Ihana Härkä

Melkein rakastunut.

Moi. Nyt kaikki kynnelle kykenevät haluaisin vastauksia tähän suureen mysteeriin eli Härkämieheen.
Siis myönteisiä puolia tässä niin paljon haukutussa horoskooppimerkissä.
Sillä täytyyhän niitäkin löytyä. VAi mitä.
Ei silti ei tässä elämässä voi mitään rakentaa pelkän horoskooppimerkin mukaan,
Mutta olisi mukava kuulla erilaisia kokemuksia.

38

4844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä (M)

      Jes
      Nyt ollaan oikeilla jäljillä:)
      Etsitään positiivisia asioita ja juttu:)
      Kokoajan on vain hakuntaa joutunut lukemaan.
      Mu näinhän se on karavaani kulkee ja koirat vain haukkuu.....
      Minusta härkä on rauhalinen, ei hötkyile turhista.
      Jos härästä pidetään huolta niin kyllä härkä osaa pitää myös huolta ja ottaa toisen huomioon.

      • härkämieskäyttäjiä............

        Miksi pitäisi toisten taas vastata samat asiat huonot hyvät. Lue nämä tekstit täälä. Se vain niin että härkä vain härkä omaa huonon hyvän täydellisesti. Saat pieniä onnenmurusia suhteen alussa enempi parin- neljän kuukauden päästä käytös muuttuu kun on tallannu tiesi sinun luo. Olet niin sanottu varma tapaus. Odottelet sitten vaan 3vuotta niitä onnenmurusia, ja härän erakkokausia. Kun tämän ymmärrät ja odottelet aina välillä saa todella niitä hyviä hetkiä. Et vaadi olet hiljaa et häiritse mankuviesteillä annat vaan olla. Vaikka se viikonloppu viikonlopukki tuntus yksin helvetin pitkiltä muista vain härän hyvät puolet kun joskus paikalla. Näin Onnistut. Ehkä kolmen vuoden päästä on sitten varma sinusta ja muuttaa sinun kämppääsi, siis kun homaa aivot hävitä kolmen vuoden jälkeen kun on tehnyt niitä katoamistemmppujaan. Siinä sitten pari kolme kuukautta leikkii tunteillasi ja yhtäkkiä sitä taas alkaa ahistaa ja lähtee matkalaukun kanssa. Jaksat vain taas hetken etteenpäin olihan teillä muutama kuukausi kivaa. Näin härkä taas varmisti polun vähän paremmaksi sinun luo. ... tämä jatkuu... aina kun pystyt häviämään ottaa otteen sinuun... minä olen mennyt tämän nyt 5kertaa läpi ja tiedätkö nyt ei riittänyt enää ne hyvät hetket kun tuli yrittää......;-) Mutta olihan tämä kiva 4vuotta välillä. Tässä kivoja asioita herra härästä. Valitettavasti tämä merkki tekee tätä eniten ja raa asti. Miettikää kanssasisaret lähettekö tuollaiseen rääkkiin kun ensin jo pari kertaa hävinny. Silloin juoskaa vielä kun pystytte. Toinen mikä tärkeää herra härälle olet pärjännyt elämässäsi olet hyväs asemassa, mutta kuiteskaa et oikein tajua missä hänen kanssaa mennään, ja saa tulla aina valmiseen kotiin ja alata määrätä sielä. Härän huolenpito sitä ei ole. Koitappa pyytää kun sulla jotain vastaus ehkä kahen päivän päästä tulen auttaa. Kun sitten soittaa eksmiehellesi tulee varttitunnissa. Eli teeppä testejä.


      • täysilläkäy?
        härkämieskäyttäjiä............ kirjoitti:

