HALUATEKKO HELSINGIN JA ESPOON TAKSIT,ETTA LENTOKENTALLA AINA YMPARIVUOROKAUDEN YHTEYSLIKENNE?? SITTEN TEHDAN NAIN ,ETTA KUKAN EI JAI LENTOKENTALLE NOI 3 VRK VAIKA SIELA ON ASIAKAITTA ! KAIKI LAHTEMME POIS OMALLE LIKENNEALUELLE ! SITTEN AAMULLA JA ILLALLA VANTAN TAKSJEIJA EI RITTA OLLENKAAN ! JA ASIAKAITA JONOSSA TUNTI TAI 2 TUNTIA ! SITTEN SE VANTAN TARKASTAJA TYKKA ESPONTAKSEISTA JA HELSINGINTAKSEISTA JA HAN TEKE USEIN SE YHTYSLIKKENNE EI NIIN ,KUN NYT ME JOHDUMME SEISOA SIELA JONOSSA AINA PITKA AIKA !!! 3 PAIVAA VAAN UNOHDETAN LENTOASEMA JA USKOTKA,ETTA TAPAHTU NIIN KUN MINA KIRJOITTIN
HALUATEKKO ,ETTA LENTOKENTALLA AINA YMPARIVUOROKAUDEN YHTEYSLIKENNE??
15
2071
Vastaukset
EN ihan ymmärtänyt???
Kuka käskee odottamaan lentokentällä pitkään??
Kyllä ne oppii nopeasti milloin sinne "kannattaa" jäädä ja milloin ei -useimmiten ei.
Ei kannata Espoon eikä Vantaan autojenkaan mennä Hgin laivasatamiin odottelemaan jos laivaa ei ole tulossa!!!- NEUVON
SINA OLET IDIOTTI. JOS ULKOMATERMINALILLA ON 200 AS JONOSSA MIKSI TAULUSSA ON PAALA 10 AUTOA E
OIKEUS JA VANTAN TAKSIT AJAVAT KOKO AJAN ,MUTTA HELSINGIN JA ESPOON SEISOVAT TUNTTI JA KATSOVAT KUN TAULUSSA 10-11 AUTOA TERMINALILLA VAIKKA SIELA ON 200 ASIAKASTA JA SE 10-11 AUTOA ON MATKALLA TERMINALIIN ! OLET TOSI IDIOTTI JA ONOHDA ASIA PIIDORI. - NEUVON
SINA OLET IDIOTTI. JOS ULKOMATERMINALILLA ON 200 AS JONOSSA MIKSI TAULUSSA ON PAALA 10 AUTOA
OIKEUS JA VANTAN TAKSIT AJAVAT KOKO AJAN ,MUTTA HELSINGIN JA ESPOON SEISOVAT TUNTTI JA KATSOVAT KUN TAULUSSA 10-11 AUTOA TERMINALILLA VAIKKA SIELA ON 200 ASIAKASTA JA SE 10-11 AUTOA ON MATKALLA TERMINALIIN ! OLET TOSI IDIOTTI JA UNOHDA ASIA PIIDORI. - IDIOTTIN NEUVVOJA
PIIDORI MITA TULE JOS LAITA PUOMI LANSISATAMAAN HOTELLIN SIASIDE VIERASSA? JA VANTAN TAKSILLA ON OIKEUS AJA 10 TERMINALIIN!!!! JA VAIKA LANSISATAMASSA 500 ASIAKASTA JOS PUOMI ON SIASIDESSA ,SITTEN EN USKO ,ETTA VANTANLAISET PAASEVAT PUOMEN YLI.
- NEUVON
SE LENTOKENTAN LAKI JA JARJESTYS TEHNYT JOKU TAKSIPOINT OY LAHITAKSINTARKASTAJAN KANSA JA TE OLETTE HILJANA KAIKKI JA SEISOTTE SIELA JA KATSOTTE KUN VANTANLAISET MATKALLA TERMINALIIN! EIKKO VOITTE SANOA MITAN VASTAN,ETTA SIELA ON TEHTTU VARIN KOKO JARJESTELMA ????????????? JOS OLISI SUOMALAINEN JA TIEDAN PAREMPI KIELI,MINA MENESIN KARAJAOKEUKSEN .,MUTTA TE VAAN SEISOTTE SIELA KAHVIN KANSA.
- NEUVON
ONKO VAIKEA YMMARTA,ETTA MATKA KIERATYSALUELTA ULKOMATERMINALIIN NOI 1 KM JA KESTA 3-4 MINUTTIA KUN SIELA ON NOPEUSRAJA ! JA VAIKKA SIELA MILIONNIA ASIAKASTA ET PAASE SINNE OLLENKAAN KUN VANTAN TAKSIT KOKO AJAN MATKALLA SINNE SE 1 KM! JA ONKO VAIKEA YMMARTA ,ETTA SE AUTON LUKIJA JOKA LASKEA PALJON AUTOA TERMINALIA PITAA LAITTA IHAN ETEEN ULKOMATERMINALIIN,MUTTA EI KUN NYT KIERATYSALUELLA!!! VITTU !!!
- vaikeaa ymmärtää
NEUVON kirjoitti:
ONKO VAIKEA YMMARTA,ETTA MATKA KIERATYSALUELTA ULKOMATERMINALIIN NOI 1 KM JA KESTA 3-4 MINUTTIA KUN SIELA ON NOPEUSRAJA ! JA VAIKKA SIELA MILIONNIA ASIAKASTA ET PAASE SINNE OLLENKAAN KUN VANTAN TAKSIT KOKO AJAN MATKALLA SINNE SE 1 KM! JA ONKO VAIKEA YMMARTA ,ETTA SE AUTON LUKIJA JOKA LASKEA PALJON AUTOA TERMINALIA PITAA LAITTA IHAN ETEEN ULKOMATERMINALIIN,MUTTA EI KUN NYT KIERATYSALUELLA!!! VITTU !!!
tämmöstä saatanan molotusta. Opettele ensin oikeinkirjoitus, niin olisi helpompi lukea tekstiäsi. Sitten kun hallitset sen, puutu vasta muihin asioihin. Olet selvästi joku idästä tullut "kuumakalle". Mene omaan maahasi mylvimään ja vaatimaan.
- idästä ole
vaikeaa ymmärtää kirjoitti:
tämmöstä saatanan molotusta. Opettele ensin oikeinkirjoitus, niin olisi helpompi lukea tekstiäsi. Sitten kun hallitset sen, puutu vasta muihin asioihin. Olet selvästi joku idästä tullut "kuumakalle". Mene omaan maahasi mylvimään ja vaatimaan.
Kunhan joku tsadilainen provoilee muka hoono soomella. Naurettava hermanni, ei mene läpi.
- on vaikea
NEUVON kirjoitti:
ONKO VAIKEA YMMARTA,ETTA MATKA KIERATYSALUELTA ULKOMATERMINALIIN NOI 1 KM JA KESTA 3-4 MINUTTIA KUN SIELA ON NOPEUSRAJA ! JA VAIKKA SIELA MILIONNIA ASIAKASTA ET PAASE SINNE OLLENKAAN KUN VANTAN TAKSIT KOKO AJAN MATKALLA SINNE SE 1 KM! JA ONKO VAIKEA YMMARTA ,ETTA SE AUTON LUKIJA JOKA LASKEA PALJON AUTOA TERMINALIA PITAA LAITTA IHAN ETEEN ULKOMATERMINALIIN,MUTTA EI KUN NYT KIERATYSALUELLA!!! VITTU !!!
Siansaksaasi on vaikea ymmärtää. Jos et osaa Suomen kieltä, palaa omaan maahasi. HETI!
- neuvon
on vaikea kirjoitti:
Siansaksaasi on vaikea ymmärtää. Jos et osaa Suomen kieltä, palaa omaan maahasi. HETI!
pala itse omalle hiistorialle malle savoseen
- suomen kieltä!
neuvon kirjoitti:
pala itse omalle hiistorialle malle savoseen
"pala itse omalle hiistorialle malle savoseen"
Pohditaan vähän:
pala = syttyä tuleen tai pala jostakin isommasta
hiistoria = ei suomen kieltä
malle = Ei ole Suomen kielessä tuota sanaa, t.s. sanalle ei löydy vastinetta
savoseen = mikä on savonen? Jos se olisi kirjoitettu isolla kirjaimella, saattaisi se olla sukunimi, Savonen?
Lauseesta ei saa millään tavoin ymmärrettävää... - ebaj v saavo !
suomen kieltä! kirjoitti:
"pala itse omalle hiistorialle malle savoseen"
Pohditaan vähän:
pala = syttyä tuleen tai pala jostakin isommasta
hiistoria = ei suomen kieltä
malle = Ei ole Suomen kielessä tuota sanaa, t.s. sanalle ei löydy vastinetta
savoseen = mikä on savonen? Jos se olisi kirjoitettu isolla kirjaimella, saattaisi se olla sukunimi, Savonen?
Lauseesta ei saa millään tavoin ymmärrettävää...ebaj v saavo ! ponjal? eli savoon vaan syntymämaan !
- Olevan
suomen kieltä! kirjoitti:
"pala itse omalle hiistorialle malle savoseen"
Pohditaan vähän:
pala = syttyä tuleen tai pala jostakin isommasta
hiistoria = ei suomen kieltä
malle = Ei ole Suomen kielessä tuota sanaa, t.s. sanalle ei löydy vastinetta
savoseen = mikä on savonen? Jos se olisi kirjoitettu isolla kirjaimella, saattaisi se olla sukunimi, Savonen?
Lauseesta ei saa millään tavoin ymmärrettävää...Vaikeeta täällä ihmisillä ymmärtää lukemaansa. En sitten tiedä oletteko taksikuskeja vai mitä vaikka kuskeja tämä aihe koskeekin (itse en sellainen ole). Vaikka tuo KAPSIPROVO nyt vähän huonosti asiaa ilmaiseekin niin eiköhän jokaiselle teistä käynyt asia selville? Olikohan kyse siitä, että muita kun vantaan takseja estettäis ajamasta jonottavien asiakkaiden luo ja, että 10 taksin kapasiteetti ei riitä parille sadalle asiakkaalle. Itse en tiedä tilannetta kentällä enkä oikeasti välitäkkään, kunhan en siellä joudu jonottelemaan niinkuin viimeksi ulkomaan ulostulolla. Ehkäpä te fiksut suomenkieltä osaavat suharit osaatte vastata tuohon PROVOILUUN asiallisesti.
- savipyörien hoidossa
Olevan kirjoitti:
Vaikeeta täällä ihmisillä ymmärtää lukemaansa. En sitten tiedä oletteko taksikuskeja vai mitä vaikka kuskeja tämä aihe koskeekin (itse en sellainen ole). Vaikka tuo KAPSIPROVO nyt vähän huonosti asiaa ilmaiseekin niin eiköhän jokaiselle teistä käynyt asia selville? Olikohan kyse siitä, että muita kun vantaan takseja estettäis ajamasta jonottavien asiakkaiden luo ja, että 10 taksin kapasiteetti ei riitä parille sadalle asiakkaalle. Itse en tiedä tilannetta kentällä enkä oikeasti välitäkkään, kunhan en siellä joudu jonottelemaan niinkuin viimeksi ulkomaan ulostulolla. Ehkäpä te fiksut suomenkieltä osaavat suharit osaatte vastata tuohon PROVOILUUN asiallisesti.
tämä provoilija olisi voinnut esittää tämän asian asiallisestikin.
Elikkä olen hänen kanssa samaa mieltä että helsingin ja espoon taksien pitäisi boikotoida kenttää muutaman päivän yhteistuumin.Niin nähtäisiin miten vantaan taksit/vantaantaksi oy hoitaa kentän yksin.Eiköhän se läänihallitus hukkuisi valituksiin kun lentokentän asakkaat odottaisivat takseja tunteja,joloin kenttä vapautettaisiin kaikille tasapuolisesti. - Siinä
savipyörien hoidossa kirjoitti:
tämä provoilija olisi voinnut esittää tämän asian asiallisestikin.
Elikkä olen hänen kanssa samaa mieltä että helsingin ja espoon taksien pitäisi boikotoida kenttää muutaman päivän yhteistuumin.Niin nähtäisiin miten vantaan taksit/vantaantaksi oy hoitaa kentän yksin.Eiköhän se läänihallitus hukkuisi valituksiin kun lentokentän asakkaat odottaisivat takseja tunteja,joloin kenttä vapautettaisiin kaikille tasapuolisesti.Pisteet edelliselle asiallisesta vastauksesta. Vaikka aiemmin sanoin että asia koskee kuskeja, koskee se yhtäpaljon matkustajiakin. Jos kuskit tai vaikkapa läänit voivat tehdä asialle jotain niin tehkööt, jos yleisesti on tarpeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453