Olin joskus lukevinani että ko. firma olisi tehnyt konkan. Jatkaako tuota yritystä ketään, onko tietoa? Futuren hiihtovaatteethan ovat tosi hyviä ja suosittuja. Webbisivut ovat näköjään olemassa mutta kesämoodissa.
TT-Future
8
7059
Vastaukset
- paikkakuntalainen
TT-Future teki konkan muistaakseni viime keväänä. Tällä hetkellä toimintaa ei tietääkseni jatka kukaan.
Sellainen asianhaara myös että halpahalliketju Tokmannin Kyösti Kakkonen osti TT-futuren tuotemerkin. Oli puhetta myös että jäännösvarastot myydään Tokmannin liikkeissä. Myös spekuloitiin että Kakkonen aloittaisi vaatteiden valmistamisen TT-Futuren merkillä halpamaissa.
Ikivä juttu kyllä. Itsekin tykkäsin kovasti Futuren tuotteista. - massahiihtäjä
Mulla jäätyi selkä kyseisen merkin puvuissa.
Onneksi on muitakin valmistajia.- merkin
kalvopuvuissa ei selkä jäädy?
- hiihtäjäkin
merkin kirjoitti:
kalvopuvuissa ei selkä jäädy?
Mulla paleltuu perse niissä hiihtopuvuissa.Käytän
Dobsomin yleispukua myös hiihtäessä.
Puku on niin hyvä,että jos se joskus menee rikki
ostan varmaan samanlaisen ,toimii kesällä ja talvella.
- futurea
ollu tos käytös ja oon ollu oikeen tyytyväinen. No täytynee varmaan hankkia seuraavaksi joku muu jollei jatkajaa löydy.
- ski-oo
Futuret on olleet tosi kestäviä ja pestäviä. Harmittaa kun suomessa ei kannata tehdä enää laatutavaraa vaan kaikki kursitaan kiinassa kasaan. Kerran irtosi Futuren takista vetoketjun vedin, mutta vaihtoivat koko vetoketjun ilman veloitusta. Future maksoi postikulut ja takki oli sentään viisi vuotta vanha. Jään kaipaamaan loistavasti toimivia treeniasuja ilman turhia krumeluureja.
- iiläinehiihtoniilo
meikä osti tänään tt-futuren hiihtiniiloasun!!! ollu siis varastOSSA myytjällä jonkin ainaa
- Anonyymi
Googlasin tänne ihmettelemään firman kohtaloa, kun tässä kävin hiihtokauden avaamassa Futuren hiihtoasussa. Yhdeksänkymmentäluvulta asti ahkerasti hiihdetty asu ja aina vaan voimissaan. Henkselit on venyneet piloille ja vaihdettu ja selästä on lähtenyt karva sisäpuolelta verkkarikankaasta, joten sieltä meinaa vähän kylmä tulla. Mutta ei repeämiä, haalistumisia, kulumisia missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176