        Miksi pitäisi toisten taas vastata samat asiat huonot hyvät. Lue nämä tekstit täälä. Se vain niin että härkä vain härkä omaa huonon hyvän täydellisesti. Saat pieniä onnenmurusia suhteen alussa enempi parin- neljän kuukauden päästä käytös muuttuu kun on tallannu tiesi sinun luo. Olet niin sanottu varma tapaus. Odottelet sitten vaan 3vuotta niitä onnenmurusia, ja härän erakkokausia. Kun tämän ymmärrät ja odottelet aina välillä saa todella niitä hyviä hetkiä. Et vaadi olet hiljaa et häiritse mankuviesteillä annat vaan olla. Vaikka se viikonloppu viikonlopukki tuntus yksin helvetin pitkiltä muista vain härän hyvät puolet kun joskus paikalla. Näin Onnistut. Ehkä kolmen vuoden päästä on sitten varma sinusta ja muuttaa sinun kämppääsi, siis kun homaa aivot hävitä kolmen vuoden jälkeen kun on tehnyt niitä katoamistemmppujaan. Siinä sitten pari kolme kuukautta leikkii tunteillasi ja yhtäkkiä sitä taas alkaa ahistaa ja lähtee matkalaukun kanssa. Jaksat vain taas hetken etteenpäin olihan teillä muutama kuukausi kivaa. Näin härkä taas varmisti polun vähän paremmaksi sinun luo. ... tämä jatkuu... aina kun pystyt häviämään ottaa otteen sinuun... minä olen mennyt tämän nyt 5kertaa läpi ja tiedätkö nyt ei riittänyt enää ne hyvät hetket kun tuli yrittää......;-) Mutta olihan tämä kiva 4vuotta välillä. Tässä kivoja asioita herra härästä. Valitettavasti tämä merkki tekee tätä eniten ja raa asti. Miettikää kanssasisaret lähettekö tuollaiseen rääkkiin kun ensin jo pari kertaa hävinny. Silloin juoskaa vielä kun pystytte. Toinen mikä tärkeää herra härälle olet pärjännyt elämässäsi olet hyväs asemassa, mutta kuiteskaa et oikein tajua missä hänen kanssaa mennään, ja saa tulla aina valmiseen kotiin ja alata määrätä sielä. Härän huolenpito sitä ei ole. Koitappa pyytää kun sulla jotain vastaus ehkä kahen päivän päästä tulen auttaa. Kun sitten soittaa eksmiehellesi tulee varttitunnissa. Eli teeppä testejä.

        Siis oikeasti. Mutta, tuo on sinun kokemuksesi, ei mikään yleistettäväksi soveltuva asia. Ainakin kaikki härät joita minä tunnen ovat oikein hienoja ihmisiä. Olisiko niistä lähin nyt esimerkiksi oma kumppani. Tuollaisesta pelleilystä en ole hänen kohdallaan kuullutkaan. kyllä meillä on asiat olleet kuten normaalissa parisuhteessa, rauhallisesti askel askeleelta kohti vakavampaa...


      • sitähän se härästä sekavaa....
        täysilläkäy? kirjoitti:

        Siis oikeasti. Mutta, tuo on sinun kokemuksesi, ei mikään yleistettäväksi soveltuva asia. Ainakin kaikki härät joita minä tunnen ovat oikein hienoja ihmisiä. Olisiko niistä lähin nyt esimerkiksi oma kumppani. Tuollaisesta pelleilystä en ole hänen kohdallaan kuullutkaan. kyllä meillä on asiat olleet kuten normaalissa parisuhteessa, rauhallisesti askel askeleelta kohti vakavampaa...

        Niinpä sekavaa mutta totta. Tämä kirjoittajahan juuri sanoi toivotti kuinka härän kanssa tulet toimeen.

        Eli sinä mennet juuri niin annat asioitten olla herrahärän mieleen. Ummista edelleen silmäsi.

        Sitä vain on niin että meitä naisia on jotka huomaa selän takana toimimisen.

        Mutta näin juuri totutat itseäsi härän vierellä. Askel keralla etkä ole huomaavinasi hänen juttujaan.

        Minun tuttavapiirissä on tällä hetkellä 5naista jotka seurustelevat tai ottavat vastaan herra härkää kun hän viitsii ... 2 3 5 vuotta. Kolme käy jo heidän takiaan psykologilla.

        Eläpä vielä kehu, ja sun tutut härät nehän kivoja kavereita reiluja. Et voi kehua jos ne vain kavereita siihen mitä puuhaavat naisiensa kanssa.Et todellakaan tiedä mitä kulissien takana avioparin kesken tapahtuu.

        Kun syvemmälle mennään kaveruus ja suhde on aivan eri asia härän kanssa. Kaveria tavataan silloin tällöin mutta suhde ja härkä voi voi.......


      • samaa ja alkaa pikkasen its...
        sitähän se härästä sekavaa.... kirjoitti:

        Niinpä sekavaa mutta totta. Tämä kirjoittajahan juuri sanoi toivotti kuinka härän kanssa tulet toimeen.

        Eli sinä mennet juuri niin annat asioitten olla herrahärän mieleen. Ummista edelleen silmäsi.

        Sitä vain on niin että meitä naisia on jotka huomaa selän takana toimimisen.

        Mutta näin juuri totutat itseäsi härän vierellä. Askel keralla etkä ole huomaavinasi hänen juttujaan.

        Minun tuttavapiirissä on tällä hetkellä 5naista jotka seurustelevat tai ottavat vastaan herra härkää kun hän viitsii ... 2 3 5 vuotta. Kolme käy jo heidän takiaan psykologilla.

        Eläpä vielä kehu, ja sun tutut härät nehän kivoja kavereita reiluja. Et voi kehua jos ne vain kavereita siihen mitä puuhaavat naisiensa kanssa.Et todellakaan tiedä mitä kulissien takana avioparin kesken tapahtuu.

        Kun syvemmälle mennään kaveruus ja suhde on aivan eri asia härän kanssa. Kaveria tavataan silloin tällöin mutta suhde ja härkä voi voi.......

        kohta tulla vastaan se ettei enää jaksa.Ja me ei olla tapailtu,kun 2kuukautta.Mutta olenkin oinas ja jaksa tällästä kissa-hiiri leikkiä kovin kauan.
        Esimerkiksi aluksi kertoi,haluan sinut ja sitten kun erehdyin antamaan tai kertomaan tunteista ett samassa mennään.Ottipa härkä ja muuttuikin viileäksi.No niinpä tein itsekkin,niin jopas tuli hätä ja alkoi taas niin tykkäämään jne.
        No tämä viikonloppu menikin sitten siinä etten enää tosiaan tiedä mikä tää meininki enää on.
        Viime viikolla olin vielä ihana jne. ett jooh??
        Turha on näkyy kysellä,kun vastaukset on jokseenkin salamyhkäisiä,kuten katsellaan ku nähdään ja jutellaan sitten.Siis kysymykseen joka on vaan,että missä mennään.Vastasin,että selvä,unohda se kysymys ja muutenkin..etten jaksa tätä leikkiä.Vastaus tuli:Ei nyt unohdeta :).Siis hohhoijaa.
        No päätinpä etten enää ota yhteyttä,ottakoonsa sitten ja jos siltä tuntuu..on tässä elämässä muutakin tekemistä,kun puida moista "missä mennään".Välillä kyllä on hermot sinkeellä ja itselle on vaikeaa olla hiljaa=/.Mutta nytten on pakko koittaa=D.
        Että kuuluuko tämä sitten härkämäiseen käytökseen??Hankala tappaus=),vaikka itsekkin olen mutt jotenki välillä aika ulkona..


      • ihmettelen kovasti
        täysilläkäy? kirjoitti:

        Siis oikeasti. Mutta, tuo on sinun kokemuksesi, ei mikään yleistettäväksi soveltuva asia. Ainakin kaikki härät joita minä tunnen ovat oikein hienoja ihmisiä. Olisiko niistä lähin nyt esimerkiksi oma kumppani. Tuollaisesta pelleilystä en ole hänen kohdallaan kuullutkaan. kyllä meillä on asiat olleet kuten normaalissa parisuhteessa, rauhallisesti askel askeleelta kohti vakavampaa...

        miten härkämiehiä haukutaan niin paljon. Itselläni on tuttavapiirissä paljon härkämiehiä ja heidän kanssaan on todella helppo tulla juttuun. Ehkä johtuu siitä, että itse olen härkänainen. Ovat todella huumorintajuisia ja rauhallisia miehiä. En ole koskaan kuullut, että olisivat pettäneet naisiaan. Nämä härkämiehet, jotka tunnen, ovat kunnianhimoisia mitä tulee perheen elättämiseen ja työntekoon. En tiedä muista, mutta minä ainakin arvostan naisena kovasti edellä mainittuja piirteitä miehessä.


      • oinas woman
        samaa ja alkaa pikkasen its... kirjoitti:

        kohta tulla vastaan se ettei enää jaksa.Ja me ei olla tapailtu,kun 2kuukautta.Mutta olenkin oinas ja jaksa tällästä kissa-hiiri leikkiä kovin kauan.
        Esimerkiksi aluksi kertoi,haluan sinut ja sitten kun erehdyin antamaan tai kertomaan tunteista ett samassa mennään.Ottipa härkä ja muuttuikin viileäksi.No niinpä tein itsekkin,niin jopas tuli hätä ja alkoi taas niin tykkäämään jne.
        No tämä viikonloppu menikin sitten siinä etten enää tosiaan tiedä mikä tää meininki enää on.
        Viime viikolla olin vielä ihana jne. ett jooh??
        Turha on näkyy kysellä,kun vastaukset on jokseenkin salamyhkäisiä,kuten katsellaan ku nähdään ja jutellaan sitten.Siis kysymykseen joka on vaan,että missä mennään.Vastasin,että selvä,unohda se kysymys ja muutenkin..etten jaksa tätä leikkiä.Vastaus tuli:Ei nyt unohdeta :).Siis hohhoijaa.
        No päätinpä etten enää ota yhteyttä,ottakoonsa sitten ja jos siltä tuntuu..on tässä elämässä muutakin tekemistä,kun puida moista "missä mennään".Välillä kyllä on hermot sinkeellä ja itselle on vaikeaa olla hiljaa=/.Mutta nytten on pakko koittaa=D.
        Että kuuluuko tämä sitten härkämäiseen käytökseen??Hankala tappaus=),vaikka itsekkin olen mutt jotenki välillä aika ulkona..

        Ihanaa...ihan kuin minun kertomana tämä tarina..Harmillista mutta hyvinkin totta. Kaikki hemmetin vaikeeta!!! Ja siitä ystävyydestä tämä kaikki alkoi..ihana oli pelkkänä ystäväna!! Ja ihana aina kun on sopinut tapailla?? Mutta nyt se on minun kohdaltani loppunut..yhteyden otto ;) katsotaan mitä tapahtuu!


      • oinas woman
        samaa ja alkaa pikkasen its... kirjoitti:

        kohta tulla vastaan se ettei enää jaksa.Ja me ei olla tapailtu,kun 2kuukautta.Mutta olenkin oinas ja jaksa tällästä kissa-hiiri leikkiä kovin kauan.
        Esimerkiksi aluksi kertoi,haluan sinut ja sitten kun erehdyin antamaan tai kertomaan tunteista ett samassa mennään.Ottipa härkä ja muuttuikin viileäksi.No niinpä tein itsekkin,niin jopas tuli hätä ja alkoi taas niin tykkäämään jne.
        No tämä viikonloppu menikin sitten siinä etten enää tosiaan tiedä mikä tää meininki enää on.
        Viime viikolla olin vielä ihana jne. ett jooh??
        Turha on näkyy kysellä,kun vastaukset on jokseenkin salamyhkäisiä,kuten katsellaan ku nähdään ja jutellaan sitten.Siis kysymykseen joka on vaan,että missä mennään.Vastasin,että selvä,unohda se kysymys ja muutenkin..etten jaksa tätä leikkiä.Vastaus tuli:Ei nyt unohdeta :).Siis hohhoijaa.
        No päätinpä etten enää ota yhteyttä,ottakoonsa sitten ja jos siltä tuntuu..on tässä elämässä muutakin tekemistä,kun puida moista "missä mennään".Välillä kyllä on hermot sinkeellä ja itselle on vaikeaa olla hiljaa=/.Mutta nytten on pakko koittaa=D.
        Että kuuluuko tämä sitten härkämäiseen käytökseen??Hankala tappaus=),vaikka itsekkin olen mutt jotenki välillä aika ulkona..

        tuli jopa mieleen ettei olisi sama ihminen kyseessä?? missäpäin suomea asustelet?


      • =)=)
        oinas woman kirjoitti:

        tuli jopa mieleen ettei olisi sama ihminen kyseessä?? missäpäin suomea asustelet?

        Oih kohtalon toveri=),asun itä-suomessa.Sinä?


      • sitä miltä
        ihmettelen kovasti kirjoitti:

        miten härkämiehiä haukutaan niin paljon. Itselläni on tuttavapiirissä paljon härkämiehiä ja heidän kanssaan on todella helppo tulla juttuun. Ehkä johtuu siitä, että itse olen härkänainen. Ovat todella huumorintajuisia ja rauhallisia miehiä. En ole koskaan kuullut, että olisivat pettäneet naisiaan. Nämä härkämiehet, jotka tunnen, ovat kunnianhimoisia mitä tulee perheen elättämiseen ja työntekoon. En tiedä muista, mutta minä ainakin arvostan naisena kovasti edellä mainittuja piirteitä miehessä.

        näyttää, itse tunnen erään perheenisän on tosi hiljainen ja kiltti, tekee kotona kaikkea ja ylistää vaimoa, niin vain kärähti sivu suhteesta ja monen vuoden ajalta, ei jäänyt vaimo katseleen tai odotteleen mitä mies tekee. Kukaan ei voi tietää mitä todellisuudessa kodin seinien sisällä tapahtuu, sitä on turhaan täällä vannoa.


      • OINAS WOMAN
        =)=) kirjoitti:

        Oih kohtalon toveri=),asun itä-suomessa.Sinä?

        HEi pyysit vastausta siihen mistäpäin minä oleeeen. en nyt kuitenkaan usko että olisi kysymys samasta ihmisestä tai sitten hänellä on lentokone. ei voi ehtiä moneen paikkaan yhtä aikaa.
        Olen itse Pirkanmaalta ja tämä Härkä on etelä- suomesta.


