Designtalojen Kurkela

takoi tulosta 2007

Oulun ympäristön ykkönen Kalevan mukaan.

Nimi
Kurkela Kimmo Juhani
Kunta
OULUNSALO

Ansiotulo
732 161

Pääomatulo
2 245 167

Tulot yhteensä
2 977 328

Verot yhteensä
1 010 094

Vero-%
33.93

6

4056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskaaaaaa

Hyvät tuotteet kilapilukykyiseen hintaan, niin mikseipä johtaja saisi nauttia menestykssestä, verojakin kertyy vanhaa markkaa noin 6 miljoonaa niin kyllä sillä jo jokunen koulu pystyssä pidetään, hyvä.......

• on köyhille

ihmettelemistä. On onneksi vielä niin, että tyhjän paskan jauhamisella ja kaikesta ja kaikista mahdollisista asioista purnaamisella ei saa työttömyyskorvauksen peruspaivärahaa kummempaa. PS sitäki vois pienentää...

• mitään
        on köyhille kirjoitti:

ihmettelemistä. On onneksi vielä niin, että tyhjän paskan jauhamisella ja kaikesta ja kaikista mahdollisista asioista purnaamisella ei saa työttömyyskorvauksen peruspaivärahaa kummempaa. PS sitäki vois pienentää...

pahaa ole tehty. Niin vain vakuuteltiin muka rakennuskustannusten noususta. Tässä on tulos. Onkohan myös se sattumaa, että mm. rautakauppiaat tekevät 5milj.euron vuositulosta...

Meni tavisporukka retkuun kun uskoi kaikenmaailman hintojennousun olevan totta tuossa kuumimpana rakentamisen aikana. Ja katinkontit. Siellä ne on kapitalistien taskuissa rahat...

• märkä uni
        mitään kirjoitti:

pahaa ole tehty. Niin vain vakuuteltiin muka rakennuskustannusten noususta. Tässä on tulos. Onkohan myös se sattumaa, että mm. rautakauppiaat tekevät 5milj.euron vuositulosta...

Meni tavisporukka retkuun kun uskoi kaikenmaailman hintojennousun olevan totta tuossa kuumimpana rakentamisen aikana. Ja katinkontit. Siellä ne on kapitalistien taskuissa rahat...

Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa kateusvoittaa kiiman.

• järki voittaa
        märkä uni kirjoitti:

Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa kateusvoittaa kiiman.

vit..ksen. Oli joskus itselläkin haaveet omasta talosta. Nyt ne on haihtunut kuin tuhkatuuleen nykyisten hintojen myötä. Kymmenen vuotta sitten kaverit rakensi 500 000mk:lla talot.

• ovat

No pitihän se arvata. Lähti Designtalo minun toimittajalistoilta muuten juuri pois. Saisi designtalokin panostaa laatuun enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe