mikä saa sinut
pysähtymään
pilvilinnoista alas
hetkeks tulemaan
Rakkaus
se sinuakin
koskettaa
haaveilijaa
myös ravistaa
Tunne
joka voittaa
kaikki haaveet
ja unelmat
aitoudellaan
Rakkaus
joka pysäyttää kaiken
sen jälkeen
rakastetaan tai
rakkaudesta haaveillaan
Haaveilija
5
450
Vastaukset 5
- padme_amidala
..silmät hämmästyksestä pyöreinä ihmettelen runoasi. Hyvänen aika, miten olet osannutkin tehdä ravistavan runon. Jos nyt olisi vaalit, äänestäisin empimättä sen rakastamisen puolesta ja jättäisin haaveilut oman onnensa nojaan. Pilvilinnoissa ei ole hyvä olla, jos on korkeanpaikan kammoinen, kuten minä, joka en uskalla nousta tuolia korkeammalle ilman huimausta.
Vaikka sinällään en kyllä kutsuisi sitä haaveilemiseksi jos etänä rakastaa syystä tai toisesta tavoittamattomissa olevaa kohdetta.
Kiitos hienosta pyhäpäivän lukuhetkestä : )
P.S Nyt ajattelen, että minun pitäisi noita omia tuhertelujani jättää pöytälaatikkoon, eikä tuoda niitä näkyville näin hyvien runojen vierelle.- tomppa2006
...lämpöä täynnä oleva runoilijatar, palstan hyvä hengetär...
Ei missään tapauksessa pidä jättää pöytälaatikkoon sinun runojasi. Niistä tulee aina hyvälle tuulelle, kirjoitat kauniisti rakkaudesta. Runojen kommentointi on monelle (minä myös mukaan lukien) vaikeata, ei oikein löydä oikeita sanoja, vaikka monasti kokee varsinaisen elämyksen lukiessa toisen kirjoittajan runoa.
Kiitän koko sydämestäni palauttettasi, joka sai minut tuntemaan onnistumisen riemua. Vilpittömästi toivon sinulle mitä parhainta pyhäinpäivää.
Tämä runosi saa nyt kyllä naisten
polvet notkumaan ja muista
turvallinen syli otteesi.
Pehmeää ja niin untuvaa,ehkä
toimii myös päiväuni lääkkeenä
rauhoittavasti.
Oikein hyviä pyhänaikoja
Sinulle tomppa...täältä
harmaudesta,jota runosi
valaisee.- lindalinda1
rakkaushan se on, joka ravistelee ja pudottaa
sieltä pilvilinnoista todellisuuteen -
rakastamaan.
Ei mitkään unelmat eikä haaveet korvaa aitoa,
elävää rakkautta. Ja Sinun runosi kertoo sen jo-
kaisella säkeellä.
Mummu tykkäs kuules tästä. - Yölintu**
ihgu ihanaa tomppaa,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,tämä on kyllä parhaimpia runojasi,,
,,,,,,,,,,,,,katsoppas,,tirpu innostuu,, ,,*taputukset*,,
,,sydämellinen kiits,,,
,,,,,,,,,,,,luen niin mielelläni runojasi
ja,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,
,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=XIxw4RiGSEU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122822
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24777- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32668Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?45600Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548- 76537
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52536- 34525
- 63506