      • Takuuvarmaa
        härkämieskäyttäjiä............ kirjoitti:

        Miksi pitäisi toisten taas vastata samat asiat huonot hyvät. Lue nämä tekstit täälä. Se vain niin että härkä vain härkä omaa huonon hyvän täydellisesti. Saat pieniä onnenmurusia suhteen alussa enempi parin- neljän kuukauden päästä käytös muuttuu kun on tallannu tiesi sinun luo. Olet niin sanottu varma tapaus. Odottelet sitten vaan 3vuotta niitä onnenmurusia, ja härän erakkokausia. Kun tämän ymmärrät ja odottelet aina välillä saa todella niitä hyviä hetkiä. Et vaadi olet hiljaa et häiritse mankuviesteillä annat vaan olla. Vaikka se viikonloppu viikonlopukki tuntus yksin helvetin pitkiltä muista vain härän hyvät puolet kun joskus paikalla. Näin Onnistut. Ehkä kolmen vuoden päästä on sitten varma sinusta ja muuttaa sinun kämppääsi, siis kun homaa aivot hävitä kolmen vuoden jälkeen kun on tehnyt niitä katoamistemmppujaan. Siinä sitten pari kolme kuukautta leikkii tunteillasi ja yhtäkkiä sitä taas alkaa ahistaa ja lähtee matkalaukun kanssa. Jaksat vain taas hetken etteenpäin olihan teillä muutama kuukausi kivaa. Näin härkä taas varmisti polun vähän paremmaksi sinun luo. ... tämä jatkuu... aina kun pystyt häviämään ottaa otteen sinuun... minä olen mennyt tämän nyt 5kertaa läpi ja tiedätkö nyt ei riittänyt enää ne hyvät hetket kun tuli yrittää......;-) Mutta olihan tämä kiva 4vuotta välillä. Tässä kivoja asioita herra härästä. Valitettavasti tämä merkki tekee tätä eniten ja raa asti. Miettikää kanssasisaret lähettekö tuollaiseen rääkkiin kun ensin jo pari kertaa hävinny. Silloin juoskaa vielä kun pystytte. Toinen mikä tärkeää herra härälle olet pärjännyt elämässäsi olet hyväs asemassa, mutta kuiteskaa et oikein tajua missä hänen kanssaa mennään, ja saa tulla aina valmiseen kotiin ja alata määrätä sielä. Härän huolenpito sitä ei ole. Koitappa pyytää kun sulla jotain vastaus ehkä kahen päivän päästä tulen auttaa. Kun sitten soittaa eksmiehellesi tulee varttitunnissa. Eli teeppä testejä.

        voisi kirjoittaa mistä tahansa horoskooppimerkin miehistä, eli tuo kaikki voi päteä kenenkätahansa miehen kohdalla. Härkään tuota potaskaa ei voi yleistää.

        Tiedän todella paljon uskomattoman hienoja Härkämiehiä. Eivät ole sen pahempia kuin muutkaan horoskoopit. Jokaisesta horoskoopista löytyy kaikenluonteisia.

        Lähinnä huvitti tuo teksti...tuli vähän mieleen oisko melko nuoren ja lapsellisen kirjoittamaa...


      • peitellä omat
        Takuuvarmaa kirjoitti:

        voisi kirjoittaa mistä tahansa horoskooppimerkin miehistä, eli tuo kaikki voi päteä kenenkätahansa miehen kohdalla. Härkään tuota potaskaa ei voi yleistää.

        Tiedän todella paljon uskomattoman hienoja Härkämiehiä. Eivät ole sen pahempia kuin muutkaan horoskoopit. Jokaisesta horoskoopista löytyy kaikenluonteisia.

        Lähinnä huvitti tuo teksti...tuli vähän mieleen oisko melko nuoren ja lapsellisen kirjoittamaa...

        pettämisreissut aika hyvin, oma ystävätär luuli miehen käyvän treenaamassa mutta "treenasikin" vain sitä yhtä lihasta, perheessä oli kaikki päälleppäin kunnossa ja ei mieskään koskaan valittanut, eikä osannut kiinni jäädessään sanoa miksi näin teki vaikka oli vuoden päivät jo kyseistä hommaa harrastanut, niin ettei ne härkäherrat niin puhtaita pulmusia ole vaikka kotona käyttäytyvät hienosti ja avuliaasti.


      • mutta...
        peitellä omat kirjoitti:

        pettämisreissut aika hyvin, oma ystävätär luuli miehen käyvän treenaamassa mutta "treenasikin" vain sitä yhtä lihasta, perheessä oli kaikki päälleppäin kunnossa ja ei mieskään koskaan valittanut, eikä osannut kiinni jäädessään sanoa miksi näin teki vaikka oli vuoden päivät jo kyseistä hommaa harrastanut, niin ettei ne härkäherrat niin puhtaita pulmusia ole vaikka kotona käyttäytyvät hienosti ja avuliaasti.

        niin osaavat ketkä tahansa miehet, oli horoskooppi sitten mikä tahansa ! Heh !!


      • Wondering Woman
        härkämieskäyttäjiä............ kirjoitti:

        Miksi pitäisi toisten taas vastata samat asiat huonot hyvät. Lue nämä tekstit täälä. Se vain niin että härkä vain härkä omaa huonon hyvän täydellisesti. Saat pieniä onnenmurusia suhteen alussa enempi parin- neljän kuukauden päästä käytös muuttuu kun on tallannu tiesi sinun luo. Olet niin sanottu varma tapaus. Odottelet sitten vaan 3vuotta niitä onnenmurusia, ja härän erakkokausia. Kun tämän ymmärrät ja odottelet aina välillä saa todella niitä hyviä hetkiä. Et vaadi olet hiljaa et häiritse mankuviesteillä annat vaan olla. Vaikka se viikonloppu viikonlopukki tuntus yksin helvetin pitkiltä muista vain härän hyvät puolet kun joskus paikalla. Näin Onnistut. Ehkä kolmen vuoden päästä on sitten varma sinusta ja muuttaa sinun kämppääsi, siis kun homaa aivot hävitä kolmen vuoden jälkeen kun on tehnyt niitä katoamistemmppujaan. Siinä sitten pari kolme kuukautta leikkii tunteillasi ja yhtäkkiä sitä taas alkaa ahistaa ja lähtee matkalaukun kanssa. Jaksat vain taas hetken etteenpäin olihan teillä muutama kuukausi kivaa. Näin härkä taas varmisti polun vähän paremmaksi sinun luo. ... tämä jatkuu... aina kun pystyt häviämään ottaa otteen sinuun... minä olen mennyt tämän nyt 5kertaa läpi ja tiedätkö nyt ei riittänyt enää ne hyvät hetket kun tuli yrittää......;-) Mutta olihan tämä kiva 4vuotta välillä. Tässä kivoja asioita herra härästä. Valitettavasti tämä merkki tekee tätä eniten ja raa asti. Miettikää kanssasisaret lähettekö tuollaiseen rääkkiin kun ensin jo pari kertaa hävinny. Silloin juoskaa vielä kun pystytte. Toinen mikä tärkeää herra härälle olet pärjännyt elämässäsi olet hyväs asemassa, mutta kuiteskaa et oikein tajua missä hänen kanssaa mennään, ja saa tulla aina valmiseen kotiin ja alata määrätä sielä. Härän huolenpito sitä ei ole. Koitappa pyytää kun sulla jotain vastaus ehkä kahen päivän päästä tulen auttaa. Kun sitten soittaa eksmiehellesi tulee varttitunnissa. Eli teeppä testejä.

        minkä ikäinen sinä oikein olet ???


      • ooda
        sitähän se härästä sekavaa.... kirjoitti:

        Niinpä sekavaa mutta totta. Tämä kirjoittajahan juuri sanoi toivotti kuinka härän kanssa tulet toimeen.

        Eli sinä mennet juuri niin annat asioitten olla herrahärän mieleen. Ummista edelleen silmäsi.

        Sitä vain on niin että meitä naisia on jotka huomaa selän takana toimimisen.

        Mutta näin juuri totutat itseäsi härän vierellä. Askel keralla etkä ole huomaavinasi hänen juttujaan.

        Minun tuttavapiirissä on tällä hetkellä 5naista jotka seurustelevat tai ottavat vastaan herra härkää kun hän viitsii ... 2 3 5 vuotta. Kolme käy jo heidän takiaan psykologilla.

        Eläpä vielä kehu, ja sun tutut härät nehän kivoja kavereita reiluja. Et voi kehua jos ne vain kavereita siihen mitä puuhaavat naisiensa kanssa.Et todellakaan tiedä mitä kulissien takana avioparin kesken tapahtuu.

        Kun syvemmälle mennään kaveruus ja suhde on aivan eri asia härän kanssa. Kaveria tavataan silloin tällöin mutta suhde ja härkä voi voi.......

        Härän kanssa 7 vuotta, häät ensi kesänä. Mikään tuosta ei stemmaa!
        Härkä on oikein mukava ja hauska ihminen, rauhallinen ja hellä, sekä rakastava. Eikä turhia hötkyile tai juoksentele.


      • cauris
        sitä miltä kirjoitti:

        näyttää, itse tunnen erään perheenisän on tosi hiljainen ja kiltti, tekee kotona kaikkea ja ylistää vaimoa, niin vain kärähti sivu suhteesta ja monen vuoden ajalta, ei jäänyt vaimo katseleen tai odotteleen mitä mies tekee. Kukaan ei voi tietää mitä todellisuudessa kodin seinien sisällä tapahtuu, sitä on turhaan täällä vannoa.

        Olisipa oikeasti mielenkiintoista tehdä gallup ja katsoa, mikä merkki oikeasti pettää eniten. Voisin olla aika varma, että miehissä tulos olisi aika tasainen, tai sitten joku merkki nousisi yli muiden, mutta en usko todellakaan, että suurin pettäjä olisi siinä kyselyssä härkä!


      • oinas woman
        =)=) kirjoitti:

        Oih kohtalon toveri=),asun itä-suomessa.Sinä?

        kainuussa..toivottavasti sinä et?????


    • kaiken kokenut

      On täällä alkanut,kokeneena sanon kuitenkin,että
      kannattaa katsoa,ettei tarvitse katua.Kaikki Härät
      eivät ole pettureita,mutta jos yksin kulkee
      baareissa,takuuvarmasti etsii syrjähyppyjä.Näin
      se vaan menee.Hauskaa seuraa,kun sille päälle
      sattuu,mutta pirun mustis,ilman aihettakin.Itse
      erittäin omistushaluinen,tai jättää ilman selityksiä
      ja tulee kuukausien päästä takaisin selitellen
      testanneensa,voiko kumppaniin luottaa.Sexissä
      kuuma ja erittäin hyvä rakastelija,mutta,mutta...

    • Vesimiestyttö-81

      Tunnen härkiä sekä perheestäni, että myös ystävissäni ja miesystäväni on härkä. Tässä vähän plussia

      - Härät ovat erittäin huolehtivaisia lähimmäisistään. Jopa niin huolehtivaisia, että huolehtivat sinun parhaastasi, halusit tai et. Myöhemmin saa olla kiitollinen.

      - Härän luottamusta on vaikea herättää, mutta kun olet osoittautunut luottamuksen arvoiseksi niin härän ystävyyteen voit luottaa kuin kallioon.

      -Härät ovat perusluonteeltaan suloisia jöröttäjiä. He tekevät asioita toisen hyväksi ja hemmottelevat muita. Loppuajan he tykkäävät laiskotella ja tehdä itselleen mukavia asioita.

      -Seurallinen, avulias, möksöttävä

      • Takuuvarmaa

        Todellakin, tuo kaikki pitää paikkansa härkämiehen kohdalla, etenkin omani kohdalla. :))

        Härät, sekä miehet että naiset, ovat erittäin huolehtivaisia lähimmäisistään, perhe ja läheiset ovat ne tärkeimmät. Härän luottamuksen kun saavuttaa, silloin saa KAIKEN.

        Suloisia jöröttäjiä... ;))... Totta. Oma jöröttäjäni tekee todella paljon vuokseni, hemmottelee ja huomioi, mutta muistaa myös sitten itseään, laiskottelemalla ja hemmottelemalla itseeän. Ja rakastaa sitä kun häntä hemmotellaan ja huomioidaan... kukapa ei sellaista rakastaisi.

        Loppujen lopuksi tämä kaikkikaan ei ole horoskooppimerkistä kiinni, mutta osuu kohdalle melko monen Härkätuttuni kohdalla.

        Avuliaita, seurallisia... möksöttäviäkin... maybe... ;))


    • noin..

      se menee härkämiehen osalta.
      kun on vielä rakastunut häneen .löytyy hänestä vaan hyvät puolet.
      kun häneen petyy ..etsitään ne huonot puolet..
      eli jokaisessa merkissä on hyvät ja huonot puolet ..niin se vaan menee!

      • härkä mies vm48

        Näin se on ihmisiä ollaan kaikki ja ei voi yleistää,meitä on joka junaan ja osa jää vielä asemalle.Elä ja anna elää,, se on siinä..


    • uskon tulevaisuuteen

      Hei melkein rakastunut härkämieheen mulle on käynyt samoin , minun ystäväni on kyllä tähän mennessä ollut luotettava kun hän on luvannut jotain niin on myös pitänyt lupauksensa . Rakastellessa en ole kokenut mitään sellaista ennenkuin hänen kanssaan se on MAHTAVAA ja sentään olen muunkin merkin kanssa ollut 2 kertaa naimisissa ensin kalan ja leijonan mutta eivät vedä vertoja härällein , en tiedä johtuuko tämä siitä että itsekin olen härkä että kemiamme käyvät yhteen.En ymmärrä miksi toiset haukkuvat härkämiehiä sillä en ole tähän mennessä törmännyt yhteenkään huonoon härkään olipa kyseessä nainen tai mies.

      • HärkäTÄR

        Just. Minäkin olen härkä ja miesystäväni on myös härkä. Se yhtälö on maanpäällinen taivas tai maanpäällinen helvetti, välimuotoja ei ole. Rakastelu,, no,,, jaa,, tuota en mene allekirjoittamaan. (hymyä)


    • Ystävätär***

      Paljon ihmetellään miksi härkiä haukutaan, niin miksi, miksi ne tekee sellaisia paskatemppuja, ollaan ensin mielin kielin ja kun saadaan mitä halutaan niin siirrytään toiseen, eräälle naispuoliselle ystävälleni mies valehteli muka jonkun sairastuneen syöpään ja ei voi enää muka olla kun ei pysy ajatukset kasassa, voi paska sanon minä, pahaa tekee ystäväni puolesta mutta eiköhän sekin vielä edestään sen löydä, miksi valehdella, miksi ei voi puhua suoraan, vaikka ei tuollaisessa valehtelijassa mitään menetä, onneksi. Luuhaa kuitenkin keskustelupalstoilla, että se siitä sitten.

