Uusinta uutta tai vanhaa

30

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukeli 1

Saattaakin olla hyvä vekotin. Kylmät väreet on mukava tunne, jopa niistä kannattaa maksaa. Laitan maanantaina tilauksen vetämään.

• työkaveriltani, hieman ensin epäilytti.
        Ajattele ei maksa paljoa ja pystyy tekemään hierontaa kotona vaikka telkkua katsellessa.
        Jos oikein ymmärsin sitä myydään täällä Turussa 15 euron kappalehintaan.

• sama,,,

Kuule ei sitä tarvitsekkaan ostaa. Katkaistaan vaan vanhasta vispilästä sivuleikkureilla ne rautalangat keskeltä poikki niin siinähän se päänhieroja on ja ei paljon maksa. Vähän voi viilalla pyöristää niitä lankojen päitä, ettei raavi päänahkaa verille.

• sama,,, kirjoitti:

Kuule ei sitä tarvitsekkaan ostaa. Katkaistaan vaan vanhasta vispilästä sivuleikkureilla ne rautalangat keskeltä poikki niin siinähän se päänhieroja on ja ei paljon maksa. Vähän voi viilalla pyöristää niitä lankojen päitä, ettei raavi päänahkaa verille.

Kiinnostuin todella asiasta. Muistatko kun kerroin siitä intialaisesta päänhieronnasta. Olen muutaman kerran nyt käynyt ja tekee todella hyvää.
        Jos tuo ihmevempain ajaa edes sinne päin,,on se suuri säästö kukkaroon ja ajattele ei kuluta sähköä.

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Kiinnostuin todella asiasta. Muistatko kun kerroin siitä intialaisesta päänhieronnasta. Olen muutaman kerran nyt käynyt ja tekee todella hyvää.
        Jos tuo ihmevempain ajaa edes sinne päin,,on se suuri säästö kukkaroon ja ajattele ei kuluta sähköä.

Sähkön säästö on merkittävä.
        Kävin muutama päivä sitten kiinalaisessa voimistelussa. Hitsi, kun huimasi päästä, kun sitä piti roikottaa alassuin jonkin aikaa ja sitten nostaa se taas ylös, ihan horjahdin.
        No, ostetaan sitten ne vempaimet jos sitä mieltä olet. Palaan asiaan todellakin maanantaina.
        Yksi asia on unohtunut kertoa, että se vanna odottaa yhä noutajaansa.
        Missäs vaiheessa se kylpuhuoneremontti on?

• Pukeli 1 kirjoitti:

Kävin muutama päivä sitten kiinalaisessa voimistelussa. Hitsi, kun huimasi päästä, kun sitä piti roikottaa alassuin jonkin aikaa ja sitten nostaa se taas ylös, ihan horjahdin.
        No, ostetaan sitten ne vempaimet jos sitä mieltä olet. Palaan asiaan todellakin maanantaina.

näillä näkymin. Hyvin vähän on rahaa annettu remontteihin. Isännöitsijä oli pyytänyt paljon enemmän kuin sai, ja isännöitsijän pyyntökin oli jo alakanttiin.
        Meille tulee iso vuokrankorotus maaliskuussa, peräti 0,45€ neliöltä/kuukausi.
        Huomenna on marraskuu. marraskuussa tapahtuu kaikkea kivaa,, ne isännän juhlat ja kuun loppupuolella minä painelen Jyväskylään kolmeksi päiväksi.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Onko siitä ollut apua sulle.
        Tätäkö se on?.
        http://www.mission.fi/seurakunnille/lapset_ja_nuoret/lapset_ja_varhaisnuoret/ystavat/taiwan/kiinalainen_voimistelu/

• Pukeli 1

• vähemmän,
        umalehtinen kirjoitti:

näillä näkymin. Hyvin vähän on rahaa annettu remontteihin. Isännöitsijä oli pyytänyt paljon enemmän kuin sai, ja isännöitsijän pyyntökin oli jo alakanttiin.
        Meille tulee iso vuokrankorotus maaliskuussa, peräti 0,45€ neliöltä/kuukausi.
        Huomenna on marraskuu. marraskuussa tapahtuu kaikkea kivaa,, ne isännän juhlat ja kuun loppupuolella minä painelen Jyväskylään kolmeksi päiväksi.

