eli tosiaankin onko kukaan käynyt lomalla kosovossa.. minkälaista oli? tarvitaanko lomaviisumia?
kukaan käynyt Kosovossa
6
1483
Vastaukset
- lähenkii
kosovon kiertomatkalle joo
- ..Kosovossa
Mita haluaisit tietaa? Kosovo ei ole mikaan matkailuparatiisi, mutta hyvia hotelleja ja ravintoloita on paljon. Nyt talvella on kylma ja sahkokatkokset yleisia.
- Kosovon matkaaja
Kosovoon ei tarvitse viisumia, lennot halvimmillaan 350 ylöspäin, jos lähtee hesasta. Hotellit noin 10 euroa yö ja on tietenkin kalliimipiakin. Tosiaan,ei ole kyllä mikään lomaparatiisi, köyhyyttä näkee aika paljon.
Olen käynyt todella monet kerrat Kosovossa, mieheni on sieltä kotoisin. Mutta mikä on matkasi tarkoitus? Jos ihan lomalle haluat, ehkä parempi mennä jonnekkin muualle, siellä talvella ei ole oikeistaan mitään. Sähköt reistailee, vedet on välillä poikki ja jos ulkona kova pakkanen, niin sisällä saattaa kanssa olla aikas vilu.- tungtung
tosiaankin, miunkin mies on kosovolainen ja sen takia ollaan päätetty mennä kesällä lomailee kosovoon, vierailemaan perheen luona. Eli hotellissa ei tarvi yöpyä.
Innoissani siitä että saan nähdä paikanpäältä sen maan, kulttuurin, ihmisiä ja sen perheen.
missä kannattaa käydä - kosovoon..
tungtung kirjoitti:
tosiaankin, miunkin mies on kosovolainen ja sen takia ollaan päätetty mennä kesällä lomailee kosovoon, vierailemaan perheen luona. Eli hotellissa ei tarvi yöpyä.
Innoissani siitä että saan nähdä paikanpäältä sen maan, kulttuurin, ihmisiä ja sen perheen.
missä kannattaa käydäLuulenpa että sinun aikasi menee siellä sukuloimisessa, ne on niin kovia kyläluutia.. Siis koko aika lappaa vieraita ja sitten sinut viedään joka paikkaan näytille. Mistä päin Kosovoa miehesi on?
Mitähän siellä olisi, nooh... luonto on kaunista, jos sitä ei ole ehditty saastuttaa. Keskeneräisiä taloja ja pommitettuja taloja, roskia... Mutta ihania ravintoloita siellä on ja hyvä palvelu. Kaupoissa ja basaareilla tyrkyttäviä kauppiaita.. Parempi varmaan keskittyä perheen tutustumiseen ja heidän kulttuuriin, aika menee todella nopeasti. Mutta uskon siitä koituvan upean reissun, itse olen käynyt monet kerrat ja joka kerran nauttinut joka hetkestä!! - Da KinG FroM KosovO
tungtung kirjoitti:
missä kannattaa käydäKannattaa käydä Mirushan putouksella ....siellä on niiin kaunista xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623