    • härkämies korkealle

      Katso vaikka Saddam Husseinia tuota uljasta entistä valtion päämiestä.

      • pettynyt

        Aivan jos on härällä yhtään "älliä", mutta minun härkäni on sieltä tyhmemmästä päästä,aina vaan itsensä etuja ajaa, erittäin itsekäs ja tunteeton ja kiittämätön. Täys paska


      • *******

        Tuota digtaattoriako pitäs palvoo..? Ihmisiä
        elävältä hautauttajaa!!


      • palvattaviksi
        ******* kirjoitti:

        Tuota digtaattoriako pitäs palvoo..? Ihmisiä
        elävältä hautauttajaa!!

        Adolf Hitler, Hồ Chí Minh ja Vladimir Lenin.


      • joku vaan
        palvattaviksi kirjoitti:

        Adolf Hitler, Hồ Chí Minh ja Vladimir Lenin.

        Enrique Iglesias, George Clooney, Jack Nicholson, Matti Vanhanen...blaa blaa blaa


      • härkä
        joku vaan kirjoitti:

        Enrique Iglesias, George Clooney, Jack Nicholson, Matti Vanhanen...blaa blaa blaa

        tiedoksi vain.


      • .........
        joku vaan kirjoitti:

        Enrique Iglesias, George Clooney, Jack Nicholson, Matti Vanhanen...blaa blaa blaa

        Matti Vanhanen on skorpion!


      • joku vaan
        ......... kirjoitti:

        Matti Vanhanen on skorpion!

        ...armahtakaa nyt minua syntistä sitten!


      • ollaan armahtamassa
        joku vaan kirjoitti:

        ...armahtakaa nyt minua syntistä sitten!

        Tulit itse tänne pätemään ilman armoa joten nyt olet lankeava omaan paulaasi. Kärsi kurja!


      • ves.mmm-nainen
        ......... kirjoitti:

        Matti Vanhanen on skorpion!

        ....No selkishän sekin että juuri skorpioni,
        kuten Vanhanen on naisten jalkovälistä erityisen
        kiinnostunut....pidemmälle skorppio-m kiinnostus
        ei sitten naisissa riitäkään..kuin minne "se"
        riittää.Niiden mielestä naisen ainoa tehtävä
        ja tärkein on jalkojen levittely.


      • joku vaan
        ollaan armahtamassa kirjoitti:

        Tulit itse tänne pätemään ilman armoa joten nyt olet lankeava omaan paulaasi. Kärsi kurja!

        Sinä et tee ketään kurjaksi sanomalla, vaikka itse mahtavuus olet olevinasikin! Todennäköisesti et saa yhtikäs mitään aikaan elämässäsi.


    • cauris

      Meillä ikäeroa 4,5 vuotta, yhteistä taivalta takana 6 vuotta. Niistä olemme olleet kihloissa 3 ja asuneet yhdessä 4 vuotta.

      On ollut ylä-ja alamäkiä, kuten varmasti kaikissa parisuhteissa on.
      Meitä on pitänyt yhdessä samalla aaltopituudella oleminen, ystävyys, syvä rakkaus ja huumorintaju.

      Härkä on mielestäni parisuhteessa helppo, mutta tunne-elämältään haastavampi. Vie vuosia, ennen kuin pääsee härän pään sisälle ja oppii tuntemaan hänen sisimpänsä. Sinne pääsee vasta sitten, kun tämä luottaa. Itse on oltava avoin ja rehellinen, eikä anna varaa murjottamiseen, vaan opettaa hänet
      avautumaan sinulle.

      Härkä vihaa riitelyä ja ristiriitoja ja mieluiten välttelee niitä. Härkä on todella nautinnon haluinen. Seksihalut pysyvät voimakkaina, ainakin tämä nyt huomattu vuosien mittaa. Hän muistaa kehua ja helliä sinua paljon, pitää sinusta huolen. Hän sanoo rakastavansa päivittäin.

      Härkä ei kaipaa mitään suuria mullistuksia elämässään, pienet asiat tekevät hänet onnelliseksi. Härkä osaa olla myös erittäin itsepäinen;)

      Kaikkiaan minusta härkä on oikein hieno merkki ja miehenä oikein ihana. Kokemuksia on varmasti monenlaisia ja kaikki eivät varmaankaan härän kanssa juttuun tule, mutta itsellä ei ole ongelmia. Olen aika räväkkä ja voimakas nainen, mutta eipä tuo ole tuntunut haittaavan:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe