Rapunainen

Härkä

Tapasin vuosia sitten rapunaisen ja ihastuin heti ja kertoi mulle tunteneensa samoin. Hän on kuitenkin varattu. Siihen kaikki silloin kaatui. Tapasimme nyt kesällä uudestaan ja aloimme salasuhteen jossa seksi on aivan uskomatonta. Hän kertoi että oli jo alistunut kohtaloonsa kunnes tapasi minut uudestaan. Puhuimme tunteistamme ja molemmat kerroimme tunteistamme. Puhui yhteisestä tulevaisuudesta tarvitsi kuulemma vain aikaa ja aloin kutsua rakkaaksi ja kullaksi puhelimessa. Aluksi tykkäsi siittä, nyt tuntuu ahdistuvan. Kun tapaamme on hankala ja arvaamaton ja härnää ja kiukuttelee. Sen lisäksi kun kerron vähääkään kiinnostuksestani niin väittää aina vastaan, "et ole"! Kuitenkin hetken päästä kun soitellaan antaa taas ymmärtää että välittää. Viimeisen kiukuttelun jälkeen pistin vähän varpailleen kun tuntui pitävän minua itsestään selvyytenä. Annoin kuitenkin vähän myöten lähettämällä parin tunnin päästä viestin että voinko soittaa? Sanoi olevansa kotona ja soittavansa huomenna ja sitä puhelua ei ole tullut.. Ennen laittoi viestin ettei voi soittaa, nyt hiljaisuus..

5

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapuzzz

      on ahdistunut, siitä hiljaisuus.
      Odota,hän kyllä vastaa kun saa voimia.

    • on hämillään

      Rapusesi on hämillään omien tunteidensa kanssa ja siitä myöskin ahditunut sinua kohtaan. Olet hänelle selvyys ja nyt hän ei itse tiedä mitä tahtoo oikeasti. Hän varmasti välittää sinusta, mutta tuntee syyllisyyttä omaa miestään kohtaan ja siksi purkaa myöskin kiukkuasi sinulle.
      Älä yhtään painosta häntä anna enää ymmärtää rakas.
      Jos hän sinua haluaa todella tulee tästä hänelle hätä, kun et olekaan siinä.
      Näin on nyt hän selvittää omaa päätään. Ei laita viestiä, kun ei halua sinua menettää eikä kertoa suoraan sitäkään ettei tule mitään. Sellainen on rapsukaiset kun menevät hämilleen saavutuksensa kanssa.
      Muista, kun rapu on varma hän myös silloin ottaa, eikä päästä pois. Sinä et vain ole sata varma hänelle, haluaako sinut oikeasti elämäänsä.

      • Härkä

        On soitellut ja soittelee päivittäin. Mutta en oikein tiedä mitä hänelle puhua, etten mokaa tilannetta. Olen kertonut kuinka levoton ja rauhaton olen hänen takiaan, fyysisesti.. Ottaa sen huumorilla, koska pitää pikku tuhmista jutuista.. Mutten ole puhunut tunteista koska odotan hänen ratkaisujansa. Osaisitko sanoa miten häntä pitäisi lähestyä vai jatkanko samaa rataa? Tiedän hänen välittävän, haluaisin tehdä asiat oikein koska hän on ollut mielessä ensi hetkestä alkaen..


      • ravun pauloissa
        Härkä kirjoitti:

        On soitellut ja soittelee päivittäin. Mutta en oikein tiedä mitä hänelle puhua, etten mokaa tilannetta. Olen kertonut kuinka levoton ja rauhaton olen hänen takiaan, fyysisesti.. Ottaa sen huumorilla, koska pitää pikku tuhmista jutuista.. Mutten ole puhunut tunteista koska odotan hänen ratkaisujansa. Osaisitko sanoa miten häntä pitäisi lähestyä vai jatkanko samaa rataa? Tiedän hänen välittävän, haluaisin tehdä asiat oikein koska hän on ollut mielessä ensi hetkestä alkaen..

        Olen ollut ravun (miespuolinen) pauloissa pari vuotta, ja voin kertoa, että helppoa ei ole ollut. Tämä mies on hyvin salaperäinen ja oikukas, panssarin alla pehmeä. Mutta panssari on kovaakin kovempi, kun kokee tulleensa loukatuksi jollain lailla, hän ei hevillä lähelleen päästä, mutta ottaa kyllä oikeudekseen oikutella milloin itse haluaa.

        Olemme olleet ihastuneita toisiimme ensi tapaamisesta lähtien. Hän on kärsinyt erittäin paljon siitä, että en ole osannut näyttää tunteitani tarpeeksi hyvin, hän on siksi jatkuvasti epävarma suhteeni. Ja sitten kun rapu ottaa tuon epävarman olotilansa hallitsevaksi, siitä tulee piikikäs, muka itsevarma ja jopa ilkeä, tökkii saksillaan ja kulkee sivuttain, kuitenkin roikottamalla sua mukanaan. Huh.

        Tunnen, että hän haluaa minut, mutta ei uskalla tunnustaa sitä. Hän pohtii tarkkaan sitä, uskaltaako antautua rakkauteeni, koska se voi satuttaa niin paljon.

        En tiedä, miten saan hänet luottamaan minuun. Ja uskomaan, että tunteeni ovat aidot. Rakastan häntä.


      • olet aito
        ravun pauloissa kirjoitti:

        Olen ollut ravun (miespuolinen) pauloissa pari vuotta, ja voin kertoa, että helppoa ei ole ollut. Tämä mies on hyvin salaperäinen ja oikukas, panssarin alla pehmeä. Mutta panssari on kovaakin kovempi, kun kokee tulleensa loukatuksi jollain lailla, hän ei hevillä lähelleen päästä, mutta ottaa kyllä oikeudekseen oikutella milloin itse haluaa.

        Olemme olleet ihastuneita toisiimme ensi tapaamisesta lähtien. Hän on kärsinyt erittäin paljon siitä, että en ole osannut näyttää tunteitani tarpeeksi hyvin, hän on siksi jatkuvasti epävarma suhteeni. Ja sitten kun rapu ottaa tuon epävarman olotilansa hallitsevaksi, siitä tulee piikikäs, muka itsevarma ja jopa ilkeä, tökkii saksillaan ja kulkee sivuttain, kuitenkin roikottamalla sua mukanaan. Huh.

        Tunnen, että hän haluaa minut, mutta ei uskalla tunnustaa sitä. Hän pohtii tarkkaan sitä, uskaltaako antautua rakkauteeni, koska se voi satuttaa niin paljon.

        En tiedä, miten saan hänet luottamaan minuun. Ja uskomaan, että tunteeni ovat aidot. Rakastan häntä.

        luotettava ja rakkaudessasi rehellinen. onnea!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe