HALUATEKKO ,ETTA LENTOKENTALLA AINA YMPARIVUOROKAUDEN YHTEYSLIKENNE??

neuvon

HALUATEKKO HELSINGIN JA ESPOON TAKSIT,ETTA LENTOKENTALLA AINA YMPARIVUOROKAUDEN YHTEYSLIKENNE?? SITTEN TEHDAN NAIN ,ETTA KUKAN EI JAI LENTOKENTALLE NOI 3 VRK VAIKA SIELA ON ASIAKAITTA ! KAIKI LAHTEMME POIS OMALLE LIKENNEALUELLE ! SITTEN AAMULLA JA ILLALLA VANTAN TAKSJEIJA EI RITTA OLLENKAAN ! JA ASIAKAITA JONOSSA TUNTI TAI 2 TUNTIA ! SITTEN SE VANTAN TARKASTAJA TYKKA ESPONTAKSEISTA JA HELSINGINTAKSEISTA JA HAN TEKE USEIN SE YHTYSLIKKENNE EI NIIN ,KUN NYT ME JOHDUMME SEISOA SIELA JONOSSA AINA PITKA AIKA !!! 3 PAIVAA VAAN UNOHDETAN LENTOASEMA JA USKOTKA,ETTA TAPAHTU NIIN KUN MINA KIRJOITTIN

15

2049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EN ihan ymmärtänyt???

Kuka käskee odottamaan lentokentällä pitkään??
      Kyllä ne oppii nopeasti milloin sinne "kannattaa" jäädä ja milloin ei -useimmiten ei.

Ei kannata Espoon eikä Vantaan autojenkaan mennä Hgin laivasatamiin odottelemaan jos laivaa ei ole tulossa!!!

• NEUVON

SINA OLET IDIOTTI. JOS ULKOMATERMINALILLA ON 200 AS JONOSSA MIKSI TAULUSSA ON PAALA 10 AUTOA E
        OIKEUS JA VANTAN TAKSIT AJAVAT KOKO AJAN ,MUTTA HELSINGIN JA ESPOON SEISOVAT TUNTTI JA KATSOVAT KUN TAULUSSA 10-11 AUTOA TERMINALILLA VAIKKA SIELA ON 200 ASIAKASTA JA SE 10-11 AUTOA ON MATKALLA TERMINALIIN ! OLET TOSI IDIOTTI JA ONOHDA ASIA PIIDORI.

• NEUVON

SINA OLET IDIOTTI. JOS ULKOMATERMINALILLA ON 200 AS JONOSSA MIKSI TAULUSSA ON PAALA 10 AUTOA
        OIKEUS JA VANTAN TAKSIT AJAVAT KOKO AJAN ,MUTTA HELSINGIN JA ESPOON SEISOVAT TUNTTI JA KATSOVAT KUN TAULUSSA 10-11 AUTOA TERMINALILLA VAIKKA SIELA ON 200 ASIAKASTA JA SE 10-11 AUTOA ON MATKALLA TERMINALIIN ! OLET TOSI IDIOTTI JA UNOHDA ASIA PIIDORI.

• IDIOTTIN NEUVVOJA

PIIDORI MITA TULE JOS LAITA PUOMI LANSISATAMAAN HOTELLIN SIASIDE VIERASSA? JA VANTAN TAKSILLA ON OIKEUS AJA 10 TERMINALIIN!!!! JA VAIKA LANSISATAMASSA 500 ASIAKASTA JOS PUOMI ON SIASIDESSA ,SITTEN EN USKO ,ETTA VANTANLAISET PAASEVAT PUOMEN YLI.

• NEUVON

SE LENTOKENTAN LAKI JA JARJESTYS TEHNYT JOKU TAKSIPOINT OY LAHITAKSINTARKASTAJAN KANSA JA TE OLETTE HILJANA KAIKKI JA SEISOTTE SIELA JA KATSOTTE KUN VANTANLAISET MATKALLA TERMINALIIN! EIKKO VOITTE SANOA MITAN VASTAN,ETTA SIELA ON TEHTTU VARIN KOKO JARJESTELMA ????????????? JOS OLISI SUOMALAINEN JA TIEDAN PAREMPI KIELI,MINA MENESIN KARAJAOKEUKSEN .,MUTTA TE VAAN SEISOTTE SIELA KAHVIN KANSA.

• NEUVON

ONKO VAIKEA YMMARTA,ETTA MATKA KIERATYSALUELTA ULKOMATERMINALIIN NOI 1 KM JA KESTA 3-4 MINUTTIA KUN SIELA ON NOPEUSRAJA ! JA VAIKKA SIELA MILIONNIA ASIAKASTA ET PAASE SINNE OLLENKAAN KUN VANTAN TAKSIT KOKO AJAN MATKALLA SINNE SE 1 KM! JA ONKO VAIKEA YMMARTA ,ETTA SE AUTON LUKIJA JOKA LASKEA PALJON AUTOA TERMINALIA PITAA LAITTA IHAN ETEEN ULKOMATERMINALIIN,MUTTA EI KUN NYT KIERATYSALUELLA!!! VITTU !!!

• vaikeaa ymmärtää
        NEUVON kirjoitti:

ONKO VAIKEA YMMARTA,ETTA MATKA KIERATYSALUELTA ULKOMATERMINALIIN NOI 1 KM JA KESTA 3-4 MINUTTIA KUN SIELA ON NOPEUSRAJA ! JA VAIKKA SIELA MILIONNIA ASIAKASTA ET PAASE SINNE OLLENKAAN KUN VANTAN TAKSIT KOKO AJAN MATKALLA SINNE SE 1 KM! JA ONKO VAIKEA YMMARTA ,ETTA SE AUTON LUKIJA JOKA LASKEA PALJON AUTOA TERMINALIA PITAA LAITTA IHAN ETEEN ULKOMATERMINALIIN,MUTTA EI KUN NYT KIERATYSALUELLA!!! VITTU !!!

tämmöstä saatanan molotusta. Opettele ensin oikeinkirjoitus, niin olisi helpompi lukea tekstiäsi. Sitten kun hallitset sen, puutu vasta muihin asioihin. Olet selvästi joku idästä tullut "kuumakalle". Mene omaan maahasi mylvimään ja vaatimaan.

• idästä ole
        vaikeaa ymmärtää kirjoitti:

tämmöstä saatanan molotusta. Opettele ensin oikeinkirjoitus, niin olisi helpompi lukea tekstiäsi. Sitten kun hallitset sen, puutu vasta muihin asioihin. Olet selvästi joku idästä tullut "kuumakalle". Mene omaan maahasi mylvimään ja vaatimaan.

Kunhan joku tsadilainen provoilee muka hoono soomella. Naurettava hermanni, ei mene läpi.

• on vaikea
        NEUVON kirjoitti:

Siansaksaasi on vaikea ymmärtää. Jos et osaa Suomen kieltä, palaa omaan maahasi. HETI!

• neuvon
        on vaikea kirjoitti:

Siansaksaasi on vaikea ymmärtää. Jos et osaa Suomen kieltä, palaa omaan maahasi. HETI!

pala itse omalle hiistorialle malle savoseen

• suomen kieltä!
        neuvon kirjoitti:

pala itse omalle hiistorialle malle savoseen

"pala itse omalle hiistorialle malle savoseen"

Pohditaan vähän:

pala = syttyä tuleen tai pala jostakin isommasta

hiistoria = ei suomen kieltä

malle = Ei ole Suomen kielessä tuota sanaa, t.s. sanalle ei löydy vastinetta

savoseen = mikä on savonen? Jos se olisi kirjoitettu isolla kirjaimella, saattaisi se olla sukunimi, Savonen?

Lauseesta ei saa millään tavoin ymmärrettävää...

• ebaj v saavo !
        suomen kieltä! kirjoitti:

Pohditaan vähän:

savoseen = mikä on savonen? Jos se olisi kirjoitettu isolla kirjaimella, saattaisi se olla sukunimi, Savonen?

ebaj v saavo ! ponjal? eli savoon vaan syntymämaan !

• Olevan
        suomen kieltä! kirjoitti:

Pohditaan vähän:

Vaikeeta täällä ihmisillä ymmärtää lukemaansa. En sitten tiedä oletteko taksikuskeja vai mitä vaikka kuskeja tämä aihe koskeekin (itse en sellainen ole). Vaikka tuo KAPSIPROVO nyt vähän huonosti asiaa ilmaiseekin niin eiköhän jokaiselle teistä käynyt asia selville? Olikohan kyse siitä, että muita kun vantaan takseja estettäis ajamasta jonottavien asiakkaiden luo ja, että 10 taksin kapasiteetti ei riitä parille sadalle asiakkaalle. Itse en tiedä tilannetta kentällä enkä oikeasti välitäkkään, kunhan en siellä joudu jonottelemaan niinkuin viimeksi ulkomaan ulostulolla. Ehkäpä te fiksut suomenkieltä osaavat suharit osaatte vastata tuohon PROVOILUUN asiallisesti.

• savipyörien hoidossa
        Olevan kirjoitti:

Vaikeeta täällä ihmisillä ymmärtää lukemaansa. En sitten tiedä oletteko taksikuskeja vai mitä vaikka kuskeja tämä aihe koskeekin (itse en sellainen ole). Vaikka tuo KAPSIPROVO nyt vähän huonosti asiaa ilmaiseekin niin eiköhän jokaiselle teistä käynyt asia selville? Olikohan kyse siitä, että muita kun vantaan takseja estettäis ajamasta jonottavien asiakkaiden luo ja, että 10 taksin kapasiteetti ei riitä parille sadalle asiakkaalle. Itse en tiedä tilannetta kentällä enkä oikeasti välitäkkään, kunhan en siellä joudu jonottelemaan niinkuin viimeksi ulkomaan ulostulolla. Ehkäpä te fiksut suomenkieltä osaavat suharit osaatte vastata tuohon PROVOILUUN asiallisesti.

tämä provoilija olisi voinnut esittää tämän asian asiallisestikin.
        Elikkä olen hänen kanssa samaa mieltä että helsingin ja espoon taksien pitäisi boikotoida kenttää muutaman päivän yhteistuumin.Niin nähtäisiin miten vantaan taksit/vantaantaksi oy hoitaa kentän yksin.Eiköhän se läänihallitus hukkuisi valituksiin kun lentokentän asakkaat odottaisivat takseja tunteja,joloin kenttä vapautettaisiin kaikille tasapuolisesti.

• Siinä
        savipyörien hoidossa kirjoitti:

tämä provoilija olisi voinnut esittää tämän asian asiallisestikin.
        Elikkä olen hänen kanssa samaa mieltä että helsingin ja espoon taksien pitäisi boikotoida kenttää muutaman päivän yhteistuumin.Niin nähtäisiin miten vantaan taksit/vantaantaksi oy hoitaa kentän yksin.Eiköhän se läänihallitus hukkuisi valituksiin kun lentokentän asakkaat odottaisivat takseja tunteja,joloin kenttä vapautettaisiin kaikille tasapuolisesti.

Pisteet edelliselle asiallisesta vastauksesta. Vaikka aiemmin sanoin että asia koskee kuskeja, koskee se yhtäpaljon matkustajiakin. Jos kuskit tai vaikkapa läänit voivat tehdä asialle jotain niin tehkööt, jos yleisesti on tarpeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4645
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3721
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2221
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      116
      1524
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      69
      1340
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1323
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe