Tänä viikonloppuna vietetään Pyhäinmiesten Päivää. Miksi ei ole palstaa siitä, vaan on palsta tälläisestä huuhaa-halloveenistä?
Järkyttävää!
Miksi ei Pyhäinmiesten Päivää?
5
736
Vastaukset
- mietippä sitä
Mitä juttua ihmisillä riittäisi pyhäinpäivästä? Onhan tämä pyhäinpäivän aatto eli halloween hiukan värikkäämpi tapahtuma kuin vainajien muistolle pyhitetty pyhäinpäivä.
Pyhäinpäivän aatto on kaikkialla maailmassa paljon juhlitumpi tapahtuma kuin itse pyhäinpäivä.
Ja kuka kieltää juttelemasta halloweenpalstalla all hallows' daystä eli hallowmasista eli pyhäinpäivästä? - Itse olet järkyttävä
Jos kerran vietät pyhäinpäivää, niin mikä tekee pyhäinpäivän aatosta huuhaa-juhlan?
Vai tarkoitatko, ettei pyhäinpäivän aattoa saisi viettää amerikkalaisittain? Mikä siinä sitten on niin pahaa?- Veli kuoli
Isä kuoli 35 vanhana ja veli 20 vanhana.
Tuntuu että olisi tärkeämpää pyhittää yksi viikonloppu rakkaille läheisille kuin kaupalliselle Halloween- juhlalle.
Olkaa kilttejä ja älkää vastatko tähän nenäkkäillä vastauksilla! Meitä on monta, jotka tosiaan muistelemme rakkaitamme.
Mielestäni olisi tärkeämpää olla oma palsta Pyhäinmiesten Päivälle kuin kaupalliselle Hallowenillalle. - Yankee go home!
Se amerikkalaisuus on juuri sitä pahaa, piruja täynnä kuten koko Halloweenikin!
- Vanhat arvot rapistuneet!!!
Ei riitä että Suomi on myyty EU:lle, pitää vielä
antaa amerikkalsen roskakulttuurin valloittaa Suomi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5011887Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181367- 113972
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763