Kertokaa ideoita ja omia kokemuksia, jos olette olleet 80-luvun bileissä! Mitä oli tarjoiluina, mitä ohjelmaa, miten koristeltu paikat`, millainen booli, millaiset vaatteet, mitä musiikkia oli?
Kaikille fiksuille vastauksille suurkiitos!
80-luvun bileet
1
3913
Vastaukset
- mitään apuja suunnitteluun
Toi 80 luku oli ihan hauskaa aikaa. Olin silloin itse nuori. Valtavat olkatoppaukset ja neonvärit vaatteissa olivat must. Tykkäsin itse pukeutua mustaan tiukkaan minihameeseen ja tiukkaan jakkuun jossa oli just ne olkatoppaukset. Miehillä näki purjehtijankenkiä ja Leviksiä Lacosten pikeepaidalla maustettuna. Älkää unohtako niitä tennissukkia! Isot tai pienet muovihelyt korvissa ja kaulalla. Miami Vice oli pop ja Ritari Ässä. Musiikkina Human League, Duran Duran, Alphaville, ACDC, KISS, Irene Kara ja Flash Dance oli kova juttu joillekkin. Abbaa kuunneltiin vielä silloinkin. Itse olen You Tubesta kuunnellut 70 ja 80 luvun musaa. Etsi sieltä suosikkisi. Levyosastoilta voi tehdä löytöjäkin pikkurahalla. Muistaakseni Carrolsin hampurilaisketju oli ensimmäinen joka 80 luvulla rantautui suomeen.Ja ainoa peli jonka tiesin oli telkun kautta pelattava tennispeli. Siinä kaksi pientä palkkia liikkui ruudun vastakkaislla laidoilla ja pieni piste teki pallon virkaa. Sitä likkakaverin kanssa pelattiin. Sitten kova juttu sen aikaisessa teknologiassa oli Mobiran kannettava puhelin. Eikä ollu mikään pieni laitos! Huoh....tää päivä on siis niin eri maailmasta kun toi eilinen...heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j89978- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835