sovimmeko auttakaa

apua kaipaava

moicca olen rakastunut jouskari mieheen ja hän minuun rapunaiseen kuinka ne merkit sopii yhteen...kestääkö suhde..??

5

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

      Rakastuin jousimieheen ensi tapaamisella,oli silloin tosi ihana.Kun menimme avioon muuttui saman tien tosi hankalaksi.Alkoi murjottajaksi ystävät piti jättää,kun oli aina huonolla tuulella kun joku tuli kylään.Lapsia tyttö ja poika eikä suuremmin välitä heistä. Ei löydy enään minkäänlaista rakkautta.Itse olen rapu joka antaa lasille rakkautta ja tulen hyvin toimeen lasteni kanssa.

      Tällainen meidän tarina....olemme kumminkin vielä yhdessä.....

    • ikuyi

      käy kattoon esim astro.fi sivulta, ja onhan niitä vaikka mitä "testejä" noihin asioihin, jos niitä haluaa...

      se vaan on,.. ei oikein jouskari oo ravulle pitkässä juoksussa oikea, valitan.

      joku tulee nyt sanomaan että horoskoopit hiiteen jne, ja onhan sitä oikeus mielipiteisiin jokaisella, - mutta on niissä vaan jotain perää oli miten oli. johtui sitten mistä johtuikin. kukapa sitä osais selittää.

      ei päivittäis-horoskoopeissa välttämättä minkäänmoista tolkkua ei, mutta luonnekuvauksissa kylläkin on. uskokoon ken tahtoo.

      jousimies on ESIMERKIKSI liiankin suorasanainen (ja jopa ajattelematon vaikkei itse huomaa) = liikaa sellainen ravulle.

      eiKÄ jouskari jaksa kun rapu menee vääjäämättä jossain vaiheessa kuoreensa, ja on niiiiin omanlaisensa. siitä jouskari on ihan hämmentynyt. ei osaa "lohduttaa ja ymmmärtää."

      jouskari on ensi alkuun viehättävä, tosi on, ens alkuun jouskari on suorastaan hurmaava,.. mutta kun pitäis jaksaa vuodesta toiseen.. ei ei ja ei, ei se jouskari jaksa ymmärtää rapua. tulet sen huomaamaan. en halua olla tuomiopäivän enkeli mutta on kokemusta. valitettavasti.

      eikä jouskari oikein muutenkaan ole tunneihminen (vaikka väittää olevansa). mitä rapu taas on nimenomaan! että.. senku kokeilet jos haluat. ja tietenkin sä kokeilet jos ja KUN jo oikein oot mennyt "rakastumaan" asti..

      no, onnea teille. oikeasti, onnea ihan rutosti. kerro sitten kuinka kävi.

      ps. ittelläni on nyt, viimein, kalat mies, rauhallisuuden ja tunteikkuuden perikuva. itte olen rapu. suhde senkuin syvenee. ollaan jo suhteessamme arjessa, tunnettu vuosia, mutta tunteet senkuin syvenee, kiintymys lisääntyy. halutaan olla yhdessä, vaikka erimielisyyksiäkin on.

      on taustaa skorpparin kanssa myös, oli narsisti luonne ihan viimeisen päälle. aivan virheetön omasta mielestään, kuten asian ilmaisi.

      rapu pelittää toisen ravun kanssa, ja kala on oivallinen vaihtoehto jollei sitten ole päihteiden orja. skorpioni VOISI olla myös, ellei tosiaan satu öykkärisellainen kohdalle.

      vaikeeta se on. aina ei tosin onneksi satu tyyppiesimerkki kohdalle, vaan joku nouseva / laskeva tai joku "poikkeus säännöstä."
      onnea vaan teille vieläkin.

    • Lellu 58

      Olin aviossa 22 vuotta jousimihen kanssa, itse olen siis rapunainen. Minusta tuo on jo pitkä suhde, olemme nyt kyllä eronneet, mutta syyt ovat olleet muut kuin tähyimerkien sopimattomuus.

    • Rapu nainen

      Olen seurustellut jousimiehen kanssa 4v. Totesin että olemme liian erillaisia. Jousimies ei ole niitä kaikista uskollisimpia ihmisiä. Kyllästyy nopeasti. Tavottelee kuuta taivaalta.

      • ollut aviossa

        jouskarin kanssa 28v. olemmen erinlaisia mutta kuitenkin samanlaisia. minua on pidetty kuin kukka kammenella.tv.rapu nainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe