Erikoispultit + avain

Huaniitta

Kävipä niin, että erikoipulttien avain on jemmanimisessä paikassa, katosi huoltoreissulla, joten miten saada pultit auki? Talvirenkaat pitäis saada alle jo...

10

4221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talviauto

Eipä tuollaisella asialla kannata päätään vaivata. Vaihtoautoja on tarjolla pilvin pimein, joten ei muuta kun hankkimaan talviauto. Voithan tietysti kokeilla tarjota pulttivikaista ajokkiasi vaihdossa ja laittaa ongelman kiertoon.

• Huaniitta

En mä halua uutta kaaraa ostaa, vaihtaa vaan omaani renkaat.... Joten haluaisin alkuperäiseen kysymykseeni vastauksen....

• auttaa..
        Huaniitta kirjoitti:

En mä halua uutta kaaraa ostaa, vaihtaa vaan omaani renkaat.... Joten haluaisin alkuperäiseen kysymykseeni vastauksen....

Todennäköisesti et saa renkaitasi irti itse kuitenkaan, joten melkein suosittelisin kääntyymään jonkun rengasliikkeen puoleen. Eiköhän heille tuon tyyppiset pulttiviat ole arkipäivää.

Seuraaviksi pulteiksi kannattaa valita normaalit 6-kulmaiset. Niihin käypiä työkaluja on helpommin saatavilla.

• Huaniitta
        auttaa.. kirjoitti:

Todennäköisesti et saa renkaitasi irti itse kuitenkaan, joten melkein suosittelisin kääntyymään jonkun rengasliikkeen puoleen. Eiköhän heille tuon tyyppiset pulttiviat ole arkipäivää.

Seuraaviksi pulteiksi kannattaa valita normaalit 6-kulmaiset. Niihin käypiä työkaluja on helpommin saatavilla.

Soitin jo pariin liikkeeseen, sanoivat että pitää olla avain mukana, eivät saa auki ilman sitä. Että näin...

• tohon nyt
        Huaniitta kirjoitti:

Soitin jo pariin liikkeeseen, sanoivat että pitää olla avain mukana, eivät saa auki ilman sitä. Että näin...

avaimia löytyy että itekkin saa ne auki.Sellaanen kartionmuotoinen hylsy joka puree pultin/mutterin ulkoreunaan.Löytyy jopa ihan Biltemasta.

• ei muu auta, niin...
        Huaniitta kirjoitti:

Sellainen erikoispultti on ilmeisesti vain yksi kappale/vanne, alu-vanteiden varkauden estona.

Ratkaisu pulmaasi: (ettei tarvitse autoa vaihtaa)

Hitsaa, tai hitsauta erikoispulttien kantaan tavallinen kuusikulmainen mutteri, niin putit saa auki normaalilla avaimella.
        osta hitsattujen pulttien tilalle uudet pultit, tai yhtenäisyyden vuoksi vaikka kaikki pultit.
        Motonetistä pyöränpultteja sa edullisesti.

• Eino Epäluuloinen
        ei muu auta, niin... kirjoitti:

Sellainen erikoispultti on ilmeisesti vain yksi kappale/vanne, alu-vanteiden varkauden estona.

Hitsaa, tai hitsauta erikoispulttien kantaan tavallinen kuusikulmainen mutteri, niin putit saa auki normaalilla avaimella.
        osta hitsattujen pulttien tilalle uudet pultit, tai yhtenäisyyden vuoksi vaikka kaikki pultit.

Mahtaako olla oma se auto, jonka pyöränpulttia hingut auki? Jos vaikka tiedät jossakin omaasi sopivat kalliilla vanteilla, mutta on ryökäle laittanut erikoispultit...

• Huaniitta
        ei muu auta, niin... kirjoitti:

Miksi ihmeessä mä haikailisin jotain mitäsaa rahalla ostettua, kysymys nyt tosiaan on etten haluaisi leikkiä hengelläni vaan vaihdettua ne v***n talvirenkaat...

Etsitään ihmistä joka sen homman tekis...

• van...
        Huaniitta kirjoitti:

Miksi ihmeessä mä haikailisin jotain mitäsaa rahalla ostettua, kysymys nyt tosiaan on etten haluaisi leikkiä hengelläni vaan vaihdettua ne v***n talvirenkaat...

Etsitään ihmistä joka sen homman tekis...

Eli ain jonku toisen pitää tehdä ja vielä ilmaiseksi....

Tälläaisia ne uusavuttomat on...

• Huaniitta
        van... kirjoitti:

Eli ain jonku toisen pitää tehdä ja vielä ilmaiseksi....

Tälläaisia ne uusavuttomat on...

Voi kun jollain on nyt niiiiin mahtava mielikuvitus... Vai että ilmaiseksi? Olisitko tulossa tekemään ton homman? Juu kuule ei kiitos, kyl mä sen teetän ihan ammattilaisilla...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      26
      1916
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1759
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      33
      1462
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      72
      1134
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1069
    6. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      955
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      883
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      874
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      178
      869
    Aihe