Minä vaihdan kolmekertaa päivässä, aamuisin, päivällä ja illalla. Netissä moni on sanonutettä kerran päivässä riittää? Kuinka usein vaihatte teidän kanin vessalaatikon?
Minun kani on kääpiökani, joka ei ruiki muualle kuin laatikkoon(opetin alle viikossa sen jälkeen kun tuli meille .^^)
Kuinka usein tyhjentää kanin vessa laatikko?
8
1845
Vastaukset
- hyvähän se on :)
Kyl kerta päivässä tai joka toinen päivä riittää.
Tietenkin on hyvä että viitsit noinkin usein. Kuivikkeita kuluu kyl tolla tahdilla paljon :).- Tonttilan Kani
Vaihdan vain pari kertaa viikossa. Se on rautalangalla kiinni häkin kalterissa ettei kani heittele sitä.
- *----*
Meillä pari kertaa viikossa. Tai sillon, kun näyttää siltä, että tarvitsee hieman putsausta :)
- Pupufani
Kysyit vessalaatikon vaihtamisesta. Vaihtaminen riippuu asunnon mukaan, jos on kerrostalo, olisi hyvä vaihtaa aamulla ja illalla. Jos on rivitalo, kerran päivässä riittää, ja omakotitalossa, jos on sisäkani, kerran päivässä ja ulkokani kerran kahdessa päivässä. Omistan katsos itse 13 kania, ja vaihdan laatikon yleensä kahden päivän välein.
- Puputtajaaa :>>
Jotenkin tuntuu vain että siinä on pissaa niin on kaninkin ikävä käyttää sitä laatikkoa :>
- positiivistä
Puputtajaaa :>> kirjoitti:
Jotenkin tuntuu vain että siinä on pissaa niin on kaninkin ikävä käyttää sitä laatikkoa :>
Palautetta koska jaksat huolehtia kanisi hygienistä=) Itse vaihdan kerran päivässä, kun meillä wc- astia on melko suuri (kissoille tarkoitettu) Wc,n siivoaminen ei riipu missä asuu onko omakotitalo, rivari tai kerrostalo. Kani kärsii paskasta ja hajut haisee joka asunnossa kamalalta jos harvoin siivoaa.
- -nimellinen-
Vaihdan laatikon yleensä kahden päivän välein.
- Anonyymi
ite vaihan aamulla ja illalla. on se kanin ikävä istua vessalaatikossa jossa on pissat ja kakat koko ajan. sitä paitsi pissa polttaa niiden tassuja ja ei se kovin kivaa ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446