Kertokaa ideoita ja omia kokemuksia, jos olette olleet 80-luvun bileissä! Mitä oli tarjoiluina, mitä ohjelmaa, miten koristeltu paikat`, millainen booli, millaiset vaatteet, mitä musiikkia oli?
Kaikille fiksuille vastauksille suurkiitos!
80-luvun bileet
1
4055
Vastaukset
- mitään apuja suunnitteluun
Toi 80 luku oli ihan hauskaa aikaa. Olin silloin itse nuori. Valtavat olkatoppaukset ja neonvärit vaatteissa olivat must. Tykkäsin itse pukeutua mustaan tiukkaan minihameeseen ja tiukkaan jakkuun jossa oli just ne olkatoppaukset. Miehillä näki purjehtijankenkiä ja Leviksiä Lacosten pikeepaidalla maustettuna. Älkää unohtako niitä tennissukkia! Isot tai pienet muovihelyt korvissa ja kaulalla. Miami Vice oli pop ja Ritari Ässä. Musiikkina Human League, Duran Duran, Alphaville, ACDC, KISS, Irene Kara ja Flash Dance oli kova juttu joillekkin. Abbaa kuunneltiin vielä silloinkin. Itse olen You Tubesta kuunnellut 70 ja 80 luvun musaa. Etsi sieltä suosikkisi. Levyosastoilta voi tehdä löytöjäkin pikkurahalla. Muistaakseni Carrolsin hampurilaisketju oli ensimmäinen joka 80 luvulla rantautui suomeen.Ja ainoa peli jonka tiesin oli telkun kautta pelattava tennispeli. Siinä kaksi pientä palkkia liikkui ruudun vastakkaislla laidoilla ja pieni piste teki pallon virkaa. Sitä likkakaverin kanssa pelattiin. Sitten kova juttu sen aikaisessa teknologiassa oli Mobiran kannettava puhelin. Eikä ollu mikään pieni laitos! Huoh....tää päivä on siis niin eri maailmasta kun toi eilinen...heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511