Apua! Vast'ikään rempatun saunan lattiakaivo on tukossa ja käsikopelolla väitän, että siellä on hiekkaa. Ei vedä juuri lainkaan. Mitä teen?
Meillä ei ole sitä kivaa talonhoitofirman setää jolle soittaa hätätilassa.
Saunan lattiakaivossa hiekkaa
Tukossa
2
3699
Vastaukset
- Eliotti
Jos saunaan on vaihdettu lattia pinnnat saattaa hiekka olla tasoiteista, eli pytyt ja lastat on pesty ja pesuvesi on kaadettu kaivoon.poista vesikaivosta vaikka pyyhkeeseen ja yritä kaivaa hiekka pois. olen nähnyt kovettunutta tasoitemassaa senttejä kaivossa.siinä voi jopa poistoputken reikä ollä massan sisällä.Millään terävillä ei kannata piikata muovikaivoa.
- Imuroi
Itse olen puhdistanut lattiakaivot pölynimuriin laitettavalla tuhkapöntöllä. Voihan siihen askarella muunkin imurin letkuun laitettavan välisäiliön. Tärkeintähän on että vettä ei mene imuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859