Olen kuullut että kissojen allergiaan saisi lääkäriltä kunnon resepti-lääkkeen, onko totta? kuinka tehokkaita nämä lääkkeet olisi et onko oikeesti hyötyä? Kiitos vastauksista :)
Vastaukset 8
- antihistamiineja,
niitäkö tarkoitat? Eipä taida löytyä apua, niistäkään, jos on allerginen kissalle. Välttää vain kontaktia
- oikein..
ole varma mistä lääkkeistä puhutaan, olen vaan kuullut että lääkäriltä sais kissa allergiaan lääkkeitä.
- kuin antihistamiinit,
oikein.. kirjoitti:
ole varma mistä lääkkeistä puhutaan, olen vaan kuullut että lääkäriltä sais kissa allergiaan lääkkeitä.
tai sitten siedätyshoito.
- hyödyntää
myös luontaishoitoja. Esim. homeopatiasta on saatu hyviä tuloksia allergioissa.
- hommeli,
vesilitku voi auttaa allergiassa, saisiko jtkn linkkiä jossa asia TIETEELLISESTI todetaan, kiitos!
Jep, vältät niitä katteja, se on parasta.
- On tämä
Parhaiten auttaa kissojen välttäminen. Muuten on riski, että allergia vain pahenee ajan kanssa ja aiheuttaa muitakin hengitysteiden ongelmia. Aluksi kissa-allergia aiheutti itselläni "vain" nenänvuotoa, nykyään se saa aikaan myös astmaattisia oireita.
- Nämä.
" Resepti-lääkkeet " on paskapuhetta.. :/
- Olli Lind
Minullakin oli kissa-allergia. Kun meninkin kylään jossa kissa oli aivastelin jatkuvasti, silmät vuotivat jne.
Nyt kun olen käyttänyt nonia 10 vuoden ajan, olen elänyt viimeiset 8 vuotta kissan kanssa, se nukkuu vuoteessamme ja aiemmin kissoja oli kaksi. Mutta minkäänlaista allergiaa ei ole ollut.
Eipä ole ollut heinänuhaakaan enää, ei koivuallergiaa eikä huonepölyallergiaakaan.
Enkä minä ole ainoa, sadat suomalaiset ovat kokeneet aivan saman.
Olli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411237- 54738
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26571- 42526
- 51511