avaa samsung ilman kalliita huoltomaksuja

törkeää rahastusta

En ymmärrä miksi yksityisihmisiä rahastetaan puhelimen avaamisesta. Miksi maksaa muutama kymmenen euroa siitä että joku syöttää koodin puhelimeen, joka resetoi tehdas asetukset? Jos näitä koodeja saa kerran ilmaseksi netistä niin käyttäkäämme niitä, jotka osaamme.

Minulla on X460 samsung malli tämä koodi kävi siihen

* 2767 * 3855 # (x460 malli siinä toimii)

Puhelin pitää avata ilman sim korttia ja koodi syötetään yhteenkirjoitettuna puhelimen päävalikkoon. Sen jälkeen puhelimen näytölle tulee ilmoitus, että puhelin resetoi itsensä (kestää noin 15 sekuntia) puhelin käynnistyy ja pyytää asettamaan sim -kortin. Puhelin ei enää kysy suojakoodia (puhelin lukitus koodia)

En kannata rikolliseen toimintaan, mutta minua henkilökohtaisesti ärsyttää ihmisten rahastaminen.

http://www.peters1.dk/unlock/samsung/?sprog=en

Tuolta linkistä löytyy muihin malleihin ohjeet.

46

8759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nollattua tuon

      puhelimen oman sim kortin lukituksen jonka olen itse sinne määrittänyt ja nyt onnellisesti unohtanut kun puhelin ollut pitkään käyttämättä
      sgh-e730

    • miijhvfhggv

      tämähän näytti aivan toimivan. (y)

    • tieltäeksynyt

      "koodi syötetään yhteenkirjoitettuna puhelimen päävalikkoon"

      Voisitko kertoa tarkemmin mitä tarkoitat kohdalla "puhelimen päävalikko"

      • pojoinggg

        Onnistuin itsekkin unohtamaan puhelinkoodin mallista samsung gt 5600. En pääse edes päävalikkoon asti, vaan samantyyppiseen kohtaan mihin pitäisi tyrkätä pinkoodi, mutta kysyy juuri tuota puhelinkoodia. numerosarjaa missä on välissä # ei onnistu, sillä risuaidan jälkeen ilmoittaa ettei koodi ole oikein. vaan mikä neuvoksi?


    • TheArzka

      Kiitos! Toimii tosiaan. S5600.

    • nomuttakun

      no mutta ei oikein toimi kun en pääse edes siihen valikkoon kun se kysyy puhelimen lukitusta, heti ekaks... ilman sim-korttiakin. oli kännykkä kaverilla lainassa ja oli sillä välin laittanu siihen turvakoodin ja ei nyt sitte muista että ois laittanu sitä eikä muista mikä se olis... puhelin on Samsungin Champ C3300.. Oisko __mitään_ keinoa ohittaa nämä kalliit huoltomaksut tällä puhelimella? Kiitos.

      • Vaihda kaverit?

        Mulla meni 2-kaveria vaihtoon, niin Samsungia ei ole tarvinnut vaihtaa.


      • vaiko?

        oliks sun kaveri se tyyppi, jonka taskusta tuo puhelin pöllittiin ja nyt mietitään miten saada lukitukset auki?


    • samihä

      kiitos toimii

    • maniaxc

      SGS, SGSP, SGS2, SGS3 ja SGN puhelimiin löytyy myös.
      Netistä löytyy kehittäjätyökalut, joilla puhelimen systeemitiedostoihin ja sisäiseen muistiin pääsee käsiksi USB:n kautta PC:llä. Miksei näitäkin tietoja julkaista?

    • apua5

      Moii Minulla on GT-S3370E enkä löydä sitä sielt sivut :( Auttakaa :( JUst meni toisel puhelimel näyttö rikki ja nyt joudun käyttää tätä vanhaa, nii en muista ku en ole pitkään käyttänyt :/

    • samsoihin

      Entä miten saa pin ja suojakoodit resetoitua?

    • Pin-koodia ei ilman operaattorille soittoa mutta suojakoodin saa resetoimalla laite.

    • perunapussi3

      Onnistuin ite unohtamaan Samsung Galaxy y s5360 puhelimen suojakoodin miten saisin sen auki??? Auttakaa oikeasti.

    • mie11

      Miten saan sgh5230 auki????

    • Tuulitukka

      Miten saan e 1200 auki

    • kasvattaja.

      ruokakin kannattaa kasvattaa itse. Silläkin rahastetaan aivan turhaan.

    • apuapapuaa

      Miten ace 2?!?!

    • ???

      voi ei!!!!!
      mulla unohtu samsung galagsy y:n suojakoodi enkä saa sitä mitenkää auki
      voisko joku auttaa

    • apuaa1

      laitan mielestäny samsung galaxy s3:seen näytönlukituskoodin ihan oikein, mutta sanoo silti että on väärin? olen yhdistänyt sen googleenkin, mutta ei sinne alakulmaan tule mitään, mistä voisin palauttaa salasanan..

      • apuaa1

        anteeksi oon vähän tyhmä, mutta mistä mun pitää painaa tuolla? ''Setup lock & erase'' vai mistä? ja mitä sitten?


    • apuaa1

      anteeksi oon vähän tyhmä, mutta mistä mun pitää painaa tuolla? :/

    • Eli kirjaudu tuonne ja jos se löytää S3 mallin niin paina sitä "Lukitse" kohtaa ja kirjoita siihen uusi salasana.

    • apuaa1

      ja toi on mulla englanniksi, enkä tiedä miten saa suomeks niin sekin vähän vaikeuttaa.

    • apuaa1

      http://aijaa.com/mGY6KN ja siis tuolta näyttää (: (anteeksi kun laitan eri viesteissä, mutta tuli tämäkin jälkeenpäin mieleen)

    • apuaa1

      okei kiitos! :) painan tosta ''lukituksen ja tyhjennyksen määritys'' kohdasta..?

    • Kokeile painaa. Jos siihen tulee ikkuna, johon voi kirjoittaa uuden salasanan niin kirjoita siihen se.

    • apuaa1

      http://aijaa.com/YYDQDl siihen tuli tuollainen ikkuna ja painoin lähetä jo pari kertaa, ilmeisesti lähetti, mutta en voi kuitenkaan katsoa sitä puhelimen kautta, kun on tuo suojakoodi tuossa. joten mitä nyt? :/

    • Voi olla että se pitää laittaa asetuksista päälle.

      Toinen vaihtoehto on tehdasasetusten palautus. http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html

      Eli painamalla noita painikkeita yhtäaikaa kun puhelin on kiinni.

      Tämä poistaa kaikki sisäisen muistin tiedostot ja itse asennetut sovellukset.

    • apuaa1
    • On samanlainen ja myös luotettava.

    • Samppaman

      Kiitos. Pelasi GT-E1150i näppyläänkin.

    • Veisi

      Kiitos

    • TaasPelittää

      No niin, kännykän näytön lukituskuvion tyystin unohtaneena apua kaipasin minäkin. Hard-resetin vinkeillä tajusin, miten saan tehdasasetukset palautettua ja siten puhelimen taas auki, kun en muuta keksinyt. Henkilökohtaisia tietojahan tuolla ei enää ole, mutta hyvä näin. Säästyivätpähän nämäkin rahat. Malli oli Galaxy S II GT-I9100.

      Kunpa nää vinkit ei vaan päätyis epärehellisiin käsiin..

      • keinotjotiedossa

        Ne on jo päätynyt ( Itseasiassa ollut jo kaikkien halukkaiden tiedossa yli 5-vuotta!)

        Ihan normaali toiminto JOKAISESSA Android malleissa.

        Ps. Pelkkä tehdasasetusten palautus ei riitä poistamaan tiedostot lopullisesti vaan ne voi siltikin vielä palauttaa.


    • tietok

      samsung galaxy tab3 suojakoodi kii. EN ole vielä keksinyt keinoa saada tablettiani auki. tabletti oli huollossa ja sen jälkeen taisin laittaa siihen koodin ja sitten oli muutaman viikon käyttämättä ja nyt en ole saanut sitä enää auki. kävin kysymässä soneraltakin, josta sen ostin ja väitti netistäkin löytyvän ohjeita. suomeksi pitäisi vielä olla ohjeet.

    • Wiidu

      Kiitos, toimii... :) Sain auki muutaman vuoden käyttämättä olleen GT-B2710 samsuning.
      En muistanut itse laittamaani salasanaa...

    • mnsdx

      Mikä koodi ois sopiva tähän SM-G870F malliin??

      • seonitsekeksitty

        Mitään koodia ei ole olemassa


    • Veli8

      Entä Samsung galakcy j5 2016.Poika ei muista salasanaa ja suojakoodia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe