Hyvä hotelli Orlandossa, Miamissa ja Key Westissä?

Nimetön

Hei!

Olen suunnittelemassa matkaa Miamiin, jossa oltaisiin 3-4 yötä, Orlandossa 3 yötä ja Key Westissä 4 yötä. Matkaan on lähdössä 4 aikuista, 1 nuori (16 -v)ja 1 lapsi (1,5 v). Haluaisin saada vinkkejä ja kokemuksia hyvistä hotelleista Miamissa, Orlandossa ja Key Westissä?
Mitä kautta kannattaa varata hotellit? Ebookers? Hotels.com? suoraan hotellin nettisivuilta?

Auto olisi tarkoitus vuokrata koko ajaksi turvaistuimella ja navigaattorilla.

Toivottavasti löytyy hyviä vinkkejä ja kokemuksia!

5

2651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva1

Hei!
      Itse olemme varanneet aina hotellit omatoimi matkoillemme (mm.NY, Lontoo, Dublin) booking.comin kautta. Kuvaukset ovat vastanneet aina mitä olemme saaneet. Kiva on myös se että hotellit voi varata etukäteen(luottokortilta ei veloita kun paikan päällä), peruutus onnistuu monissa hotelleissa myös vaikka vuorokautta ennen, kuluitta, jos mieli vaikka muuttuukin ja löytää paremman, edullisemman tms. Varmaan mainitsemissasi Ebookers jne. on myös samat edut, ehkä samanlaisetkin mutta itse olemme tästä tykänneet ja käytämme jatkossakin.

• lll

Moro

Ite tulin jenkeistä pari viikkoo sitten ja oltiin pari viikkoo. Oma kokemus nyt ettei tarvi pahemmin varailla etukäteen. Sinne vaan kyselemään. Hotellihuoneet maksoi 69-89 taalaan välillä. Orlandossa kannattaa mennä asustelemaan International drive:lle ja kannattaa käväistä ravintolassa nimeltään LITTLE ITALY.
      Ei taida olla sesonkiaika joten huvipuistoissa voi kivasti liikkua etc.
      Miamissa kannattaa mennä south miami beach:lle
      Siinäpä lyhyesti

• race-day
    • orla

Olimme juuri Orlandossa hotellissa Rodeway Inn. Heillä oli tarjous kolmesta yöstä kahden hinnalla. varasimme hotellin omien sivujen kautta tämän "packagen". Oli hieman edullisempi kuin hotels.comin kautta olisi ollut. Muuten hotels.com on toiminut hyvin.

Hotelli ei ole loistokas, mutta riittävän siisti ja sijaitsee International drivellä, jossa on helppo löytää ruokailu- ja aamiaispaikkoja. Hotellillakin sai kyllä aamiaisen tarjouksella.

• Valitan

Aika huono säkä sinulla, nimittäin koko Floridassa ei ole yhtään ainutta hotellia eikä motellia vapaana kuvatunlaisessa tilanteessa! Kuvitelkaa nyt, joku menee Floridan kokoiseen osavaltioon ihan ilman hotellivarausta!

Ihan oikeasti, voiko kukaan olla noin tyhmä? Mikset helvetti kysy esim. matkatomistosta tai katsele netistä vaihtoehtoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      59
      5581
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      200
      3656
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2448
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1288
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1078
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      89
      1061
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1042
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe