaasut/nesteet tai imuroiminen tiloissa joissa näitä, painavat, kovat ja teräväkulmaiset esineet. Näistä ainoastaan viimeinen saattaa rajoittaa remonttijämien imuroimista. Saumalaastissa tällaista voi hyvinkin olla, mutta mikään aiemmista imureistamme ei ole koskaan pussia puhki vastaavassa tilanteessa saanut...

        Kyllä minullekin halvemmat pussit kelpaisi muuten, mutta säästö verrattuna riskiin, jos pussi hajoaa ja pölynimuri vioittuu,on liian suuri. Imurivalmistaja voi silloin pestä kätensä, vaikka olisin kuinka asiallisesti imuria käyttänyt.

        Vertaappas mielen alkuperäistä pussia mihin tahansa tarvike pölypussiin, huomaat kyllä laatueron, tosin tarvikeversioiden n.3kertaa halvempihinta tietysti houkuttaa. En ymmärrä ihmisiä jotka ostavat laatutavaraa ja nuukailevat sitten jälkeenpäin esim pölypusseissa. Jo on rahaa ostaa miele imuri, pitäs olla myös varaa käyttää alkuperäisiäpusseja....


    • justiinaf

      Ko. pussien nettiohjeissa sanotaan ainakin nyt ettei näitä pusseja saa käyttää rakennuspölyn imuroimiseen. Juuri siitä syystä että pussi voi revetä :(
      Alkuperäispusseilla rakennuspölyä voi ilmeisesti imuroida, sillä ainakin M:n käyttöohjeissa mainitaan porauspöly, hieno hiekka, kipsi, jauhot yms. hienojakoiset. Ja imurivalmistajahan ei korvaa jos käytetty muita pusseja.
      Itse uskaltaisin siis kotipölyä noilla imuroida, mutta en rakennus-/remonttisiivousta. En kuitenkaan ole käyttänyt, kun hintaero vain muutaman euron/kk ja alkuperäisten mukana saa myös muut tarvittavat suodattimet samaan hintaan. Nämä pitävät imuria toivottavasti myös iskussa.
      Reagointi yhteydenottoihin olisi tietysti asiallista joka tapauksessa... Tosi tarkkana saa olla näiden kans.

      • findust

        Varsinaiseen remonttikäyttöön tarkoitetuissa imureissa pussit ovat paperia, niin myös meidän valikoimassamme. Kyse on nimenomaan siitä, että hienojakoinen pöly tukkii pussin (ja mikrokuitupussi menee tehokkaammin tukkoon). Jos pussin vaihtaa ajoissa, asia on toki kunnossa, mutta monikaan ei vaihda.

        Ilmeisesti ohjeet ovat osittain valmistajakohtaisia, jotkut laitevalmistajat kieltävät kaiken hienojakoisen pölyn imuroinnin.

        Repeäminen ei ole normaalia, mutta kuten tälläkin palstalla on kerrottu (nimim. täälläkin), myös alkuperäisissä on joskus valmistusvirheitä.

        Jos meidän pussissamme on valmistusvirhe, vastaamme tietenkin sen aiheuttamasta vahingosta jo lain mukaankin, aivan kuten alkuperäisvalmistajakin vastaa toivottavasti omistaan.

        Vastaamme myös aina meille lähetettyihin viesteihin, se kuuluu tietenkin asiakaspalveluun.

        Saamamme positiivisen asiakaspalautteen perusteella uskallan suositella kokeilemaan pussejamme.


    • ÄITI-779

      Olen ollut jo pitkään ERITTÄIN tyytyväinen Findust pölypussien käyttäjä.
      Pussit ovat hyviä ja HALPOJA.... SUOSITTELEN!!!!!!!!!!

      • Aiemmin tyytyväinen.

        178-171AA7A5-0150
        Oheinen asiatunnus tiedoksi findustille, jos joku sieltä sattuisi lukemaan tätä foorumia oman palautesivustonsa sijaan.
        Olen jo pari viikkoa yrittänyt saada vastausta kun saamani pölypussien pahvikilpi on liimattu pussiin väärin päin, eli peilikuvana. Ei oikein sovi koneeseen. Kympin ostos ei taloutta kaada, mutta voi vaikuttaa merkittävästi tulevaan ostokäyttäytymiseen.
        Olisi kuitenkin kiva saada joku vastaus firmalta, vai onko asiakas ihan toissijainen juttu yritystoiminnassanne.
        Kympeistä se liikevaihto muodostuu.


    • Pölypusseja Findust

      Oon tilannut pölypussit viimeiset vuodet Findustista http://www.polypussit.com ja ei ole ollut mitään ongelmia heidän pölypussien kanssa.

    • !!!

      minä tilaan samsungin imuriin pussit findustista,mitään ongelmia ei ole ollut.olen hyvin tyytyväinen.suosittelen muillekin.

    • nannuska3

      Itse oon tilannut säännöllisesti Hoover pölypussit findustilta ja tyytyväinen oon ollu,ei mitään ongelmia. Kestäviä ja hyviä nuo mikrokuitupussit...niin ja nopea toimitus suoraan kotia...eli tähtiä annan kyseiselle paikalle viisi :)

    • Äiskä81

      Olen itse tilannut monen vuoden ajan pölypussit findustista ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei tarvi kaupassa pohtia, minkämerkkinen imuri meillä nyt olikaan... Jatkossa aion tilata pussit myös ko. firmasta. Itse en rakennuspölyä ym. jätettä alkaisi kotipölynimurilla siivota, sanoohan sen jo järkikin ettei se ole sellaiseen tarkoitettu. Teollisuusimurit ovat erikseen.

    • siivooja75789658654

      Ensimmäinen ja viimeinen tilaus tästä firmasta. Pussi ei sovi imuriin eikä firma vastaa sähköposteihin. Pitäkööt pussinsa.

    • Anonyymi

      Aina olen pelkästään hyviä pölypusseja saanut. Kolmeen eri imuriin olen niitä tilannut viimeisen 15 vuoden aikana, eikä koskaan ole ollut laadussa tai toimituksissa mitään moittimista. Itse annan Findustille kyllä kaikki 5 tähteä.

    • Anonyymi

      Sinituotteelta tilasin onnellisena kotiin suoraan pölypusseja. Vaikka luvattiin, eivät käyneet bosch imuriini. Nyt koko imurin pohja täynnä roskaa.

    • Anonyymi

      Oletpa tietämätön imurien käytöstä!Koti omurit eivät ole tarkoitettu rakennusjätteen imurointiin!Siksi nimi on pölyimuri!Rakennusjätteen imurointiin on teollisuusimurit,joiden pölypussit kestävät terävän laasti ym jätteen imuroinnin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      233
      14204
    2. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      49
      3429
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      323
      2819
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1651
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      56
      1182
    6. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1130
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1069
    8. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      62
      1055
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      61
      995
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      58
      989
    Aihe