Oliskohan kannattava ostos tuo FS AMILO Xa 2528?
Hobby Hallista löytyis...
Fujitsu Siemens AMILO Xa 2528
10
1460
Vastaukset
- muuten OK
Jos käytät langattomana,näytönohjain pätkii.
Mulla homma hoitui takuuseen.
Olen muutoin erittäin tyytyväinen koneeseen.- ........
Onko tuo DVD-asema tallentava? Kun ei ole erillistä mainintaa... Entä kaukosäädin, tuleeko mukaan? (Fujitsun sivujen mukaan kyllä)
- eeeerikkki
........ kirjoitti:
Onko tuo DVD-asema tallentava? Kun ei ole erillistä mainintaa... Entä kaukosäädin, tuleeko mukaan? (Fujitsun sivujen mukaan kyllä)
dvd-asema on, kuten myös kaukosäädin.
- vaihdoin merkkiä
Pysykää kaukana FS koneista, koska niistä ei ole muuta, kuin harmia. Milloin kovalevy, milloin näytönohjaimet lopettavat toimintansa. Minulla kolme FS.ssää ja kaikissa sama homma. Aloin käyttämään Applea, eikä senjälkeen ole ollut mitään häikkää.
- HAHHA
Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan tälläistä konetta. Tämä on jäänyt käyttämättä ku olen saanut pöytäkoneen, joten olisin myymässä pois. Turhaa se lojuu tuol.
- B54udi
Paljon pyydät?
- Stara_2000
"Pysykää kaukana FS koneista, koska niistä ei ole muuta, kuin harmia. Milloin kovalevy, milloin näytönohjaimet lopettavat toimintansa. Minulla kolme FS.ssää ja kaikissa sama homma"
Vaimo takoo neljättä vuotta Fujitsu-Siemensin ammattikäyttöön tarkoitettua läppäriä. Kone näyttää ja tuntuu vieläkin kuin uudelta. Eihän se tietenkään mikään ThinkPad ole, mutta varsin asiallinen laite. Sitä "harmia" ei ole ollut, eikä mikään osa ole lopettanut toimintaansa.
Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että laitemerkeillä on monta konesarjaa. On halpoja markettikoneita, on mega- ja giga-orientoituneita edullisia koneita pojille, joille nämä asiat ovat tärkeitä, on ammattikäyttöön tarkoitettuja työkaluja, jne. Kun ostaa halpaa, saa halpaa. Kuinka helkkarin usein täälläkin kysellään "mistä saisi halvalla tehokkaan...". Joo, halvalla.- Koneenkäyttäjä
Kyse onkin valmistajan/maahantuojan suhtautumisesta tuotteisiinsa ja asiakkaisiinsa. Myydään laitetta jossa on Nvidia 8600 näytönohjain sen jälkeen kun on tullut tietoon, että koko tuotantosarja on viallinen. Sitten vain toivotaan, että takuu menee umpeen ennen kun laite hajoaa.ko Kyseessä on vähintään epäeettinen toiminta.
Koneenkäyttäjä kirjoitti:
Kyse onkin valmistajan/maahantuojan suhtautumisesta tuotteisiinsa ja asiakkaisiinsa. Myydään laitetta jossa on Nvidia 8600 näytönohjain sen jälkeen kun on tullut tietoon, että koko tuotantosarja on viallinen. Sitten vain toivotaan, että takuu menee umpeen ennen kun laite hajoaa.ko Kyseessä on vähintään epäeettinen toiminta.
Kommentoin "vaihdoin merkkiä" nimimerkin kirjoitusta, jossa sanottiin kaikkien FS-koneiden olevan ritsoja, joista hajoavat kovalevyt ja näytönohjaimet. Väitän tämän olevan aivan absurdi yleistys.
Mikäli kyseessä on mainitsemasi GF-86 sarjan sirun kuumenemisongelma, niin asia on vielä älyttömämpi. "Vaihdoin merkkiä" nimimerkki purkaa omaa henkistä tuskaansa nostamalla ikivanhan ketjun ylös ja valittamalla, että joissakin FS:n koneissa oli viisi vuotta sitten (2007) ulkopuoliselta komponenttitoimittajalta saatuja viallisia komponentteja. Muistetaan vielä sekin, että asiasta käräjöitiin aikoinaan ja yhtenä syytöksenä oli, että valmistaja NVIDIA salasi vian omilta asiakkailtaan, mm FS:ltä. Samoja komponentteja oli myös Dell-, HP-, Toshiba- ja jopa Apple-koneissa. NVIDIA valehteli näillekin. Vaikea tuosta porukasta on vain yhtä konemerkkiä naulata seinälle.
En itse pidä FS:n koneista, enkä aio sellaista hankkia. Näin ollen minulla ei ole "oma lehmä ojassa".
- service.
Myin otsikon kaltaisen koneen eteenpäin jollekkin korjattavaksi. Näytönohjain oli korkannut. Sain sen kuumailmapuhaltimella toimimaan pari kuukautta, sitten hajosi lopullisesti. 50 € sain huutonetistä ilman muisteja, laturia ja kovalevyä. Mullehan toi ei maksanut mitään. Ilmeisesti joku sai siitä vielä näyttöpaneelin hyödynnettyä.
http://www.youtube.com/watch?v=mvn0esIXVZw
F-S koneet on minua työllistäneet viimeisen 10 vouden ajan hyvin. Pöytäkoneet ja kannettavat. Ja työt jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466