paljon

tuleva mami90

kiitoksia kaikille teille ASIALLISISTA neuvoista ja kommenteista koskien vauvan kanssa matkustelua. Itse tulin siihen päätöksen että vaavin kanssa luultavasti on helpompi matkata kuin taaperon; ei tarvitse koko ajan juosta perässä. Mutta matka vielä harkinnassa jonkin aikaa.

Ja teille mollaajille tiedoksi: Hankkikaa omia lapsia ja kokemuksia ennen ku tuutte arvostelemaan muita neuvoja tarvitsevia tai niitä antavia.! Minä en ulkomaille vaavin kanssa vastuuttomasti lähtis(joten yritän kysellä muilta joilla asiasta on kokemusta et mitä pitäis ottaa huomioon) eli tiedossa ei ole mikään ryyppäys ja rellestysloma puolisoni kanssa eli vauvveli on matkalle enemmän kuin tervetulut kokemaan äipän ja isin kanssa elämyksiä (vaikka ei niistä isona mitään muistakkaan)!!

Ja pari ketjua sitten luki ettei vauvat muka nauttisi maisemista; onko pöllömpää potaskaa ikinä kuultukkaan!!??
Lapsethan toimivat vanhempiensa ns."peilinä" joten jos vanhemmat nauttivat, ovat iloisia ja positiivisia niin lapsikin sen tuntee ja yhtyy iloon. Jos he taas ovat masentuneita niin vauva myös huomaa sen ja saattaa pahimmassa tapaukessa itsekkin masentua.

Eli se siitä että vauvat olisivat vain tunteettomia olentoja jotka roikkuivat vanhempiensa mukana!

14

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pika-analyysi

      sataprosenttisella varmuudella sun mukulasta tulee tyhmä ja masentunut....

      • tuleva mami90

        SATAPROSENTTISELLA varmuudela sulla ei ole lapsia koska olet itse noin tyhmä. Ja etpä niitä tule saamankaan. Kuka tuommosen puolisokseen huolis, eikä edes petikaveriksi!!


    • siis mikä

      Mitäs sinä nyt tarkkaan ottaen kysyitkään? Vai kysyitkö itse asiassa mitään?

      Varmasti jokainen vauvaikäisen kanssa matkustava tekee parhaansa, eikä siitäkään huolimatta homma aina skulaa, tulee yllätyksiä sekä lennon aikana että itse lomakohteessa. Niistähän selvitään, eikö. Ainakin oman kokemukseni mukaan.

      Vauvan masennuksesta en ole koskaan kuullut, mutta toteanpa vain, että jos teistä vanhemmista edes toinen sairastaa masennusta, jättäkää hyvät ihmiset se vauva kotiin, nauttikaa matkasta ja rakentakaa parisuhdetta tarvittavilta osin uudelleen.

      • tuleva mami90

        mitään kysynyt. totesin vaan sen mitä lääkäritkin kertoneet.


    • käsittämätöntä

      oikein uusi keskustelu avata tämän hölynpölyn takia. Vie pentusi minne haluat mutta älä kysele täällä tyhmiä ja lyön vaikka vetoa että pisin matka minkä teet on metrolla Kelaan.

      • tuleva mami90

        paskaa. jos et kestä palstalla luke sun mielestä niin tyhmiä kysymyksiä niin mikä vitun pakko sulla on niitä lukee. ei tarvi tänne tulla viisastelee jos oot muka niin saatanan fiksu että kaikesta tiedät kaiken!!
        ruikuttaja


    • mieti sitä

      ja ottaa jo kantaa miten vauvan kanssa matkustellaan. Synnytä ensin ja palaa sitten asiaan muutaman viikon päästä. Vanhenpien peili saattaa olla iso yllätys mutta kyllä sen sitten tiedät kunhan edes äitiksi tulet...jos hyvin käy.

      • tuleva mami90

        ilmaisen ja ihan varmasti. saa sitä ajatella ja suunnitella elämäänsä eteenpäin. vittuako te tuutte tänne aukomaan ja arvostelmaan ja mollaamaan tulevia äitejä jotka ehkä eivät ole niin upeeta ja mahtavaa niinkuin te, jotka tiedätte asiasta muka enemmän kuin itse lääkärit ja kätilöt ym. alan ammattilaiset.. itse ainakin pyrin kertomaan omista kokemuksistani jos niistä olisi muille kaltaisilleni apua/helpotusta, enkä tuomitse ketään.


      • ennen kuin vauva syntyy
        tuleva mami90 kirjoitti:

        ilmaisen ja ihan varmasti. saa sitä ajatella ja suunnitella elämäänsä eteenpäin. vittuako te tuutte tänne aukomaan ja arvostelmaan ja mollaamaan tulevia äitejä jotka ehkä eivät ole niin upeeta ja mahtavaa niinkuin te, jotka tiedätte asiasta muka enemmän kuin itse lääkärit ja kätilöt ym. alan ammattilaiset.. itse ainakin pyrin kertomaan omista kokemuksistani jos niistä olisi muille kaltaisilleni apua/helpotusta, enkä tuomitse ketään.

        On meinaan kauheeta kun äiti ja kakara kiroilee kilpaa, oli paikka sitten lentokone, uimaranta tai lähikaupan kassajono. Nyt kun harjoittelet, ja koetat unohtaa noi v...t, p....t ja muut rumat sanat. Tai voithan olla tuleva isä, mistä susta tietää, joka tapauksessa, suu suppuun.


      • kohta täysi-ikäinen???
        ennen kuin vauva syntyy kirjoitti:

        On meinaan kauheeta kun äiti ja kakara kiroilee kilpaa, oli paikka sitten lentokone, uimaranta tai lähikaupan kassajono. Nyt kun harjoittelet, ja koetat unohtaa noi v...t, p....t ja muut rumat sanat. Tai voithan olla tuleva isä, mistä susta tietää, joka tapauksessa, suu suppuun.

        ...


      • tuleva mami90
        kohta täysi-ikäinen??? kirjoitti:

        ...

        ihan täysikäne. Kyllähä nuo veet lentä ja peet pärisee ku keittää. Liekkö mummoosa tullu ku 59v ja hirveä rääväsuu.

        Ei sitä meidän perheessä sit kyllä lapset kiroile, eikä kyllä äiti eikä isikää.


    • !!!!!!!!!!!!

      eipähän se tuleva isikään järjen jättiläinen voi olla, koska on mällinsä heittänyt sontakasaan.

      • tuleva mami90

        sillä kyllä se ihan pi***iin pisti niin sinne ne mällit meni. Ja jos satuit tietään niin sontakasa ei tule raskaaksi vaikka sitä kuinka sörkkis.
        Itse taidat kokemuksen perusteella ainakin niin luulla!


    • älä ota

      onkeesi täällä annetuista "neuvoista", vaan kuuntele omaa sisintäsi ja toimi sen mukaan. Toivottavasti teille tulee ihana vauva-aika - matkustellen tai sitten ihan vain kotosalla. Joskus kyllä varmasti päästette toteuttamaan haaveenne sitten teidän pikkuisen kanssa. Yhdet heti alkuun, ja tosit sitten vähän myöhemmin. Toivon, että te perheenä kuulutte ensimmäiseen ryhmään (= kaikki sujuu hyvin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      923
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      630
    Aihe