Hyvä hotelli Orlandossa, Miamissa ja Key Westissä?

Nimetön

Hei!

Olen suunnittelemassa matkaa Miamiin, jossa oltaisiin 3-4 yötä, Orlandossa 3 yötä ja Key Westissä 4 yötä. Matkaan on lähdössä 4 aikuista, 1 nuori (16 -v)ja 1 lapsi (1,5 v). Haluaisin saada vinkkejä ja kokemuksia hyvistä hotelleista Miamissa, Orlandossa ja Key Westissä?
Mitä kautta kannattaa varata hotellit? Ebookers? Hotels.com? suoraan hotellin nettisivuilta?

Auto olisi tarkoitus vuokrata koko ajaksi turvaistuimella ja navigaattorilla.

Toivottavasti löytyy hyviä vinkkejä ja kokemuksia!

5

2552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva1

      Hei!
      Itse olemme varanneet aina hotellit omatoimi matkoillemme (mm.NY, Lontoo, Dublin) booking.comin kautta. Kuvaukset ovat vastanneet aina mitä olemme saaneet. Kiva on myös se että hotellit voi varata etukäteen(luottokortilta ei veloita kun paikan päällä), peruutus onnistuu monissa hotelleissa myös vaikka vuorokautta ennen, kuluitta, jos mieli vaikka muuttuukin ja löytää paremman, edullisemman tms. Varmaan mainitsemissasi Ebookers jne. on myös samat edut, ehkä samanlaisetkin mutta itse olemme tästä tykänneet ja käytämme jatkossakin.

    • lll

      Moro

      Ite tulin jenkeistä pari viikkoo sitten ja oltiin pari viikkoo. Oma kokemus nyt ettei tarvi pahemmin varailla etukäteen. Sinne vaan kyselemään. Hotellihuoneet maksoi 69-89 taalaan välillä. Orlandossa kannattaa mennä asustelemaan International drive:lle ja kannattaa käväistä ravintolassa nimeltään LITTLE ITALY.
      Ei taida olla sesonkiaika joten huvipuistoissa voi kivasti liikkua etc.
      Miamissa kannattaa mennä south miami beach:lle
      Siinäpä lyhyesti

    • race-day
    • orla

      Olimme juuri Orlandossa hotellissa Rodeway Inn. Heillä oli tarjous kolmesta yöstä kahden hinnalla. varasimme hotellin omien sivujen kautta tämän "packagen". Oli hieman edullisempi kuin hotels.comin kautta olisi ollut. Muuten hotels.com on toiminut hyvin.

      Hotelli ei ole loistokas, mutta riittävän siisti ja sijaitsee International drivellä, jossa on helppo löytää ruokailu- ja aamiaispaikkoja. Hotellillakin sai kyllä aamiaisen tarjouksella.

    • Valitan

      Aika huono säkä sinulla, nimittäin koko Floridassa ei ole yhtään ainutta hotellia eikä motellia vapaana kuvatunlaisessa tilanteessa! Kuvitelkaa nyt, joku menee Floridan kokoiseen osavaltioon ihan ilman hotellivarausta!

      Ihan oikeasti, voiko kukaan olla noin tyhmä? Mikset helvetti kysy esim. matkatomistosta tai katsele netistä vaihtoehtoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe