pokerihuone heh

onehunter

pokerihuone on kuin hiiri, se syö sun juustot ja antaa vastineeks pari pipanaa paskaa, kun loukku napsahtaa niin hiiri kapsahtaa ja asia ratkeaa kun hiiren kaula katkeaa, mua ei silloin suru paina, hiiri kun rosvonnut oli aina

6

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miina- aina -valmiina

se on todella arka mutta kerran kun mä annoin sille koko köntin juustoa se hettäytyi niin ahneeks ettei huomannu mua ollenkaan ja sain otetettua siitä valokuvan. tosin siinä ei näkyny muuta kuin hiiren PERSE, mut myin sitä kuvaa kavereille hyvällä hinnalla ja pikku osan annoin myös hiirelle tosin juustona vain

• oomaha

jos saisin pimeeseen nurkkaan voisin astua päälle ja jatkaa matkaa, tosin jatkan matkaa muutenkin mutta en koskaan enää pokerihuoneella, kalliiksi tuli oppirahat mutta nyt ne maksettu ja opiksi otettu. POKERIHUONE.COM pelkkää ROSKAA ON jos sä vähänkin osaat kelaa, pokerihuoneella et varmaan pelaa. jos nöösi olet vielä pelaat tietenkin siellä. kun kolmetoista sä täytät niille näytät ja rehellistä pelihuonetta käytät.

• mnaunau

pokerihuone on hiiri? tulis mun luo kylään niin se vois pelaa pokeria mun kissan kanssa. no toimisin tientenkin tuomarina ja rehellisenä suomalaisten suosikki tuomarina ja menisin ulos, palaisin sitten kun palaisin koska mä luotan mun kissaan.

• exminni

koska se on reilu ja mukava

• liiskataanliiskataan

liiskataan liiskataan loiset aina liiskataan mutta ovat vaan perkeleen arkoja kusipäitä

• zuikki

hyvin jos toiveesi toteutuu en ole siinä joukossa joka tätä iloista tapahtumaa itkisi toisaalta minulle aivan sama onko pokerihuonetta olemassa vai eikö ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      974
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      875
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38