alkuperäisten jästenten mielipide

kekkke

Tietääkö kukaan, että mitä mieltä alkuperäiset jäsenet ovat "nykydingosta", uudesta levystä ja keikoista?

9

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ava.

      Eikös pojilla ollu joku omakin rojekti? En ole kuullut tai nähnyt se tarkempaa siitä: onks joku?

      • gerre

        mutta Velikuu -projektista ei sitten tullut yhtään mitään. Taisi hajota jo studiossa.

        Nipahan kyllä kysyi aikoinaan lupaa käyttää Dingo-nimeä. Tästä oli lehdessä joskus 2004.


      • ava.
        gerre kirjoitti:

        mutta Velikuu -projektista ei sitten tullut yhtään mitään. Taisi hajota jo studiossa.

        Nipahan kyllä kysyi aikoinaan lupaa käyttää Dingo-nimeä. Tästä oli lehdessä joskus 2004.

        Ois ollukin kisata Nipan kanssa samalla teemalla. Kakkosekshan siinä ois varmaan jäänykin. Ei välttämättä huonoks mutta kakkoseks kuitenkin. Mutt onks joku joskus nähny niitä viimevuosina Dingon keikoilla katsastelemassa kisakuntoja?


      • kepukka....
        ava. kirjoitti:

        Ois ollukin kisata Nipan kanssa samalla teemalla. Kakkosekshan siinä ois varmaan jäänykin. Ei välttämättä huonoks mutta kakkoseks kuitenkin. Mutt onks joku joskus nähny niitä viimevuosina Dingon keikoilla katsastelemassa kisakuntoja?

        Jonttu oli joskus Varkauden keikalla.
        Tais olla miehellä joku keikka samassa kaupungissa sinä viikonloppuna.
        EIhän Jonttu koskaan ole Dingosta itse halunnut erota.


      • ava.
        kepukka.... kirjoitti:

        Jonttu oli joskus Varkauden keikalla.
        Tais olla miehellä joku keikka samassa kaupungissa sinä viikonloppuna.
        EIhän Jonttu koskaan ole Dingosta itse halunnut erota.

        Niin muistelisin, että Nipakin siinä Tähti ja Meripoika -kirjassakin kerto kuinka kaikkein vaikeinta oli kertoa lopettamispäätöksestä juur Jonesille. Nipan (tekstin) mukaan Dingo oli Jontulle kaikki kaikessa.


      • kepukka.... kirjoitti:

        Jonttu oli joskus Varkauden keikalla.
        Tais olla miehellä joku keikka samassa kaupungissa sinä viikonloppuna.
        EIhän Jonttu koskaan ole Dingosta itse halunnut erota.

        Milloin Jonttu oli Varkauden keikalla ja kävikö lavalla tai muuten juttelemassa Neumannin kanssa??
        Ainakaan kesäkuun keikalla miestä ei näkynyt, mutta Dingo on käynyt täällä aiemmin. Samoin kuin Jonttu, jonka keikat ovat menneet itseltäni harmi kyllä ohi.
        Jonttu on kyllä Dingon paras kitaristi, siitä ei yli eikä ympäri pääse.
        Tuosta vanhan Dingon lopusta, tilanne oli vuonna 2002 se, että Nuotion Pete oli taas kerran eronnut Dingosta, myöskin Quuppa oli eronnut itse. Sen sijaan Jonttu ja Pepe olivat vielä Dingon jäseniä, kun Neumann ja Eve lähtivät Viroon uudenvuodenaattona uudella kokoonpanolla ja nimellä Dingo.
        Käsittääkseni sen jälkeen Neumann ja muut vanhat Dingot eivät ole yhteyttä pitäneet, ainakin tuoreessa haastattelussa hän sanoi ettei ole tekemisissä heidän kanssaan enää.


    • Kajsa

      Koskas Dingo rupea taas keikkailemaan? Eikös Neumann ole ollut poissa onnettomuuden takia?

      • Ja paikat

      • annuska00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe