Outlookin automaattinen täydennys ehdottaa automaattisesti vastaanottajia. Heti kun olen kirjoittanut vaikkapa kirjaimen A vastaanottajakenttään, outlook ehdottaa minulle kaikkia A:lla alkavia kontakteja. Pystyykö listaa jotenkin kopioimaan??? Ainakaan suoraan näytöltä en saanut siitä onnistumaan ctrl c komennolla eikä joukko pystynyt edes valitsemaan ctkl a kommennolla.
Outlookin automaattinen täydennys
4
1702
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Lista on muodostunut niistä osoitteista, joita olet käyttänyt sähköpostia lähettäessäsi eikä sitä pysty kopioimaan talteen. Osoitteet kannattaa pitää osoitekirjassa sen sijaan, että luottaisi siihen, että ohjelma ehdottaa aina sopivaa vastaanottajaa.
Toiminnon voi ottaa pois käytöstä seuraamalla näitä ohjeita (ohje on englanniksi mutta ruudunkaappauskuvista selviää missä asetus majailee) http://helpdesk.graniteschools.org/docs/Document.asp?ID=336.- maikki82-
Kiitos vinkistä, minä oon käpyni polttanu jo kun mietin missä vika, kun outlook ei MILLÄÄN opi tai ala ehdottamaan automaattisesti sähköpostiosoitteita vaan kaikki on täytyny naputtaa kokoajan alusta loppuun napu napu!!!
Laiton raksin tuohon kohtaan mistä opetit sen poistamaan :) Josko alkas wörkkiin. - katerina1234
Hei!
Painiskelen kyseisen ongelman kanssa itsekin, mutta toi linkki ohjeeseen ei enää toimi. Mistä löytyisi ohjeet? Selvitän asiaa ei- niin- nörtille ystävälleni ja itsellä ei ole Outlookia käytössä. - dv777
katerina1234 kirjoitti:
Hei!
Painiskelen kyseisen ongelman kanssa itsekin, mutta toi linkki ohjeeseen ei enää toimi. Mistä löytyisi ohjeet? Selvitän asiaa ei- niin- nörtille ystävälleni ja itsellä ei ole Outlookia käytössä.http://office.microsoft.com/fi-fi/outlook/CH010496931035.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321883
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle451873Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931745- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101107Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko131051Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 20972
- 36962