Oireiden takana raskaus vai Lugesteron?

epäluuloinen

Takana kaksi kertaa ICSI, vaikea hyperstimulaatio sairaalahoidossa ja nyt vihdoin pakastesiirto takana puolitoista viikkoa sitten. Palelee, pissattaa, parin päivän ajan on kuvottanut ja ollut ikään kuin menkkakipuja. Aiheuttaako Lugesteron edellisenkaltaiset oireet? Vatsakipu ainakin mainitaan, mutta onko täällä samanlaisia kokemuksia omaavia? Onko raskaus alkanut? Nyt on kp 25 ja testin teen ensi viikon lopulla. Toivon kamalasti olevani raskaana, mutta pelkään kuollakseni, että oireet johtuvat vain lääkkeistä. Alkioita ei ole enää enkä uuteen punktioon mene, kun oli oma hengenlähtö lähellä. Pelottaa!

7

12910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

Itsellä icsi takana ja siirrosta viikko. Mietin myös että tuleeko nämä oireet lugesteronista vai omasta päästä. Varsinkin iltaisin älytöntä palelua, aamuyöstä pissattaa ja rinnat vähän arat sivuista. Mieliala jännittynyt koko ajan ja nukkuminen levotonta ja sekavaa, ihmeellisiä unia ja jatkuvaa heräilyä.

Kyllä nämä hoidot kärsivällisyyttä koettelee ja on jotenkin niin kamalaa että vaikka maksaa tuhansia euroja, ei mitään takuita hoitojen onnistuvuudesta. Siinä vaiheessa kun hoitoja on monta takana ja rahaa palaa, alkaa onnistumisen stressikin vaivata.

Mutta nyt kuitenkin eletään toiveikasta aikaa, ilmassa jotain oireita ja kohta selviää ovatko ne pilvilinnoja raskaudesta vai todellista.
      Tsemppiä loppumetreille, pidän peukkoja että sulla tärppää:)

• kun ihmiset on ykslöitä

ja reagoi lääkk eri tavalla. mulle pregnyl ja lugett teki jotain turvottelua tai menkkamaista kkipua useimmmiten mut sit kun aloi odottaam vauvaa niin huh kun huomasin sen. oli se ihanaa aikaa ja nyt ollaan pikkukakkosta yrittämässä.

toi odotus on kamalaa ja piinaavaa... koita kestää, ei siihen muu auta.

noi voi olla lääkkeistä mut yhtälailla raskaudesta.

muihin on vaikee verrata kun kaikki ollaan yksilöitä.

terkkusin Tuovi

• icsissä myös

Minulla on kaksi hoitoa takana, toinen ivf ja toinen icsi. Oireita tuli lääkkeistä, lähinnä turvotusta ja ehkä vähän pissitti enemmän. Mutta kuvotusta ei ollut, joten väännän kavereitteni peukut myös pystyyn että sinun oireet johtuisi alkaneesta raskaudesta!

• icsin kokenut

Moikka!
      Kuten täällä on jo kirjoteltu, erittäin vaikean kysymyksen oot esittänyt :)
      Näissä hoitosysteemeissä on mielestäni kaikista ärsyttävintä ja koettelevinta just tuo, että täsmälleen samoja oireita voi olla, olitpa sitten raskaana tai et.
      Itse olin NIIN toiveikas ekan icsin jälkeen, kun oli just nuo sun kuvaamas oireet... Ikinä ei ollut esim sillä tavalla palellut ..olin lähes varma että olen raskaana.
      Kaikki päätyi kuitenkin negaan. :(
      Sydämestäni toivon, että sinulla kävisi juuri päinvastoin. Tuuthan sitte kertomaan, miten kävi. ONNEA rutkasti ja peukut pystyyn kaikki!
      tsemppiä siihen karmivaan piinaan myös...

• .......................

Luget aiheutti minulle aivan samoja oireita kuin alku raskaus. olen ollut raskaana ja nuo tunnistan.. laihduin jopa 2 kiloa kun ruoka kuvotti niin.. testissä oli kuitenkin nega, ilman noita hoitoja ja lääkkeitä olisin ollut aivan varma että olen raskaana.): Tosin raskaus oireet alkavan noin voimakkaina hiukan myöhemmin.
      Mutta parempaa onnea sinulle!!

• epäluuloinen

Kiitos kaikille vastanneille ja ihanaa, kun teiltä saa tukea ja positiivista mieltä! :) Lupaan tulla kertomaan, kuinka käy. Toivotaan, että parhain päin! Onnea myös kaikille muille, jotka perheenlisäystä toivovat!

Tänään katselin peilistä masuani ja se on olevinaan ihan eri mallisesti pömpöllään, kuin aikaisemmissa hoidoissa, jotka siis ovat tuottaneet negatiivisen tuloksen. Ennen on ollut koko alavatsa ihan pallona, mutta nyt se on jotenkin paljon pystympi ja kiinteämpi. Hui! Toiveikas mieli laukkaa!! :)

• testaillut

Mikä tilanne sinulla on? Vastasin viestiisi ensimmäisenä, minulla testipv on sunnuntaina. Älytön palelu jatkuu, rintojen aristelu on loppunut. En kyllä yhtään osaa sanoa oloni perusteella olenko raskaana vai en. Toiveet ovat kyllä korkealla. Nyt vain jännittää kun testipv lähenee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe