Halpaa kosmetiikkaa?

Hiukset, iho...

Olen niin tiukilla, että kiinnostaisi saada vinkkejä halpaan kauneudenhoitoon.

- Hiusten värjäys kotona?
Olen käynyt kampaajalla leikkauttamassa suorat hiukseni ja samalla värjäyttänyt ne noin 5 kertaa vuodessa.
En ole kokeillut hiusten värjäystä kotona. Olen katsellut liikkeissä väripakkauksia, mutta olen ymmälläni niiden moninaisuudesta.
Mikä tuote on hyvä karkeahkolle, suoralle ja harmaantuvalle tukalle? Perus tumman ruskea väri.
Voiko tulla ongelmia, jos kampaajan värin jälkeen käyttää ostoväriä?

- Halpa perusvoide kuivalle ja hilseilevälle iholle?

- Muita halpoja kauneusvinkkejä?

- Riittoisa, edullinen deodorantti?

Oma vinkkini: Olen tummana saanut nyt vanhemmiten "viikset" ja partaa. Hoidamme asian kotona niin, että mieheni poistaa ikävän kasvuston Byly Debil Turbo-kylmävahaliuskoilla (sattuu), joita tilaan netistä.

Mieheni hoitaa jalkani, leikkaa varpaan kynteni.

Apteekissa on usein (nykyään vähenemässä määrin tosin) näytepakkauksia esim. eri voiteista ilmaiseksi tyrkyllä. Otan aina muutaman näytepakkauksen ja olen niitä käyttänyt säästeliäästi. Apuna ovat.

Kampaajaa joudun käyttämään edelleen hiusten leikkuuseen, mutta etsimällä olen löytänyt mukavan, taitavan ja halvan kampaamon.
Ideana on se, että en maksa kampaamon luksus-ympäristöstä ja sisustuksesta, vaan vain työstä.

Kallimmassa paikassa sain maksaa leikkauksesta ja väristä yli 90 €, nykyisessä vain 42 € ja tulos aivan yhtä hyvä.

Jokainen euro olisi kotiinpäin! Vinkkejä Please!

7

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samalla omat

      Onko sinulla sp. osoitetta, kertoisin tarkemmin.
      Saisit omat tuotteet tukkuhinnalla.

    • dpppggggg

      Miksi hiukset pitää värjätä? Oma luonnollinen väri on jokaiselle paras, sopii parhaiten kulmakarvojen, ripsien, silmien, ihon luonnolliseen väriin. Saat lisäksi vielä aivosyövän niistä myrkyistä, jotka imeytyvät päänahan läpi suoraan aivoihisi. Ajattele, kun vuosia, jopa vuosikymmeniä laitat niitä vahvoja aineita ohueen päänahkaan! Sitäpaitsi, näyttää todella koomiselta, jos vanheva ihminen pitää kynsinhampain kiinni tummasta tukasta, joka jo naapuriin asti kirkuu "VÄRJÄTTYVÄRJÄTTY". Harmaantuminen luonnollisesti on paljon arvokkaamman näköistä.

      Meikkaus = täysin tarpeetonta.

      • Vinkkaaaja

        Nivean "Body&Face"-rasva on todella hyvä ja riittoisa, ainakin omalle iholleni se sopii. Purkki on pyöreä ja valkoinen, on erittäin riittoisa.


    • juippie

      Kun läträä esim. viinaa kainaloihin kuolee bakteerit ja sen jälkeen ei kainalot enää haise.

      • neuvoja ???

        Ps. En halua kosmetiikka-alan yrittäjäksi, enkä koskaan julkaise sähköpostiosoitettani netissä.

        Värjäytän hiukseni tummansävyisiksi = oma värini. Syy: Minulla on edelleen hyvin tummat tuuheat kulmakarvat, jotka näyttävät koomisilta harmahtavien hiusten kera.

        Kiitos voidevinkistä, aion kokeilla.

        Alkoholia - hyvin harvoin - nautin sisäisesti, en halua tuoksahdella viinalta joka päivä.

        Mitä mieltä talkista deodoranttina?


      • yleensä
        neuvoja ??? kirjoitti:

        Ps. En halua kosmetiikka-alan yrittäjäksi, enkä koskaan julkaise sähköpostiosoitettani netissä.

        Värjäytän hiukseni tummansävyisiksi = oma värini. Syy: Minulla on edelleen hyvin tummat tuuheat kulmakarvat, jotka näyttävät koomisilta harmahtavien hiusten kera.

        Kiitos voidevinkistä, aion kokeilla.

        Alkoholia - hyvin harvoin - nautin sisäisesti, en halua tuoksahdella viinalta joka päivä.

        Mitä mieltä talkista deodoranttina?

        Jos ei halua ostaa kaupasta kalliilla talkkia, niin kaupasta voi ostaa (tai kaapissa on jo!) perunajauhoja. Tässä olen pitänyt riman korkealla. Pirkkaa en osta, vaan vähän laadukkaampaa perunajauhoa. Vähän se pölisee, joten tarkkana kannattaa olla, etteivät vaatteet ole valkoiset perunajauhoista.

        Deodorantti on ainakin minulle hyvin kinkkinen suositeltava, koska tuntuu, että hyvin monelle aineelle olen allerginen. Systeemi on mennyt siihen, että ostan purkin kerrallaan, kunnes sopiva löytyy. Mielestäni talkki ei riitä deodorantiksi, mutta ihmiset hikoilevat eri lailla.

        Meillä ainakin on sellainen kampaaja, joka auliisti myy hiusvärejä (kun sanoo, ettei pääse kampaajalle, esim. joku meno yms.). Jos sinulla on paksut tai pitkät hiukset, niin kahta eriväristä voi sekoittaa ja ammatti-ihminen pystyy kertomaan oikeat putelit. Hiljakseen vuosien varrella opit sen itsekin. Näppituntuma rulettaa!


      • juippie
        neuvoja ??? kirjoitti:

        Ps. En halua kosmetiikka-alan yrittäjäksi, enkä koskaan julkaise sähköpostiosoitettani netissä.

        Värjäytän hiukseni tummansävyisiksi = oma värini. Syy: Minulla on edelleen hyvin tummat tuuheat kulmakarvat, jotka näyttävät koomisilta harmahtavien hiusten kera.

        Kiitos voidevinkistä, aion kokeilla.

        Alkoholia - hyvin harvoin - nautin sisäisesti, en halua tuoksahdella viinalta joka päivä.

        Mitä mieltä talkista deodoranttina?

        Ei sitä viinaa joka päivä kainaloihin laiteta. Kerta riittää aika pitkälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe