mullakin olisi tulkittavaa...=)

;););)

Mitä nämä aspektit teidän mielestä suhteesta kertoo?

Aurinko   Sekstiili Neptunus    1.10    68
Venus   Yhtymä   Mars   3.11   121
Venus   Yhtymä   Saturnus 3.37   93
Mars   Neliö   Uranus   1.08   -100
Jupiter   Oppositio Merkurius   3.35   -59
Jupiter   Neliö   Neptunus   1.58   -72
Uranus   Trini   Pluto   0.37   48
Neptunus Sekstiili Neptunus   0.49   42
Pluto   Neliö   Aurinko   2.29   -85
Pluto   Neliö   Venus   0.03   -113
Pluto   Neliö   Jupiter   0.45   -87
   372   -516   -144

5

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkää hyvää...

Rakkauden utua. Pilvilinnaa. Toisen haaveissa onko onneni mun, meidän haaveet. Ihanaa. Loistamme vain, mutta, kun tulee huolia, hoidamme ne yhdessä. Seksi parantaa kaiken, syvää, hyvää, kaiken kattavaa hyvää, olen päässyt taivaisiin - ololla. Onnittelut! Ulkomaailma, unelmat eivät kenties ole ilmoilla ulkopuolisessa maailmassa, sen te hoidatte toisianne tukien. Myös hiukan mielipide-eroja, mutta ne myös puhutaan ja opitaan eteenpäin. Kuin myös hengentuotteet rakkauteen seksin ulkopuolella. Summa summaarum - puolet täyttä pilvilinnaa, puolet oppimista. Riippuu teidän iästänne ja tahdostanne, kuinka menette eteenpäin.

• Tuohan sopii nyt

ihan jokaiseen parisuhteessa elävään ihmiseen.

Etkö usko? Vertaa kuinka moneen parisuhteeseen tämä sitten sopisi:

Ei tule rakkauden utua eikä pilvilinnaa. Ette loista yhdessä, ettekä hoida huolianne yhdessä. Seksi ei paranna mitään ja on muutenkin pinnallista.

Unelmatkin ovat pelkästään omia ja niitä ei toteuteta yhdessä. Teillä ei ole mielipide-eroja, ettekä puhu riidoistanne ettekä opi niistä mitään. Summa summarum puolet pelkkää helvettiä ja puolet pään hakkaamista seinään.

Riippuu tietysti iästänne ja tahdostanne kuinka menette eteenpäin.

Että semmoista.

• juuri noin
        Tuohan sopii nyt kirjoitti:

ihan jokaiseen parisuhteessa elävään ihmiseen.

Etkö usko? Vertaa kuinka moneen parisuhteeseen tämä sitten sopisi:

Ei tule rakkauden utua eikä pilvilinnaa. Ette loista yhdessä, ettekä hoida huolianne yhdessä. Seksi ei paranna mitään ja on muutenkin pinnallista.

Unelmatkin ovat pelkästään omia ja niitä ei toteuteta yhdessä. Teillä ei ole mielipide-eroja, ettekä puhu riidoistanne ettekä opi niistä mitään. Summa summarum puolet pelkkää helvettiä ja puolet pään hakkaamista seinään.

Riippuu tietysti iästänne ja tahdostanne kuinka menette eteenpäin.

Että semmoista.

Kun ikää karttuu, on valmiimpi oppimaan, tekemään kompromisseja, joustamaan, antamaan toiselle puolelle tilaa ja kaikkea sellaista. Mitä minä tahdon? Mitä sinä tahdot? Kuinka menemme eteenpäin? Tahdommeko jatkaa tätä matkaa yhdessä, vielä? Haenko vain hyvää seksiä, vai hyvää henkeä, ihmistä? Otetaan kartan antamat mahdollisuudet ja katsotaan, mitä teemme. Tuolta pohjalta minä hoidan intiimit suhteet. Ja teen karsintoja.

• paljoa
        juuri noin kirjoitti:

Kun ikää karttuu, on valmiimpi oppimaan, tekemään kompromisseja, joustamaan, antamaan toiselle puolelle tilaa ja kaikkea sellaista. Mitä minä tahdon? Mitä sinä tahdot? Kuinka menemme eteenpäin? Tahdommeko jatkaa tätä matkaa yhdessä, vielä? Haenko vain hyvää seksiä, vai hyvää henkeä, ihmistä? Otetaan kartan antamat mahdollisuudet ja katsotaan, mitä teemme. Tuolta pohjalta minä hoidan intiimit suhteet. Ja teen karsintoja.

karsimiselta kuulostanut, kun se sopii noin 100% kaikkiin tuntemiini ihmisiin ja myös 100% kaikkiin tuntemattomiin ihmisiin.

• Anonyymi

Jos ollaan realisteja, ne kertoo vaikka mistä eikä oikein mistään. Älkää luulko että perusastrologian tai karttavertailun osatekijöitä irrottelemalla voi päätellä mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1894
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1492
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1356
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1224
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1095
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      11
      1086
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      223
      902
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      849
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      748
    Aihe