Hei!
Olen suunnittelemassa matkaa Miamiin, jossa oltaisiin 3-4 yötä, Orlandossa 3 yötä ja Key Westissä 4 yötä. Matkaan on lähdössä 4 aikuista, 1 nuori (16 -v)ja 1 lapsi (1,5 v). Haluaisin saada vinkkejä ja kokemuksia hyvistä hotelleista Miamissa, Orlandossa ja Key Westissä?
Mitä kautta kannattaa varata hotellit? Ebookers? Hotels.com? suoraan hotellin nettisivuilta?
Auto olisi tarkoitus vuokrata koko ajaksi turvaistuimella ja navigaattorilla.
Toivottavasti löytyy hyviä vinkkejä ja kokemuksia!
Hyvä hotelli Orlandossa, Miamissa ja Key Westissä?
5
2576
Vastaukset
- karva1
Hei!
Itse olemme varanneet aina hotellit omatoimi matkoillemme (mm.NY, Lontoo, Dublin) booking.comin kautta. Kuvaukset ovat vastanneet aina mitä olemme saaneet. Kiva on myös se että hotellit voi varata etukäteen(luottokortilta ei veloita kun paikan päällä), peruutus onnistuu monissa hotelleissa myös vaikka vuorokautta ennen, kuluitta, jos mieli vaikka muuttuukin ja löytää paremman, edullisemman tms. Varmaan mainitsemissasi Ebookers jne. on myös samat edut, ehkä samanlaisetkin mutta itse olemme tästä tykänneet ja käytämme jatkossakin. - lll
Moro
Ite tulin jenkeistä pari viikkoo sitten ja oltiin pari viikkoo. Oma kokemus nyt ettei tarvi pahemmin varailla etukäteen. Sinne vaan kyselemään. Hotellihuoneet maksoi 69-89 taalaan välillä. Orlandossa kannattaa mennä asustelemaan International drive:lle ja kannattaa käväistä ravintolassa nimeltään LITTLE ITALY.
Ei taida olla sesonkiaika joten huvipuistoissa voi kivasti liikkua etc.
Miamissa kannattaa mennä south miami beach:lle
Siinäpä lyhyesti - race-day
yksi vaihtoehto
http://www.expedia.com/daily/home/default.asp?rfrr=-1065
löysin tammikuuksi
Hotel: Holiday Villas 458 dollaria / 7 yötä
3 makuuhuonetta - orla
Olimme juuri Orlandossa hotellissa Rodeway Inn. Heillä oli tarjous kolmesta yöstä kahden hinnalla. varasimme hotellin omien sivujen kautta tämän "packagen". Oli hieman edullisempi kuin hotels.comin kautta olisi ollut. Muuten hotels.com on toiminut hyvin.
Hotelli ei ole loistokas, mutta riittävän siisti ja sijaitsee International drivellä, jossa on helppo löytää ruokailu- ja aamiaispaikkoja. Hotellillakin sai kyllä aamiaisen tarjouksella. - Valitan
Aika huono säkä sinulla, nimittäin koko Floridassa ei ole yhtään ainutta hotellia eikä motellia vapaana kuvatunlaisessa tilanteessa! Kuvitelkaa nyt, joku menee Floridan kokoiseen osavaltioon ihan ilman hotellivarausta!
Ihan oikeasti, voiko kukaan olla noin tyhmä? Mikset helvetti kysy esim. matkatomistosta tai katsele netistä vaihtoehtoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892