Hyvä hotelli Orlandossa, Miamissa ja Key Westissä?

Nimetön

Hei!

Olen suunnittelemassa matkaa Miamiin, jossa oltaisiin 3-4 yötä, Orlandossa 3 yötä ja Key Westissä 4 yötä. Matkaan on lähdössä 4 aikuista, 1 nuori (16 -v)ja 1 lapsi (1,5 v). Haluaisin saada vinkkejä ja kokemuksia hyvistä hotelleista Miamissa, Orlandossa ja Key Westissä?
Mitä kautta kannattaa varata hotellit? Ebookers? Hotels.com? suoraan hotellin nettisivuilta?

Auto olisi tarkoitus vuokrata koko ajaksi turvaistuimella ja navigaattorilla.

Toivottavasti löytyy hyviä vinkkejä ja kokemuksia!

5

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva1

Hei!
      Itse olemme varanneet aina hotellit omatoimi matkoillemme (mm.NY, Lontoo, Dublin) booking.comin kautta. Kuvaukset ovat vastanneet aina mitä olemme saaneet. Kiva on myös se että hotellit voi varata etukäteen(luottokortilta ei veloita kun paikan päällä), peruutus onnistuu monissa hotelleissa myös vaikka vuorokautta ennen, kuluitta, jos mieli vaikka muuttuukin ja löytää paremman, edullisemman tms. Varmaan mainitsemissasi Ebookers jne. on myös samat edut, ehkä samanlaisetkin mutta itse olemme tästä tykänneet ja käytämme jatkossakin.

• lll

Moro

Ite tulin jenkeistä pari viikkoo sitten ja oltiin pari viikkoo. Oma kokemus nyt ettei tarvi pahemmin varailla etukäteen. Sinne vaan kyselemään. Hotellihuoneet maksoi 69-89 taalaan välillä. Orlandossa kannattaa mennä asustelemaan International drive:lle ja kannattaa käväistä ravintolassa nimeltään LITTLE ITALY.
      Ei taida olla sesonkiaika joten huvipuistoissa voi kivasti liikkua etc.
      Miamissa kannattaa mennä south miami beach:lle
      Siinäpä lyhyesti

• race-day
    • orla

Olimme juuri Orlandossa hotellissa Rodeway Inn. Heillä oli tarjous kolmesta yöstä kahden hinnalla. varasimme hotellin omien sivujen kautta tämän "packagen". Oli hieman edullisempi kuin hotels.comin kautta olisi ollut. Muuten hotels.com on toiminut hyvin.

Hotelli ei ole loistokas, mutta riittävän siisti ja sijaitsee International drivellä, jossa on helppo löytää ruokailu- ja aamiaispaikkoja. Hotellillakin sai kyllä aamiaisen tarjouksella.

• Valitan

Aika huono säkä sinulla, nimittäin koko Floridassa ei ole yhtään ainutta hotellia eikä motellia vapaana kuvatunlaisessa tilanteessa! Kuvitelkaa nyt, joku menee Floridan kokoiseen osavaltioon ihan ilman hotellivarausta!

Ihan oikeasti, voiko kukaan olla noin tyhmä? Mikset helvetti kysy esim. matkatomistosta tai katsele netistä vaihtoehtoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40