••• Millainen on Dingon uusi levy? •••

Kertokaa.....

Kertokaa kuinka hyvä on Dingon uusi levy? Onko parempi kuin "Purppuraa" ja "Via Finlandia"?

Please vähän mielipiteitä ja kommentteja!

14

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepakkoo..

      Levy on hyvä joskin sitä on kuunneltava monta kertaa ennenkuin biisit aukeavat, no se on vain hyvä juttu. Ei ole kyse mistään kertakäyttömusasta jossa mennään siitä mistä aita on matalin.

      Kaiken kaikkiaan hyvää musaa ja antaa uskoa että vielä on tulossa SE levy. Tämä ei ole vielä aivan parasta mitä Nipa osaa, mutta suunta on oikea Via Finlandian ja kehnon Purppuraa jäljiltä.

      Tekstipuolella Neumann on petrannut eniten, ollaan lähellä Pyhän Klaanin aikaista tasoa.

      Vielä kun seuraavalle levylle Nipa löytää jostain vähän enemmän koukkua sävellyksiin niin luulet että Dingo on silloin taas kaikkien huulilla.

    • kertakaikkiaa upee

      Ja kyllä Neumanni lyriikat vieläkin osaa! levyllä ei aurinko laske ja tuuli kantaa sanaa!

      • mahtavaa

        no ei niinkään, olen kuunnellut levyä kerta toisensa jälkeen.. eikä kolise.. mielestäni tää on huonoin dingo levy kautta aikojen.. yksikään biisi ei lähde lentoon, kuten aikasemmilla levyillä ja sanoitukset on tökeröitä sekä ennalta arvattavissa..


    • KIITOS DINGO!!!!!

      Nyt Dingo iski voimalla ja uskomattomalla poljennolla! Hienoa!

    • pettynyt....

      Aika heikko tuotos on. Parempi kuin Purppuraa, mutta Via Finlandian tasoon on vielä matkaa.

    • Ihmemaassa

      on kyllä meikän olo. Joka kuuntelukerralla löytää uutta ja mikä parasta vaa HYVÄÄ!!! Makeeta!!!

    • fanittaja....

      vihdoinkin oikeaa Dingoa. hieno levy!

    • *Marde*

      Ainakaan voi mollista valittaa. Tänään kävin pyhpäivän ratoks kaupass ja ostin Humisevan harjun paluun. Nyt o parinkertaa kuunnellu ja totta näkyy kehut olleen. Nyt on kirkkaat soundit ja kyllä Nipan ääni kuullostaa nyt hyvältä.
      Mä rupesi iha miettii että miten tää nyt sitte asettuu skaalalla ja tulin siihen tulokseen että jos panis Pyhän klaanin Via Finlandian ja Purppuran samoihin kansii ni aikalailla lopputulos ois niiku tää Humisevan harjun paluu.. Mä tykkään oli tosiaan ilonen tutustuminen!

      • Tällä kertaa......

        "Purppuraa" on pilattu ihan hirvittävällä kompresiolla ihan pannukakuksi. Tuli ikävä Dingon 80-luvun levyjä Nipan "Nimeni on Neumann"-albumista nyt puhumattakaan.

        Siis kompressio maltillisella tasolla?


      • Jaana vaa
        Tällä kertaa...... kirjoitti:

        "Purppuraa" on pilattu ihan hirvittävällä kompresiolla ihan pannukakuksi. Tuli ikävä Dingon 80-luvun levyjä Nipan "Nimeni on Neumann"-albumista nyt puhumattakaan.

        Siis kompressio maltillisella tasolla?

        Mulle noi o iha outoja juttuja noi tekniikkajutut. Mun mielestä se vaan kuullostaa kirkkaasti niin hyvältä!


    • iskee tulta!

      Vihdoinkin - sitten 80-luvun - Dingolta hyvä albumi. Nyt lähti bändi uuteen nousuun eikä tarvitse ratsastaa vain vanhoilla hiteillä.

      • Kerrassaan

        Mahtavia biisejä! Aamutähti, Velho, Skorppari ja Mascarat rokkaa!!!


    • Olen kuullut tuolta uudelta levyltä kolme biisiä, Laivauutisia, Mascaramies ja Skorpioninainen. Noista ehdottomasti paras on Skorpioninainen, hieno dingomainen lyriikka, kyllä osoittaa että Neumann osaa edelleenkin sanoittaa.
      Tuo biisi kyllä menee minulla Dingon kaikkien aikojen TOP 5:een, muut ovat Autiotalo, Levoton tuhkimo, Perjantai ja Musta leski.

      • Parhaat rokit

        Parhaat on Skorppari ja Mascaramies, ehdottomasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe