Alfa 156 GTA?

Kokemuksia kaivataan

Moro! Aikeena hakea Ruotsista/Saksasta 156 GTA.
Haluaisin kuulla kokemuksia autosta ja minkälainen on ajaa? Suomessa noita ei ihan hirveästi ole ja tällä hetkellä ajan 156 v6.
Kyselisin että poikkeaako GTA paljonkin normaalista V6:sta? Onko tehoero huomattava?

8

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vuan

Tehoero on vain yksi erottava tekijä. Alustan palikat, istuimet, vaihteisto... Se on eri peli. Hieno peli.

• on...

Itselläni oli GTA edellisenä autona. Kuivalla kelillä se on erittäin hyvä ajaa ja talvellakin yllättävän hyvä. Suurin miinus koko autossa on se että se on etuveto, 250 hv on mielestäni liikaa etupyörille, sen huomaa kiihdytyksissä ohajuksen vetelynä. Kallein huolto mitä siihen joutui tekemään oli vaihdelaatikon ja kytkimen vaihtaminen. Näitä Alfojen kuuluisia sähkövikoja siinä oli keskuslukituksen ja sähköikkunoiden kanssa. Tunnelma koko autossa on todella hyvä (sisustus, äänet yms.) ja tehoa löytyy vähintääkin riittävästi.

• adfa

"Alfojen kuuluisia sähkövikoja"

mitäs nää on? ei ole ikinä olltu mitään kuuluisia sähkövikoja mun alfoissa

• ...kuuluisia....
        adfa kirjoitti:

"Alfojen kuuluisia sähkövikoja"

mitäs nää on? ei ole ikinä olltu mitään kuuluisia sähkövikoja mun alfoissa

...yleiseurooppalaisia sähkövikoja (jos niitä nyt sattuu olemaan, (meillä todella vähän!!) sillä onhan 156:ssa valtaosin Boschin sähköt....

• huomattava ero

ylläpitokustannusten osalta kyseessä on aivan eri auto vallankin, jos käytät siinä piileviä voimareservejä hyväksi, bensaa kuluu, renkaita kuluu, niveliä kuluu, rahaa kuluu. eroja on, tulet sen huomaamaan! toivotan parhainta onnea ja vahvaa lompsaa! jos hankit sellaisen, niin yksi harras pyyntö: älä riko sitä, on se niin hieno auto!

• sdhds

käytännössä aika samanlaiset kulut

• pontso...

... AR156 GTA:n mutta totesin, että BMW 330i on parempi hankinta, koska ...

- enemmän tehoa
      - pienempi kulutus
      - arvo säilyy paremmin
      - ei nokkahihnaa
      - arvostetumpi
      - takaveto
      - laadukaampi

Kehoittaisinkin sinua vielä miettimään parempaa BMW 330i vaihtoehtoa GTA:lle. Noita vanhempia E46 koppaisia saa kilpailukykyiseen hintaakin, mikäli voit elää "vain" 170kW kanssa.

Terv. original Pontso

• adsga

TAASKO SE PONTOS JAUHAA POTASKAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37