Tänä viikonloppuna vietetään Pyhäinmiesten Päivää. Miksi ei ole palstaa siitä, vaan on palsta tälläisestä huuhaa-halloveenistä?
Järkyttävää!
Miksi ei Pyhäinmiesten Päivää?
5
715
Vastaukset
- mietippä sitä
Mitä juttua ihmisillä riittäisi pyhäinpäivästä? Onhan tämä pyhäinpäivän aatto eli halloween hiukan värikkäämpi tapahtuma kuin vainajien muistolle pyhitetty pyhäinpäivä.
Pyhäinpäivän aatto on kaikkialla maailmassa paljon juhlitumpi tapahtuma kuin itse pyhäinpäivä.
Ja kuka kieltää juttelemasta halloweenpalstalla all hallows' daystä eli hallowmasista eli pyhäinpäivästä? - Itse olet järkyttävä
Jos kerran vietät pyhäinpäivää, niin mikä tekee pyhäinpäivän aatosta huuhaa-juhlan?
Vai tarkoitatko, ettei pyhäinpäivän aattoa saisi viettää amerikkalaisittain? Mikä siinä sitten on niin pahaa?- Veli kuoli
Isä kuoli 35 vanhana ja veli 20 vanhana.
Tuntuu että olisi tärkeämpää pyhittää yksi viikonloppu rakkaille läheisille kuin kaupalliselle Halloween- juhlalle.
Olkaa kilttejä ja älkää vastatko tähän nenäkkäillä vastauksilla! Meitä on monta, jotka tosiaan muistelemme rakkaitamme.
Mielestäni olisi tärkeämpää olla oma palsta Pyhäinmiesten Päivälle kuin kaupalliselle Hallowenillalle. - Yankee go home!
Se amerikkalaisuus on juuri sitä pahaa, piruja täynnä kuten koko Halloweenikin!
- Vanhat arvot rapistuneet!!!
Ei riitä että Suomi on myyty EU:lle, pitää vielä
antaa amerikkalsen roskakulttuurin valloittaa Suomi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675800Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971916- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126989Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725