Oikea kovis???

............................

Millanen on OIKEA ja vakuuttava kovis, ei mikää vitun polven mittanen hoppari feikki "gängsta"...
Oon oikeesti miettiny tätä asiaa melko kauan.

Ja jos vastaatte, niin ei mitään: "Oikea kovis on ystävä ja rakastaa kaikkia, Jeesus on ystävämme."

57

7265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Mul on käsitys et kovikset on kylmiä, joille muut ihmiset ja säännöt on yks paskan hailee.en tiiä ajattelenko väärin, mut must melkeen narsisti = kovis?

    • ......

      Oikea kovis on tunteeton kusipää, joka surutta pahoinpitelee ja käyttää muita hyväkseen. Jeesus on kusetusta.

    • fdgdgdgf

      Tarvitseeko sitä sanaa edes yrittää määritellä wnb-positiivisesti? Kovis on kovis, ihan sama, mutta se ei todellakaan yleensä ole mitään erityisen positiivista. Mielestäni ei siis tarvi vääntää mitään "reilut tyypit o aitoja koviksia" -juttuja. Ei sitä sanaa tarvi väkisin yrittää muuttaa. Todetaan mieluummin, että kovikset o usein melko pyllystä. Se ei oo mikään tavottelemisen arvonen juttu.

    • 8132gvcxrtszetu

      jos näät hopparin joka porukan kanssa vittuilee ja huutelee muille ollessaan, se on 70% täysi pussy oikeasti ja feikkihoppari. kunnon hopparit on hyviä tyyppejä jotka ei vittuile muille. huom, "gängstä" on gangster eli rikollinen.

      luulen et kovis on sellanen joka tekee mitä haluaa eikä piittaa paskan vertaa siitä mitä sen kaveri tai kukaan muukaan ajattelee. niitä ei hirveän usein näe

      • mustanaamion poika

        niin,kovis on sana tai määritelmä jota käytetään väärin,mä en tiä mikä on hoppari kun oon aina ollut punk.onko ne niitä joilla on liian isot housut?ennen ei ollut moista ongelmaa,muoti tulee kai jostain jenkeistä,naurettavaahan on toi että asuu jossainpäin suomea ja elääkuin newyorkin tai muun ison amerikan kaupungin slummeissa,on se vaan outoo kun asuu esim. maalla niin ei se kovis oo ihan sama kuin jossain cityssä,landepaukkuja ollaan,mäkin oon aina ollut punk mutta kumisaappaat jalas ja harava kädes,keskellä peltoo yxin seison,on mulla hakaneula takissa niin oon punk!


      • 8132gvcxrtszetu
        mustanaamion poika kirjoitti:

        niin,kovis on sana tai määritelmä jota käytetään väärin,mä en tiä mikä on hoppari kun oon aina ollut punk.onko ne niitä joilla on liian isot housut?ennen ei ollut moista ongelmaa,muoti tulee kai jostain jenkeistä,naurettavaahan on toi että asuu jossainpäin suomea ja elääkuin newyorkin tai muun ison amerikan kaupungin slummeissa,on se vaan outoo kun asuu esim. maalla niin ei se kovis oo ihan sama kuin jossain cityssä,landepaukkuja ollaan,mäkin oon aina ollut punk mutta kumisaappaat jalas ja harava kädes,keskellä peltoo yxin seison,on mulla hakaneula takissa niin oon punk!

        taitaa hiphop ja rap(tai siis pop-rap) olla enemmän se nykyhetken muotijuttu kuin punk. sinänsä vituttaa tollanen kun sen takia kaikkia hoppareita (kyllä sä tiiät, rap-musa, "isot housut" jos haluat näin ilmaista) leimataan. ite asun helsingissä ja täällä on ihan liikaakin noita pikkukakarahoppareita. on se muoti vaan kiinnostava juttu... not. tekis mieli hakata sairaalakuntoon jokanen polvenkorkunen -95 tai nuorempi (koska ne on just niitä feikkejä) rääpäle, joka luulee elävänsä kovassakin ghetossa käyttäessään hopparikuteita. no, oon kyl itekin hoppari mut syntyny 92.


      • .............
        8132gvcxrtszetu kirjoitti:

        taitaa hiphop ja rap(tai siis pop-rap) olla enemmän se nykyhetken muotijuttu kuin punk. sinänsä vituttaa tollanen kun sen takia kaikkia hoppareita (kyllä sä tiiät, rap-musa, "isot housut" jos haluat näin ilmaista) leimataan. ite asun helsingissä ja täällä on ihan liikaakin noita pikkukakarahoppareita. on se muoti vaan kiinnostava juttu... not. tekis mieli hakata sairaalakuntoon jokanen polvenkorkunen -95 tai nuorempi (koska ne on just niitä feikkejä) rääpäle, joka luulee elävänsä kovassakin ghetossa käyttäessään hopparikuteita. no, oon kyl itekin hoppari mut syntyny 92.

        ...en oo puolustamassa niit 10v hoppareita, mut senkö takia sulla tekee mieli hakata ne, koska ne pukeutuu niinku sä, ne vaan kuvittelee että tossa jätkä pukeutuu niinku hoppari ja muut pitää sitä kovana, niin neki alkaa pukeutumaan niinku hopparit, mutta HELVETTI mä toivon että toi "muoti"-ilmiö katoaa parin vuoden sisällä...


      • Hipitihop vm. 1923
        8132gvcxrtszetu kirjoitti:

        taitaa hiphop ja rap(tai siis pop-rap) olla enemmän se nykyhetken muotijuttu kuin punk. sinänsä vituttaa tollanen kun sen takia kaikkia hoppareita (kyllä sä tiiät, rap-musa, "isot housut" jos haluat näin ilmaista) leimataan. ite asun helsingissä ja täällä on ihan liikaakin noita pikkukakarahoppareita. on se muoti vaan kiinnostava juttu... not. tekis mieli hakata sairaalakuntoon jokanen polvenkorkunen -95 tai nuorempi (koska ne on just niitä feikkejä) rääpäle, joka luulee elävänsä kovassakin ghetossa käyttäessään hopparikuteita. no, oon kyl itekin hoppari mut syntyny 92.

        "tekis mieli hakata sairaalakuntoon jokanen polvenkorkunen -95 tai nuorempi (koska ne on just niitä feikkejä) rääpäle, joka luulee elävänsä kovassakin ghetossa käyttäessään hopparikuteita."

        Kertoo paljon sinusta hoppari 92. :D Juuri nämä tyypit jotka luulee olevansa jotain pilaa hoppareiden maineen. Idiootti! Nämä 95 pikkupojat on lapsia, lapset leikkii. Olisitko iso poika 92 vaikka vaihteeksi hiljaa?


      • nörttimiljoona
        8132gvcxrtszetu kirjoitti:

        taitaa hiphop ja rap(tai siis pop-rap) olla enemmän se nykyhetken muotijuttu kuin punk. sinänsä vituttaa tollanen kun sen takia kaikkia hoppareita (kyllä sä tiiät, rap-musa, "isot housut" jos haluat näin ilmaista) leimataan. ite asun helsingissä ja täällä on ihan liikaakin noita pikkukakarahoppareita. on se muoti vaan kiinnostava juttu... not. tekis mieli hakata sairaalakuntoon jokanen polvenkorkunen -95 tai nuorempi (koska ne on just niitä feikkejä) rääpäle, joka luulee elävänsä kovassakin ghetossa käyttäessään hopparikuteita. no, oon kyl itekin hoppari mut syntyny 92.

        Entä jos niillä on niin isot housut että ne tippuu. No kuitenkin asiaan, 1: Oikeat kovikset ovat aikuisia tai nuoria (15-papparainen) eli pienemmät on "pikkukoviksia" 2: Ne tekee kaikenlaista tyhmäääääää ja vaikka jää kiinni niin ne EI LO-PE-TA. Ja guuntelee usein jotain röppiä tai iip-oop:ia. 3: Kuten sanottu, niin ne pitää joitain XXXXXXXL kokoisia mega housuja. 4: Ne valvoo keskiyöhön asti ja herää joskus klo:11 (siinä neuvo jos menet ulos ja pelkäät pikkukoviksia) 5: Ne tekee kaikenlaista tyhmänrohkeaa esim: Istuu muirahaispesään jne. 6: Olen itsekkein ollut pikkukovis joten voitte luottaa minuun. (PS: Tämä kertoi pikkukoviksista)


      • nörttimiljoona

        Lisäksi ne pikkukovikset puhuu ihan hölmöjä juttuja esim: " mää halun panna naisii"te "panna vaikka luokkane näteintä tyttöä ;).


      • nörttimiljoona

        Muuten, eikö pikkukovikset ole pelkureita siinä mielessä ettei uskalla leikkiä, edes puuhailla tyttöjen kanssa. No tuliko paha mieli "kovis":(


    • nickelback

      MEIKÄ ON KOVIS !

      kuuma ysivitone hopparigängstä, jolla on vaa helmisiskoi ja kamppiveljii, ihkuuu.

      • En Nyt Kerro SORRY FUcka

        Mää tiiän mikä on kovis -.-''

        (koska oon sellane...EVM)

        Kovis.
        Isot Vaatteet,Vittuilee,Haistattaa,Tappelut Kiinnostaa,''Rikos Kannattaa Jos Ei Jää Kii'',Kytät Suksii Helvettii,''Isot Pallit Vaatii Isot Kuteet''...Onha Niit Paljo
        PS.HOMOT EI VOI OLLA KOVIKSIA
        PPS.KOVIKSET ON JENGEISSÄ
        PPPS.KOVIKSILLE E-I VITTUILLA
        PPPPS.Me hakataa NÖSSÖT

        ja ainii...

        ME HAKATAA KAIKKI


        toka vika lause ei pidä paikkaansa sry.......................................













        SEKASIN OLEN????HAISTA VITTU JOS NII LUULET


    • Don Juan Hermoso

      Oikea kovis
      -on sovinistinen
      -pitää kunnostaan huolta
      -tupakoi (ei välttämättä)
      -ei eritä kyyneleitä
      -puhuu asiaa eikä ruikuta
      -kestää kipua, yksinäisyyttä, kylmää jne
      -hoitaa asiansa asiallisesti ja tehokkaasti
      -omaa luontaista auktoriteettiä
      -osaa käyttää väkivaltaa kontrolloidusti
      -ei ole mitenkään toisten vietävissä
      (-vihaa animea kaikissa sen muodoissa)
      (-ajaa tehokkaalla autolla)

      Hyviä esimerkkejä oikeista koviksista ovat mm. Solid Snake ja Duke Nukem.

      • evil3

        hoh hoijaa!!!!!!!


      • vieras92
        evil3 kirjoitti:

        hoh hoijaa!!!!!!!

        Mun mielest kovikset on vähän niinku kuninkaita. Niille ei ryppyillä, muuten tulee turpaan!


      • viddumageeoonkova
        vieras92 kirjoitti:

        Mun mielest kovikset on vähän niinku kuninkaita. Niille ei ryppyillä, muuten tulee turpaan!

        Oikea kovis:
        -löysät farkut
        -suoralippa eli cap
        -kiroilee paljon

        -voi tupakoida, juoda yms
        -jos pyöräilee ei käytä kypärää
        -paljo naisii
        -korviksia joskus
        -tatsoja joskus
        -käyttää huppareita


      • nörttimiljoona

        Don Juan Hermosolta täydellinen vastaus 5/5


    • aegiaepgiaepgihaepgi

      jotka ees mietti jotain : hoppari, fruitis, emo, gootti ym. skeidaa.

      Vakuuttava kovis haistattaa vitut kaikille ja kuuntelee Slayeriä. Vittu.

      • ukkeli pukkeli

        slayer on huonoo musaa


      • colaollihakakaakaikk

      • Monkibomber_93
        ukkeli pukkeli kirjoitti:

        slayer on huonoo musaa

        Makuasia. Kyllä Slayer kelpaa ihan hyvin.


    • independent_mind

      Oikea kovis kestää mitä tahansa ja elää niin kuin itse tahtoo. Oikea kovis ei tarvitse mitään jengieä tuekseen, vaan saa kunnioitusta vaikka onkin jossakin asiassa yksin.

    • noorahmooyi

      'Oikea' kovis ei: hauku tai kiusaa ketään, ei levitä pahoja juttuja muista, on aina heikomman puolella ja auttaa kaikkia kiusattuja, pärjää yksinkin, eikä aina ole isossa jengissä, on oma toiminen ja ei anna muiden pompottaa itseään.
      Nössöt eli feikkikovikset ovat niitä, jotka kiusaavat, luulevat olevansa koulun kingi ja kovin tyyppi koko maailmassa.
      Kopsaa tämä statukseesi, tai ihan minne vaan, jos olet OIKEA kovis, ja YLPEÄ siitä!

      • jlsxl

        Sanasta kovis tulee ensimmäisenä mieleen luuseri ilman minkään valtakunnan koulutusta, ostaa sossun rahoilla tupakkaa ja viinaa. Ei minkäänlaista itsekontrollia, väkivaltainen sovinisti-rasisti. löytää itsensä vankilasta raapustamassa tikkukirjaimia seinään kamppaillen vieroitusoireita vastaan, muttei pysty.
        Lippalakki talvella ja kesällä. istuu parvekkeella ja vetää röökiä. vaatteet on edelleen ne saman kuin silloin kultaisina nuoruusvuosina. onkohan niitä edes pesty kertaakaan sen jälkeen kun äiti väsyi katsomaan nurkissaan lojuvaa vässykkää? Susta ei tuu koskaan mitään, no kovis tuli, oikee kingi.


      • aikuinen 51
        jlsxl kirjoitti:

        Sanasta kovis tulee ensimmäisenä mieleen luuseri ilman minkään valtakunnan koulutusta, ostaa sossun rahoilla tupakkaa ja viinaa. Ei minkäänlaista itsekontrollia, väkivaltainen sovinisti-rasisti. löytää itsensä vankilasta raapustamassa tikkukirjaimia seinään kamppaillen vieroitusoireita vastaan, muttei pysty.
        Lippalakki talvella ja kesällä. istuu parvekkeella ja vetää röökiä. vaatteet on edelleen ne saman kuin silloin kultaisina nuoruusvuosina. onkohan niitä edes pesty kertaakaan sen jälkeen kun äiti väsyi katsomaan nurkissaan lojuvaa vässykkää? Susta ei tuu koskaan mitään, no kovis tuli, oikee kingi.

        koviksen kaikki tunnistaa
        oikea sairas kovis oli jokelan hemmo
        oikeita koviksia on viranomais ja voimankäyttöalueilla ja sellaiseksi kehitytään vain älyn ja lihaksen sekä kykyjensä mittelöllä
        fiktiivisiä henkilöitä
        esim. sam fisher ja clint eastwoodin sekä stallonen rooli hahmot
        aito oikea törni lauri

        kukaan ei halua olla sellainen koska teot eivät unohdu ja muistuttvat loppuelämänsä joka päivä

        uskon että ihmiset haluavat viettää mukavaa elämää osaten vai 1-2 kieltä ja tehdä työtä yksinkertaisesti
        sairaat/omituiset ihmiset hukaavat elämänsä soluttautumiseen ja tuhoamisen opetteluun halliten useita kieliä ja älyllistäsektoria laajalti kanssa alituisen epäilyksen ja taktikoinin

        ps
        törni kuoli sankarit kuolee yksinäisinä


      • törni jyrää
        aikuinen 51 kirjoitti:

        koviksen kaikki tunnistaa
        oikea sairas kovis oli jokelan hemmo
        oikeita koviksia on viranomais ja voimankäyttöalueilla ja sellaiseksi kehitytään vain älyn ja lihaksen sekä kykyjensä mittelöllä
        fiktiivisiä henkilöitä
        esim. sam fisher ja clint eastwoodin sekä stallonen rooli hahmot
        aito oikea törni lauri

        kukaan ei halua olla sellainen koska teot eivät unohdu ja muistuttvat loppuelämänsä joka päivä

        uskon että ihmiset haluavat viettää mukavaa elämää osaten vai 1-2 kieltä ja tehdä työtä yksinkertaisesti
        sairaat/omituiset ihmiset hukaavat elämänsä soluttautumiseen ja tuhoamisen opetteluun halliten useita kieliä ja älyllistäsektoria laajalti kanssa alituisen epäilyksen ja taktikoinin

        ps
        törni kuoli sankarit kuolee yksinäisinä

        Törnii ei paree dissaa tai saat mun gangin kannoilles !


      • Anonyymi
        jlsxl kirjoitti:

        Sanasta kovis tulee ensimmäisenä mieleen luuseri ilman minkään valtakunnan koulutusta, ostaa sossun rahoilla tupakkaa ja viinaa. Ei minkäänlaista itsekontrollia, väkivaltainen sovinisti-rasisti. löytää itsensä vankilasta raapustamassa tikkukirjaimia seinään kamppaillen vieroitusoireita vastaan, muttei pysty.
        Lippalakki talvella ja kesällä. istuu parvekkeella ja vetää röökiä. vaatteet on edelleen ne saman kuin silloin kultaisina nuoruusvuosina. onkohan niitä edes pesty kertaakaan sen jälkeen kun äiti väsyi katsomaan nurkissaan lojuvaa vässykkää? Susta ei tuu koskaan mitään, no kovis tuli, oikee kingi.

        Sä taidat ajatella nistiä, huumeet ei tee kenestäkään kovaa, harhaluuloja ne kyllä aiheuttaa jotka joillain sitten näkyy narsismina eli luulee liikoja itsestään.


    • Nössö-kovis

      Kovis on sellane et osaa puhuu suoraa eikä nössöile tai itke. Mut mikää helvetin pottatukka hippi ei voi olla kovis. Ja ei mitään et oon kovis kun pidän lösöi farkkui kanin tee-paitaa LA kappi tai NY DC ja mitä ny onkaa ja vitun XXL hupparii...

      • zikiziki vitun pelle

        Hähähäää oot lähinnä lippatukka homo!?


    • Oikea kovis-

      Oikea kovis on ujo poika, joka silti uskaltaa mennä puhumaan ventovieraalle tytölle.
      Minun silmissä tuota isompaa urotekoa ei voi kukaan tavis-poika, tavallisessa tavis-elämässään tehdä.

      • Nössöstä kovaksi

        Olenko minä sitten oikea kovis joka tavallisessa elämässä kävi ihan tuiki tuntematonta tyttöä pyytämässä ulos? Itse en uskonut että se mitään kiinnostunut ole vaikka kolme yötä vietin sen tykönä.

        Mä en vaa yksinkertaisesti välitä muitten säännöistä vaan meen ihan oman pään mukaan.

        Olen itkenyt monta vuotta nuoruudessani että onko mun päässä ihan oikeasti vikaa, ei kiinnostanut ikäisteni jutut, olin muitten vietävissä ja uskoin koulukaverini juttuja että olen ihan paska, ruma enkä saa ketään naista. Täytyy myöntää että baarissa olen kännissä huono iskemään naisia. Ne kyl yrittää mua mut voi perse että mua ei kiinnosta yhtään. Selvinpäin ihan eri juttu, mua ei kiinnosta vidduakaan jos se muija ei tulekkaan ulos. Kysyn vaikka 100 muijalta saman. MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON.

        Mulla tekee oikeasti pahaa kattoa 20-30v ylöspäin miehiä jotka ei uskalla tehdä mitään elämässään. Ihan sama oletko ruma vai läski vaan pidät oman pääsi, et ala ryyppää suruun, et ala kylpemään itse säälissä, et yritä olla aina keskipisteenä. Tutustu erilaisiin ihmisiin.

        Valitettavasti ymmärrän nössöjä ihmisiä koska olen meinannut itse jäädä sellaiseksi.


    • Oma mielipide

      Omasta mielestäni kovis on se, joka uskaltaa suojella heikompia jopa itseään vahvemmilta. Ei hyökkää jengissä yhden kimppuun vaan esim. reilusti 5 vs 5 tappeluita, ei välitä toisten mielipiteistä vaan tekee mitä itse haluaa, ei tuhlaa aikaa turhanpäiväisyyksiin, ei näytä omia heikkoja puoliaan kenelle vain. Mutta mikä minuun tekisi vaikutuksen olisi henkilö joka pitää pään kylmänä ja jos tämä osaisi vaikka nyrkkeillä, niin käyttäisi tätä taitoa ainoastaan vain silloin kun sitä oikeasti tarvitaan esim. jonkun henki kyseessä. Eli ei näyttele taitojaan julkisesti jotta saisi kovis maineen. ( Eli olisiko se, että kovis maine jota ei itse ole hankkinut.)

    • Letsgarius

      Tekee minkä näkee olevan moraaliensa mukaan oikein ja ei pelkää sanoa vastaan idiooteille ja paskanpuhujille, suojelee heikompiaan ja edeltämainittujen tallaamia.

    • Masala420

      teet vaa jotaki saatanan laitonta
      kivaha se on ku oma kotikylä pelkää...

      • Kovis on

        Eikös tuo ole juuri sitä want be kovis juttua kun haet sitä kovis mainetta?
        Oikeaa kovista ei kiinnosta paskanvertaa onko sitä kovis mainetta vai ei.


    • juuuuuuuuuuuuu

      Oikee kovis on semmonen joka painaa eteenpäin vaik elämä tuntuiskin raskaalta.

    • hgfhgdhfh

      Oikeeta kovista ei oo olemassa.

    • adhd

      oikee kovis käyttää kondomeja käytänniit joka päivä

    • Oikeekovis Ei koskaan mellttookartsalla riitaahaastamassa mut joson pakkotilanne tai joku kalavelka maksettavana nii se hoidetaan ja olisitte vastassa kukahyvänsä,
      koviksen eitarvii pullistella kartsalla, koska tietääkyl itsepystyvänsä hoiteleen asiat
      eli eitarvii vakuutella itselleen olevansajotakin,

    • kovikset ovat...

      no siis, lyhyeesti sanottuna se on tunteeton ihminen. sellanen joka on todella ilkeä, hakkaa tyyppei, rikkoo paikkoi, kiroilee, käyttää usein gangsta vaatteita ja mikä kaikkein pahinta: ne on yleensä aik vitun fiksui...

    • yeeeeaaaahhh

      "Kovis" -sanaa kuulee käytettävän eniten ylä- ja ala-asteella. Jos siis haluat olla 9-13v muksujen mielestä kovis, niin ole vain töykeä kaikille äläkä kunnioita auktoriteettejä. Mahdat olla sitten ylpee ittestäs.

    • JohnCe

      Oikee kova jätkä on semmonen, joka ei välitä mitä muut ajattelee hänen tekemisistään. Ei tarvii olla paha tai aiheuttaa muille harmia, kunhan pitää kiinni omista näkemyksistään ni se riittää. Pitää olla itsevarma vaikka mikä ihme lökäpöksy 12v gangstahomohoppari tulee lippa pystyssä uhoomaan. Eli äijä pitää kiinni omasta näkemyksestään eikä välitä siitä mitä muut ajattelee.

    • Minulle tulee heti koviksesta mieleen sellainen 90 luvun nahkatakkinen "kapinallinen" jolla on suhkot terävä linkkuveitsi taskussaan jos joku haluaa haastaa. Tai ehkäpä se ei ole kovis vaan "rebel" Mutta oma mielipiteeni.

    • erik tuntee kovikset

      minä luottelen oikean koviksen tavat
      -huppari
      -ei käytä kypäräää
      -paljo naisii
      -kiroilee
      -tönii ja vittuilee
      -esittelee lihaksiaan kattokaa kuinka isot
      - ei myönnä tosiasiaa että on kovis

      ps.kaverini on tuollainen

      • nörttimiljoona

        Mitä helvettiä! Esittelee lihaksiaan!?


    • raggari84

      kovikset vetää rööki ja kuuntelee rokkia SAATANA

    • Dkdkkdk

      Clint Eastwood, ja Dwayne Johnson on oikeita koviksia elokuvissaan.

    • Sunäitis

      Kovis on pikkujonne, joka pitää itseään "kovana jätkänä"

    • jeesusantaanyt

      Onko se hyvä sängyssä? Ottako suuhun? Antaako persettä jokaiselle pojalle? Voisi ihan kokeilla jos vanhemmat antaa sen mulle ;) mun muna on 11cm ja karvoja on paljon :) Haluaako se sitten myös panna? Jos sillä on pillu panem sen paksuksi heti ;)

    • Kiroilee, ei käytä kypärää ja käyttää vaatteita.

    • Haukan
    • kylmä-kovis

      OIKEA kovis
      – ei halua eikä tarvitse muiden tietävä asiasta
      – ei välitä muiden mielipiteistä
      – ei esitä mitään

      Feikki kovis
      – esitää kovista peittääkseen sairaalloisen heikkoa itsetuntoaan
      – kiusaa heikompia
      – pelkää muiden mielipiteitä

    • Anonyymi

      Koviksia ei ole olemassa. Ihmiset jotka ei pärjää omana itsenään ni esittää kovaa. Kovis-tyypeissä ei oo mitään hienoo. Jos yrittää olla kova ja näyttää siltä ni loppujen lopuks sisus on aika heikko.

    • Anonyymi

      "kovis" ei koe tarvetta todistella mitään toisille

    • Anonyymi

      Rikollisjengikäiset kuten United Brotherhuud ne ovat kunnon koviksia

    • Anonyymi

      I tell a nigga don't dick ride, don't blick ride
      Leave it to the double thick thighs, twin sisters
      Drop it down and wobble, wobble up, mami booted up
      She get down and gobble, gobble up 'cause my money up
      Slide, slide in the Bentley truck-a, the Wraith truck-a
      Your bestie is a dick sucker, I big dub her
      As-salama-lama alaykum, you big hater
      You nothin' but a hater, hater, clout chaser
      Now we catch him at the chicken spot, up a couple chops
      Pop that nigga with a hundred shots, ra-ta-ta-ta-ta
      DayDay made that nigga Diddy Bop, cha-cha-cha-cha-cha
      He thought we was gon' knuckle up, bitch, I don't box
      And these niggas always talkin' shit, yadda-yadda-ya
      When you see me, what you talkin' 'bout, fuck you talkin' 'bout?
      Niggas always wanna chase clout, bitch, I am clout
      Tell 'em get up out my face now 'fore I grrt
      Are you dumb, stupid, or dumb, huh?
      Play me like a dummy, like bitch, are you dumb?
      Are you dumb, stupid, or dumb, huh?
      Yeah, you got some money, but you still fuckin' ugly
      Stupid, listen
      When I talk, you better listen
      We can make him dance, bachata
      Slide over, do the cha-cha
      Grrt, bah-bah
      Make a nigga go adios
      Dímelo, mami
      Fresca, you nasty
      Flame up, light it
      They see me and get excited
      Two step, spin around, so fly, pilot
      They sick, been hot, way before coronavirus
      Nigga, who did that? Nigga, who did what?
      Nigga, that's my shit, don't bite it
      I tell a nigga don't dick ride, don't blick ride
      Leave it to the double thick thighs, twin sisters
      Drop it down and wobble, wobble up, mami booted up
      She get down and gobble, gobble up 'cause my money up
      Slide, slide in the Bentley truck-a, the Wraith truck-a
      Your bestie is a dick sucker, I big dub her
      As-salama-lama alaykum, you big hater
      You nothin' but a hater, hater, clout chaser
      You're mad I'm back, big mad
      He's mad, she's mad, big sad
      Haha, don't care, stay mad
      Ah-hah, ah-hah, ah-hah
      Haha, bitch, I'm laughin' 'cause you big mad
      See it in your face, cry baby, bitch, you big sad
      Niggas tweetin' 'bout me, got me trendin', bitch, you big sad
      Tell me how I ratted, came home to a big bag

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe