mökillä

yllättyny

olin 16 vuotias ja veljeni joka oli 18 oli järjestänyt ranta bileet meidän mökillä. ja oli kutsunu kaikki parhaat kaverinsa joita oli n.30. minä olin siellä se joka piti olla selvin päin.

no ilta alko aika kivasti ja suurin osa pojista öli aika hyvän näkösiä ja kaikilla oli pelkät sortsit. ilta oli todella lämmin ja minullakin oli vain bikinit ja kietasu hame siinä päällä. tarkotukseni oli iskeä sieltä uus poika ystävä.

no iltaa oli kukunu jo monta tuntia ja minäki olin juonu vähän aina jotain mutta aivan selvin päin mie olin.

olin pitkän aikaa katsellut yhtä poikaa joka oli myös katsellut minua (kuten kaikki muutkin pojat) ja koska olin paikan ainoa nainen. no kummiski lähin jutteleen sen pojan kaa rannalle ja se oli vain vuen minua vanhempi.

koska se oli kännissä se ei puhunu kovin paljon ja hetken kuluttua me jo makoiltiin rannalla. hän kysyi että saisiko hän nussia minua tässä ja nyt. mietin hetken mutta kun se alko suudella kaulaani en voinut enää kieltäytyä, ja oli se kyllä aika namu pala.

hän siirtyi nuolemisella alas päin ja nuoli rintojani kun oli saanut rintsikat pois. tunsin kuinka aloin kostua. hän siirtyi alemmas ja nuoli napaani ja veti kietasu hameen pois ja otti housuni pois ja nuoli märkää pimppiäni oikein kunnolla pyörivin liikkein ja välillä työnsi kielensä sisään.

hän riisui housunsa ja tuli päälleni ja työntyi sisääni se sattui hieman mutta käskin häntä jatkamaan koska se tuntui todella taivaalliselta. hän jatkoi ja tunsin kuinka orgasmini alkoi lähestymään. voihkin ja valitin hänen allaan ja sanoin että mä tuun kohta. ja sitten järisyttävä orgasmi tuli. ja hän jatkoi rynkyttämistä ja alkoi tekemään sitä rajummin ja rajummin ja hieromaan rintojani ja pian hän jo laukesi.

hän tuli ulos minusta ja nuolin hänet puhtaaksi. ja hän nuoli minut. hän veti sortsit jalkaansa ja sanoi lähtevänsä jo sisälle. mä jäin sinne odottamaan ja kävin uimassa. ja vedin vaatteet päälle ja lähdin takaisin.

siellä juhlat olivat vain paarantuneet ja äskeinen poika oli vielä enemmän känissä. hän viittoi minut luokseen ja istuin sen syliin että naamamme oli vatakkain. hän kuiskaa mulle että sä maistuit aivan helvetin hyvälle. silloin otin hänen kätensä ja työnsin hameen halkiosta sisälle ja kostutin pimpissäni ja työnsin hänen suuhunsa vieressä olevat kaverit ulvoivat ja viheltelivät.

hetken kuluttua lähdin katsomaan missä veljeni oli ja siellä se oli sammunu muutaman mmuun kans terassille. vein kaikille viltit päälle ja jätin sinne.

kun menin takaisin sisälle sielä oli sammunu lisää porukkaa ja se poika myös. laitoin heillekkin viltit päälle ja lähdin etsimään hereillä olevia ihmisiä he eivät selvästikkään olleet juoneet kovin paljon koska kun tulin makuhuoneeseen neljä poikaa syöksyi heti kimppuuni. yritin huutaa mutta he olivat peittäneet suuni että ääntä tuskin kuulu. he ottivat pikku veljeni makuhuoneestä löytyneet käsi raudat ja kahlitsivat minut sänkyyn...

...jatkan joskus toiste...

12

19862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostelija

      Jos ensitöiksesi opettelisit kirjoittamaan? Tässä muutama esimerkki: käsi raudat, vuen, poika ystävä, mie. Isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut ovat tärkeitä asioita tekstin lukemisessa ja ymmärtämisessä. Mutta sen ymmärtää kun kirjoittaja on 12, eihän silloin olla menossa kun aakkosissa ?

      Joten elä jatka.

      • jatka

        sun pitäs ite kirjottaa parempi jos et tykkää ja sitä paitsi mun mielestä se oli hyvä ja ei kukaan käytä aina niitä vitun pilkkuja ja pisteitä ja mun mielestä sitä pitäs jatkaa


      • ***

        Hei älä arvostele selkeitä murre sanoja,kirjoitta tuskin oli 12 vuen on vuoden murresana,käytetään aika paljon itä-suomessa jne.. Samoin kuyin mie ja siekin on murresanoja.Ei kai tänne ole tarkotus kirjotta kirjakielellä vaan sillä omalla murteella joka tuntuu luonnolliselta????
        Murteet ovat vahvuutemme,olet hieman typerä jos et ymmärrä murteiden rikkauksia.Kirjoittaja jatka vaanrohkeasti,älä välitä noista "idiooteista jotka ei ymmärrä murteiden rikkauksia"


      • yllättynyt
        *** kirjoitti:

        Hei älä arvostele selkeitä murre sanoja,kirjoitta tuskin oli 12 vuen on vuoden murresana,käytetään aika paljon itä-suomessa jne.. Samoin kuyin mie ja siekin on murresanoja.Ei kai tänne ole tarkotus kirjotta kirjakielellä vaan sillä omalla murteella joka tuntuu luonnolliselta????
        Murteet ovat vahvuutemme,olet hieman typerä jos et ymmärrä murteiden rikkauksia.Kirjoittaja jatka vaanrohkeasti,älä välitä noista "idiooteista jotka ei ymmärrä murteiden rikkauksia"

        kiitos. mie jatkan sitte kun jaksan.


      • Just se.
        yllättynyt kirjoitti:

        kiitos. mie jatkan sitte kun jaksan.

        Sinä vitun palikka oo hiljaa. Kaikilla on oma murteensa mitä kirjottaa/puhuu
        Joten mee sä vaa muualle sen sun 2cm pilis kaa.!


      • Jatkoa
        yllättynyt kirjoitti:

        kiitos. mie jatkan sitte kun jaksan.

        Jatkoa


      • Anonyymi
        yllättynyt kirjoitti:

        kiitos. mie jatkan sitte kun jaksan.

        Murre on ok; itse olen savolainen, minkä murretta ei aina tajuta tai sitten se menee komiikan puolelle. Eli jatka vaan murteella; ossooha se olla että nää ei sitä tajjuu ja suattaaha se olla, että ymmärtävätkin😂
        Tuo oli sitten tarkoitettu kevennykseksi, ei vinoiluksi sinulle, tsemppiä.


      • Anonyymi

        Sinut vitun arvostelija pitäisi viedä kulman taakse ja opettaa mitä kipu on💪


    • Jos jatkoit niin voitko laittaa linkin tänne

    • Anonyymi

      olet nainen minulle tapahtui sama 16v nuor miehenä en päivääkään vaihtaisi pois

    • Anonyymi

      U­­u­­­si s­­eksitea­tteri ava­utuu Suome­­­en! Ku­tsumme kai­kk­i. Il­mo­­it­­tau­­tum­ine­­n ry­­­hmäämm­­e tä­äl­­­l­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/K6w0R5

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe