tietynlainen kyllästyminen ihmisiin mun kohdalla.
Monissa asioissa sivusta seuranneena oon huomannut paljon negatiivisia asioita(eri asiat).
Mielipiteen voi toki ilmaista kunhan ei oo mitään tyyliin MINÄ TIEDÄN KAIKEN.
Tai ei ole mitenkään ilkeä toiselle.
Jonkun vitsin voi heittää sinne sun tänne mutta pahantahtoisuuden huomaa kyllä.
Rakentava, fiksu keskustelu on hyvästä.
Kaikkien mielipiteet pöytään eikä mitään typerää riitelyä sun muuta.
Joku asia voi ottaa päähän(mikä on normaalia) ja siitä voi ilmaista mielipiteen.
Mutta katkeruudessa ei ole hyvä elää.
Oikeastaan en ole ollut koskaan erityisen katkera vaikka kovia oon kokenut.
Yhteydessä jumalaan.
ei katkeruutta mutta...
1
441
Vastaukset
- Minä täällä, vähän enemmän ...
Hyvä, että olet yhteydessä Jumalaan. Tunnetko Jeesuksen? Etsi vielä hänet, niin elämääsi avautuu aivan uudet näkymät. Hiljakseen, ei äkkirysäyksellä. Jumala tietää tarpeemme ja ottaa kaiken huomioon.
Katkeruudelta onkin hyvä katkaista siivet rukouksella. Voi pyytää voimaa sulattaa katkeruuden syy ja päästä sitten vapaaksi.
Jokainen joskus kyllästyy lähellään oleviin ihmisiin, mutta älä hättäile. Se tunne tulee muuttumaan, ellei jo ole muuttunutkin. Muista myös antaa anteeksi, niin saat itsekin anteeksi.
Yksi asia vielä, käännä katseesi itsestäsi Jeesukseen. Koet ihmeellisen vapauden.
Tsemppiä ja hyvää iloisempaa tulevaisuutta sinulle 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275289Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1904999"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853480Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093008Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan262360Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2451807Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan31427- 1081364
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821345Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391065