Mitä nämä aspektit teidän mielestä suhteesta kertoo?
Aurinko Sekstiili Neptunus 1.10 68
Venus Yhtymä Mars 3.11 121
Venus Yhtymä Saturnus 3.37 93
Mars Neliö Uranus 1.08 -100
Jupiter Oppositio Merkurius 3.35 -59
Jupiter Neliö Neptunus 1.58 -72
Uranus Trini Pluto 0.37 48
Neptunus Sekstiili Neptunus 0.49 42
Pluto Neliö Aurinko 2.29 -85
Pluto Neliö Venus 0.03 -113
Pluto Neliö Jupiter 0.45 -87
372 -516 -144
mullakin olisi tulkittavaa...=)
5
1040
Vastaukset
- pelkkää hyvää...
Rakkauden utua. Pilvilinnaa. Toisen haaveissa onko onneni mun, meidän haaveet. Ihanaa. Loistamme vain, mutta, kun tulee huolia, hoidamme ne yhdessä. Seksi parantaa kaiken, syvää, hyvää, kaiken kattavaa hyvää, olen päässyt taivaisiin - ololla. Onnittelut! Ulkomaailma, unelmat eivät kenties ole ilmoilla ulkopuolisessa maailmassa, sen te hoidatte toisianne tukien. Myös hiukan mielipide-eroja, mutta ne myös puhutaan ja opitaan eteenpäin. Kuin myös hengentuotteet rakkauteen seksin ulkopuolella. Summa summaarum - puolet täyttä pilvilinnaa, puolet oppimista. Riippuu teidän iästänne ja tahdostanne, kuinka menette eteenpäin.
- Tuohan sopii nyt
ihan jokaiseen parisuhteessa elävään ihmiseen.
Etkö usko? Vertaa kuinka moneen parisuhteeseen tämä sitten sopisi:
Ei tule rakkauden utua eikä pilvilinnaa. Ette loista yhdessä, ettekä hoida huolianne yhdessä. Seksi ei paranna mitään ja on muutenkin pinnallista.
Unelmatkin ovat pelkästään omia ja niitä ei toteuteta yhdessä. Teillä ei ole mielipide-eroja, ettekä puhu riidoistanne ettekä opi niistä mitään. Summa summarum puolet pelkkää helvettiä ja puolet pään hakkaamista seinään.
Riippuu tietysti iästänne ja tahdostanne kuinka menette eteenpäin.
Että semmoista. - juuri noin
Tuohan sopii nyt kirjoitti:
ihan jokaiseen parisuhteessa elävään ihmiseen.
Etkö usko? Vertaa kuinka moneen parisuhteeseen tämä sitten sopisi:
Ei tule rakkauden utua eikä pilvilinnaa. Ette loista yhdessä, ettekä hoida huolianne yhdessä. Seksi ei paranna mitään ja on muutenkin pinnallista.
Unelmatkin ovat pelkästään omia ja niitä ei toteuteta yhdessä. Teillä ei ole mielipide-eroja, ettekä puhu riidoistanne ettekä opi niistä mitään. Summa summarum puolet pelkkää helvettiä ja puolet pään hakkaamista seinään.
Riippuu tietysti iästänne ja tahdostanne kuinka menette eteenpäin.
Että semmoista.Kun ikää karttuu, on valmiimpi oppimaan, tekemään kompromisseja, joustamaan, antamaan toiselle puolelle tilaa ja kaikkea sellaista. Mitä minä tahdon? Mitä sinä tahdot? Kuinka menemme eteenpäin? Tahdommeko jatkaa tätä matkaa yhdessä, vielä? Haenko vain hyvää seksiä, vai hyvää henkeä, ihmistä? Otetaan kartan antamat mahdollisuudet ja katsotaan, mitä teemme. Tuolta pohjalta minä hoidan intiimit suhteet. Ja teen karsintoja.
- paljoa
juuri noin kirjoitti:
Kun ikää karttuu, on valmiimpi oppimaan, tekemään kompromisseja, joustamaan, antamaan toiselle puolelle tilaa ja kaikkea sellaista. Mitä minä tahdon? Mitä sinä tahdot? Kuinka menemme eteenpäin? Tahdommeko jatkaa tätä matkaa yhdessä, vielä? Haenko vain hyvää seksiä, vai hyvää henkeä, ihmistä? Otetaan kartan antamat mahdollisuudet ja katsotaan, mitä teemme. Tuolta pohjalta minä hoidan intiimit suhteet. Ja teen karsintoja.
karsimiselta kuulostanut, kun se sopii noin 100% kaikkiin tuntemiini ihmisiin ja myös 100% kaikkiin tuntemattomiin ihmisiin.
- Anonyymi
Jos ollaan realisteja, ne kertoo vaikka mistä eikä oikein mistään. Älkää luulko että perusastrologian tai karttavertailun osatekijöitä irrottelemalla voi päätellä mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982