Uskomaton tunne rintakehässä

minävaa 45 v

Vaiva on vain oikeassa rintakehässä keuhkon alueella. Kesällä sairastettu keuhkokuume ja syksyllä kurkunpääntulehdus joka osin meni myös tuohon rintaan aihettaen kovaa kipua. Yks päivä huomasin, et rintakehässä voimmakas ääni mikä myötäilee täysin hengitysliikettä. Kova rutina vähän kuin pahvia revittäis. Välillä suuri napsuva ääni kuin sormee vedettäis kylkiluita pitkin. Alkaa tuosta keuhkon keskiosalta jatkuen keuhkon yläosaan asti sekä keuhkoputken kohdalla. Ääni on niin voimmakas että itse hyvin kuulee ja tuntee sen. Mitä syvenpään vetää happee sitä suurenpi rutina ja naksahtava ääni on. SE on myös täysin rintakehän sisältä tuleva, eikä siis pinnasta, mitkään kylkiluut eivät myös ole kipeet. Välillä on vihlontaa samoilta kohdin rintakehää. Tähän on myös liittynyt välillä rajuja yskänpuuskia, mitkä nyt on jo hellittäneet aika hyvin, mutta tuo vaiva ei mihkään häviä. Tietokonekuvaukseen on pistetty lähete eteenpäin, mutta hermot täs alkaa menemään kun yhes yös tuollanen tulee. Onko kokemuksia ? voiko syöpä oirehtia noin ? vai nestettä keuhkossa, ilmarinta, keuhko kasassa vai mitä tämä on ?

2

2465

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuullut kyllä

Jos vika on tullut äkkiä ! oisko jotain mennyt siellä tukkoon tai jopa kiinni. Miksei nestekkin jos sitä tarpeeksi on. Tuo mekaaninen ääni ? voi kuulua kyllä hyvinkin selvästi rinnasta. Onko osa keuhkoputkesta tukossa, ilma menee sinne väkisin vetamällä ja rutisee, veritulppa keuhkossa on tehnyt kasaanpainauman, kaasujen vaihto rakkuloissa ei toimi kunnolla. Nämä olen kuullut, mitkä voivat aiheuttaa hyvinkin kovia ääniä rintakehän sisältä. Tuskin syöpä kyllä noin oirehtii ja äkkiä alkaen jos muuten ei ole mitään kipuja. Jokin altistus tai infektiokin voi aiheuttaa pahoja tuhoja keuhkossa hoitamatta tai väärin hoidettuna.

• minä 50

Minulla oli täsmälleen tuo sama vika keuhkossa. Tuloksena oli isohko keuhkoveritulppa tai kaksikin mikä oli osittain tukkinuy keuhkoputken. äänet oli
        keuhkossa todella kovat kun ilma ei mennyt kuin väkisin sinne. Keuhko oli
        osittain myös kasassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2426
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe