On se kummaa,kun joillain ihmisillä ei tunnu olevan lainkaan mitään käytöstapoja.
Meidän talossa esimerkiksi,joku kanssa-asukas on ottanut tavakseen laskea pahaa ilmaa hissiin.Hissistähän tuo haju ei vielä edes poistu kunnolla.
Inhottaa tuollainen sikailu!
Hävytöntä
36
2569
Vastaukset
- -_-
Ei helvetti jää, miks käyt tarjoomassa kakikaasua muitten rappukäytävissä :O (wu)
- jäää
En se minä ollut, epäilen että ankka on vieraillut kyseisessä hississä (ank)
- asiaaaaaaaaaaaa
jäää kirjoitti:
En se minä ollut, epäilen että ankka on vieraillut kyseisessä hississä (ank)
tai ehkä se oli mörkö
- Anonyymi
Hissiin piäreminen on Stadissa normikäytäntö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hissiin piäreminen on Stadissa normikäytäntö.
Olen asunut stadissakin ja kyllä se on normaalimpaa Mikkelissä. Syödään rieskaa, puuroa jne. ja tietäähän sen mitä siitä seuraa.
- naapuristossa?
Ehkä tämä kanssa-asukas vain ajattelee teidän rakkaiden naapureiden terveyttä:
http://www.iltalehti.fi/terveys/200810278495732_tr.shtml- paska haisee halvalle..
jos meidän talossa vain hississä paska haisee..
sillä olen kuullut, että joissakin taloissa napurit kateuksissaan raappi autojen pelteja,ikkunoita ja heittelee happoa autojen päälle... haistellaan vaan paskaa... - helmikanana
paska haisee halvalle.. kirjoitti:
sillä olen kuullut, että joissakin taloissa napurit kateuksissaan raappi autojen pelteja,ikkunoita ja heittelee happoa autojen päälle... haistellaan vaan paskaa...Ei pidä alistua sairaiden ihmisten mielivallan alle.
Jos autoja turmellaan pitää tehdä rikosilmoitua!
On kummallista jos ihmiset eivät sen vertaa ymmärrä että rikolliset saadaan kiinni.
Paskalle saa haista. Sille ei poliisikaan mitään mahda.
Pitää vain ostaa nenäpäivä-nenä. Siihen voi aamulla lähtiessä suihkauttaa vaikka lempiparfyymia niin ei naapurin kakkipöksytuoksu häiritse. - näin olen kuullut
helmikanana kirjoitti:
Ei pidä alistua sairaiden ihmisten mielivallan alle.
Jos autoja turmellaan pitää tehdä rikosilmoitua!
On kummallista jos ihmiset eivät sen vertaa ymmärrä että rikolliset saadaan kiinni.
Paskalle saa haista. Sille ei poliisikaan mitään mahda.
Pitää vain ostaa nenäpäivä-nenä. Siihen voi aamulla lähtiessä suihkauttaa vaikka lempiparfyymia niin ei naapurin kakkipöksytuoksu häiritse.kyllä siellä on poliisi käynyt
useita kertoja toteamassa ilkivallan.
Osa tietysti on saanut vakuutuksesta korvauksia, osalla ei ole ilkivaltavakuutusta.
EI ilkivallan tekijä koskaan tunnusta,vaikka joka iikka titää kuka tai ketkä ilkivaltaa tekee.
Kehuu vaan, että millä todistat, kukaa ei ole nähdyt jne... - Anonyymi
sillä olen kuullut, että joissakin taloissa napurit kateuksissaan raappi autojen pelteja,ikkunoita ja heittelee happoa autojen päälle... haistellaan vaan paskaa...Ei kannata ostaa kerrostalo asuntoa korkeammalta, kuin mihin jaksaa kävellä.
On nimittäin hississä melkein aina pökäleet lattialla, kuset seinillä ja vähintään muheva paskankärven jätetty pieremällä.
Mistä tämä uusi muoti on juurtunut kerrostaloihin? - Anonyymi
näin olen kuullut kirjoitti:
kyllä siellä on poliisi käynyt
useita kertoja toteamassa ilkivallan.
Osa tietysti on saanut vakuutuksesta korvauksia, osalla ei ole ilkivaltavakuutusta.
EI ilkivallan tekijä koskaan tunnusta,vaikka joka iikka titää kuka tai ketkä ilkivaltaa tekee.
Kehuu vaan, että millä todistat, kukaa ei ole nähdyt jne...Vuodelta 2008 ootteko huomant nykyvään kohta 2025 no ohan noit ku 1006 murhakin päästäänkö näist?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodelta 2008 ootteko huomant nykyvään kohta 2025 no ohan noit ku 1006 murhakin päästäänkö näist?
Samaa katselin. Tämä on Mikkelin katkeroitunut kestotrolli joka nostaa omia vanhoja trollejaan . Taitaa tässäkin ne pökäleet löytyä hänen omasta sossuluukustaan.
- Anonyymi
sillä olen kuullut, että joissakin taloissa napurit kateuksissaan raappi autojen pelteja,ikkunoita ja heittelee happoa autojen päälle... haistellaan vaan paskaa...Tuo auton peltien naarmuttaminen on totta,velipoika asui mikkelissä ja sen auto oli jollain naulalla vedelty ympäriinsä naarmulle. Kävi ilmi että oma hullu akka oli sen tekijänä!?minkäs hullulle akalle voit!
- piri antti
taidan miekin tulla piereskelemään teidän hissiin.
olen kavereiden keskuudessa farth master.
repertuaariin kuuluu imelä kananmuna, polttava kaali, täyttävä ruisleipä, aromirikas hernesoppa jne..
mikä talo se oli, voin tulla kutsuvieras keikalle.
nytkin tuntuis olevan sopivasti painetta kattilassa.
ruplattaa enteellisesti.- tekemää..
..täsmäiskuja Raaniin!
Mut oo varovaine,ettei tuu vahingos lusikallinen pöksyyn ! :-) - Anonyymi
tekemää.. kirjoitti:
..täsmäiskuja Raaniin!
Mut oo varovaine,ettei tuu vahingos lusikallinen pöksyyn ! :-)Piere sinäkin hissiin!
Se piristää kummasti!
Gumma, gumma!!
- JA HANKI ITSELLESI
KUULUISA ASIA JOKA KUTSUTAAN ELÄMÄKSI
PASKA ON ELÄMÄN HAJU OPETTELE NAUTTIMAAN SIITÄ- Anonyymi
Meidän vuokratalossa käytetään hissiä aivan yleisenä wessana , mistä johtuen rappujen käyttö on lisääntynyt
- Anonyymi
Koko Suomi pieree!
- Anonyymi
meiidän talossa vedellään wc pönttöä yö aikaan:/
- Anonyymi
Kaituentie neliykkösessä tuoksuu Matin rapun hississä useesti jööti.
- Anonyymi
41 on ihana paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
41 on ihana paikka
Nurkkaan lasketaan kumpikin lasti>tuplalöyhkät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurkkaan lasketaan kumpikin lasti>tuplalöyhkät
huoltomiehen unelma!
- Anonyymi
Ei oo totta ? Onneksi täällä Rantakylän perukoilla ei ole hissejä, mutta pyykkitupa ja sauna kuitenkin on. Jokaisessa asunnossa on myös vessa ja suihku.
- Anonyymi
Ei meiltä löydy noista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meiltä löydy noista mitään.
Mene sitte rappukäytävään lämmittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitte rappukäytävään lämmittelemään.
Punnerra samalla paskat.
Näin voit lähettää samalla terveisiä.
- Anonyymi
Pienet on murheet teillä. En edes viitsi kertoa mitä me koemme. Vaihtaisin osia heti kanssanne.
- Anonyymi
Mikkeli=Kikkerli
- Anonyymi
Tosi hyvin sanottu. Kaikille ei ole annettu sanomisen lahjaa. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Fdjdjdddddd ddd
- Anonyymi
Joka pierua pidättelee, sillä on muutakin salattavaa.
- Anonyymi
Aika harvoin ihmiset muutenkaan käyttäytyvät fiksusti. Hyviä tapoja pitäisi opettaa lapsille kotona. On näköjään jäänyt opettamatta. Kertoo aika paljon yhteiskunnan tilasta. Valitettavasti...
- Anonyymi
kappalaisen kadulla ei rapussa haise ainakaan.
- Anonyymi
Hyi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808