30 cnt neliöltä mutta pidän kovan korotuksena sitäkin.

Eikö tuo 45cnt neliötä kohti ole ikävä yllätys?

• Pukeli 1 kirjoitti:

En oikeastaan tarvitse mihinkään apua, kunhan menin sinne muuten vaan.
        Olkapää ainoastaan kenkkuilee vieläkin, mutta täytyyhän minun lääkäriä uskoa, koska sanoi, että siinä ei ole mitään vikaa.
        Täytyy vaan varoa kättä ja olla kurkottamatta sillä mitään, niin hyvin pärjää.

mutta mulle auttoi. Keksin itse jumpan, kun en enää saanut lasia kuivauskaappiin kiipeämättä jakkaralle, ja samoin kun mulla on lukulamppuna seinälamppu, niin en saanut sängyssä lukiessani sammutettua sitä, nousematta ylös ja kääntymällä seinään päin ja napsauttamalla valo pois päältä.
        Huonompaan suuntaan olin menossa. Aloin sängyssä aamuin illoin jumpata selälläni maaten käsiä,,yrittämällä nostaa niitä seinään päin . Pikkuhiljaa alkoi mennä paremmin ja paremmin.
        keppijumppaa en oikein voinut harrastaa silloin.
        Se jumppa on tehnyt oloni helpommaksi ja paljon. Jokapäivä aamuin illoin teen vieläkin niitä liikkeitä.

• vähemmän, kirjoitti:

30 cnt neliöltä mutta pidän kovan korotuksena sitäkin.

Eikö tuo 45cnt neliötä kohti ole ikävä yllätys?

kuukaudessa. Onneksi saamme ensimmäistä kertaa asumistukea;))) Määrää en tiedä. Aika hullua kyllä.
        Ennen meillä oli liikaa neliöitä ja humps kun isännälle myönnettiin eläke niin nyt ei ole liikaa mikään, voisimme jopa muuttaa suurempaan asuntoon.
        Muuten meillä on edullinen vuokra vertaa sitä mihin tahansa.

• Pukeli 1 kirjoitti:

En oikeastaan tarvitse mihinkään apua, kunhan menin sinne muuten vaan.
        Olkapää ainoastaan kenkkuilee vieläkin, mutta täytyyhän minun lääkäriä uskoa, koska sanoi, että siinä ei ole mitään vikaa.
        Täytyy vaan varoa kättä ja olla kurkottamatta sillä mitään, niin hyvin pärjää.

oisko sulla sitte ''jäätynyt olkapää'' ?

• Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

oisko sulla sitte ''jäätynyt olkapää'' ?

Se kipeytyi siellä Afrikan reissulla ja olikin niin kipeä, että se käsi ihan kouristeli, melkein huusin kivusta. Mulla oli ukkoni vyö millä kannattelin sitä. Nyt on kyllä parempi, mutta vieläkin muistuttaa itsestään, niin ja laitettiinhan siihen kortisoni piikki.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Se kipeytyi siellä Afrikan reissulla ja olikin niin kipeä, että se käsi ihan kouristeli, melkein huusin kivusta. Mulla oli ukkoni vyö millä kannattelin sitä. Nyt on kyllä parempi, mutta vieläkin muistuttaa itsestään, niin ja laitettiinhan siihen kortisoni piikki.

Mulla tuo jäätynyt olkapää on ollut molemmissa olkapäissä, ekaa sairastin n. 10kk. ja tokaa reilusti yli vuoden, tosi kiusallinen vaiva...ja pirun kipeä.

tuolta löytyy paljon tietoa siitä...
        http://www.google.fi/search?q=jäätynyt olkapää&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

• Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

Mulla tuo jäätynyt olkapää on ollut molemmissa olkapäissä, ekaa sairastin n. 10kk. ja tokaa reilusti yli vuoden, tosi kiusallinen vaiva...ja pirun kipeä.

tuolta löytyy paljon tietoa siitä...
        http://www.google.fi/search?q=jäätynyt olkapää&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

todellakin saattaa olla jäätynyt olkapää. Tässä nimittäin oli niin, että ensin oli tuo toinen olkapää kipeä, paljon lievemmin ja sen jälkeen se sitten iski tähän vasempaan käteen.
        Oli aika taiteileminen saada aamulla vaatteita päälle ja vieläkin auta armias jos unenpöpperössä vahingossa venyttelee. Näyttää nyt kuitenkin, että parempaan suuntaan ollaan menossa.
        Mutta tosiaan paljon kiitoksia sulle tuosta tiedosta. Otan kopion ja vien naapurissani asuvalle terveyssisarelle jolla on sama vaiva, mutta ei näköjään tietoa jäätyneestä olkapäästä.

• Pukeli 1 kirjoitti:

todellakin saattaa olla jäätynyt olkapää. Tässä nimittäin oli niin, että ensin oli tuo toinen olkapää kipeä, paljon lievemmin ja sen jälkeen se sitten iski tähän vasempaan käteen.
        Oli aika taiteileminen saada aamulla vaatteita päälle ja vieläkin auta armias jos unenpöpperössä vahingossa venyttelee. Näyttää nyt kuitenkin, että parempaan suuntaan ollaan menossa.
        Mutta tosiaan paljon kiitoksia sulle tuosta tiedosta. Otan kopion ja vien naapurissani asuvalle terveyssisarelle jolla on sama vaiva, mutta ei näköjään tietoa jäätyneestä olkapäästä.

juu kiusallinen ja kipeä vaiva, mullakin tuo alko ihan itestään ja oli kyllä niin kipeä, että tuskaa teki vaatteidenkin pukeminen päälle..mä sain kerran tohon toiseen kortisonia, ja ite jumppaamalla/venyttelemällä pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, suoraan sivusta ylöspäin....

unimanipulaatioonkin jo varasin ajan, mutta viime hetkellä peruin sen, kun kuulin joltain ettei aina auta sekään ja on kuulema sen toimenpiteen jälkeen pirun kipeä..

• 13+17
        umalehtinen kirjoitti:

kuukaudessa. Onneksi saamme ensimmäistä kertaa asumistukea;))) Määrää en tiedä. Aika hullua kyllä.
        Ennen meillä oli liikaa neliöitä ja humps kun isännälle myönnettiin eläke niin nyt ei ole liikaa mikään, voisimme jopa muuttaa suurempaan asuntoon.

Ikävää jos 36 euron menoerä suistaa taloutenne tasapainosta.Teillä on sitten todella tiukkaa jos nuin pieni summakin vaikuttaa.

• juustonakkimakkara
        umalehtinen kirjoitti:

Valehteletko jatkuvasti ? Olet palstalla kertonut aivan muuta ;((

Meille se tekee 36 euron nousua

• ei taida tehota
        umalehtinen kirjoitti:

työkaveriltani, hieman ensin epäilytti.
        Ajattele ei maksa paljoa ja pystyy tekemään hierontaa kotona vaikka telkkua katsellessa.
        Jos oikein ymmärsin sitä myydään täällä Turussa 15 euron kappalehintaan.

Kuulisin mielelläni joko olet raaskinut ostaa tuon 15e vispilän pääsi hoitoon ?
        Varmaan ehkä olisit ehtinyt edes säästää jo tuon hinnan ja hankkia sen, niin kovasti sitä ostamista kehut tässä ketjussa.

• kyl kandee ostaa

osta vaik parikii vispilää ja vatkaat sit illat niil piätäis.
      kaikkien mein etuha tuo ois ko ostaisit.

** on erittäin tehokas terapeuttinen instrumentti.**

• Pukeli 1

helvetin pottuilua tuo oikeen on. Tuollaisia justiinsa, tuollaisia ihmisluonteita en voi sietää ollenkaan, mutta valitettavasti niitä vain sikiää tänne maailmaan, salakavalia pilkkakirveitä.

• Lahjaidea yhdelle jolle on tosi vaikea keksiä lahjoja. Kiitos! :) Eihän tuo nyt niin kallis ole, etteikö voisi kokeilla.

• Kiitti,,,siinä se on, lahja sisarelleni. Sulla välähti;-DD

• Palsta Artisti

aikas mukava "vispilä". Joskus kaupassa kokeillu ja kyllä se tuntui jokseenkin rentouttavalta.

• Et sitten ostanut;) Minä aion langeta kiusaukseen.

• Palsta Artisti
        umalehtinen kirjoitti:

Et sitten ostanut;) Minä aion langeta kiusaukseen.

en, mut ehkä joskus saatan ostaakkin.

• No heh,kuis sattuskin.Ollaankohan luettu samaa lehteä ;)

JUst sanoin ukolle tänään,että tollanen hankitaan.Tai ainakin minä.
      Eikä siinä vielä mitään,jos olet lukenut samaa lehteä,niin siinä sivulla oli myös toisesta uutuudesta.
      Sinne olen menossa letti suorana oitis,kun aikaa tulee.Tai pitäiskä sanoa,lähteä sieltä letti suorana... ;)

• ollaan luettu,,työkaverini sitä rupesi hehkuttamaan ja minä ainakin ostan. Oli vissiinkin tutustunut ihmeeseen jossain messuilla ja sitten hän kun käy kaikenlaisissa hoidoissa,,sai kokeilla vispilällä suoritettavaa hierontaa;)) On niitä kaikenlaisia muitakin "vispilöitä" huushollissa,,niin tuskin yksi enää katastrofia merkkaa. Täytyy vain muistaa että ei vahingossakaan säilytä sitä keittiössä. . . !:-DD

• umalehtinen kirjoitti:

ollaan luettu,,työkaverini sitä rupesi hehkuttamaan ja minä ainakin ostan. Oli vissiinkin tutustunut ihmeeseen jossain messuilla ja sitten hän kun käy kaikenlaisissa hoidoissa,,sai kokeilla vispilällä suoritettavaa hierontaa;)) On niitä kaikenlaisia muitakin "vispilöitä" huushollissa,,niin tuskin yksi enää katastrofia merkkaa. Täytyy vain muistaa että ei vahingossakaan säilytä sitä keittiössä. . . !:-DD

No näitkö sen toisen jutun siinä lehdessä.Että lähtee kikkurat päästä.Siihen minä himoan.Toivottavasti on letti suora kun plätti.

Juu,ja ajattelin koettaa sitä vispilää noitten moppejenkin nuppiin.Ties kuinka rento sitten on murkkukin seuraavassa näyttelyssä.Tosin täytyy vissiin varoa,ettei sille kasva mikään punkkaritöyhtö,jos se kiihdyttää karvan kasvua.
        Niin,ja kun sitten ei sekoita niitä keittiön vehkeitä.Ettei olekaan sähkö vispain vielä vahingossa pärisemässä... o_o

• molossi kirjoitti:

No näitkö sen toisen jutun siinä lehdessä.Että lähtee kikkurat päästä.Siihen minä himoan.Toivottavasti on letti suora kun plätti.

Juu,ja ajattelin koettaa sitä vispilää noitten moppejenkin nuppiin.Ties kuinka rento sitten on murkkukin seuraavassa näyttelyssä.Tosin täytyy vissiin varoa,ettei sille kasva mikään punkkaritöyhtö,jos se kiihdyttää karvan kasvua.
        Niin,ja kun sitten ei sekoita niitä keittiön vehkeitä.Ettei olekaan sähkö vispain vielä vahingossa pärisemässä... o_o

Täytyy katsella paremmin. Kikkarat suoriksi,,jessus.
        Koklaa sinä ensin ja jos töyhtön saat aikaiseksi tulen perässä. Aattele kaks värinen töyhtö, erotumme taatusti kehässä taviksista. taitaisi meillä Ameriikan ihmekin jäädä toiseksi;))
        Älä sitten paljasta salaisuuttamme ainakaan turkkiroduille;))
        Ryhmäkehässä mustavalkoinen töyhtö, ja punamusta peräkanaa,,taitaisi villisten omistajille tulla totinen paikka eteen;))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6472
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe