Hei!
Mietin että onko totta, että jos joku haluaa saada paljon kummilapsia vaikka itsellä ei ole omaa lasta niin myöhemmin ei saa itselle koskaan omaa lapsia.?????? vastaisitte, kiitos
hmm onko totta?
8
1191
Vastaukset
- Yksi vain
Kerroppa millä mekanismilla kummilapsien suuri määrä estäisi raskautumisen?
- joku miettii
jos on jo jokulla kaksi tai kolme kummilapsia.. ? en tiiä mitään enemmään mutta kuulin jotai
- joku miettii
Mutta itse en usko juttua , vaan halusin kysyä.
- kuulemaasi usko
Kummilasten suuri määrä ei aiheuta lapsettomuutta. Kummilasten määrällä ja raskaaksi tulolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Sen sijaan, joku ihminen, joka on lapseton, (tietää siis, ettei saa koskaan lapsia) voi haluta mahdollisimman paljon kummilapsia. Jos vielä kertoo lapsettomuudesta läheisilleen ja toiveesta saada kummilapsia, niin voi olla, että häntä pyydetään usein kummiksi. Tavallaan kummilapset toimivat silloin omien lasten korvikkeena.
- dilleä porukkaa
on taas liikkeellä.
- minä vaan..
siis mistä teitä neronleimauksia oikeen löytyy,huh huh!
- äiti ja kummi
Minulla kolme kummilasta ja viisi omaa, biologista lasta. Anopillani neljä omaa lasta ja taitaa olla kymmenkunta kummilasta :D
- pitää paikkaansa
minulle neljä kummilasta ja nyt oma lapsi tulossa,eivät mitenkään tietääkseni ole esteenä toislilleen,missä tommosta edes väitetään...?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701