Zaukki!
Mistä saisin tietoa Jyväskylän saunoista, jonne vois polttariporukan viedä saunomaan. Tai jos Vaajakoskella on joku niin tieto siitäkin kiinnostaa!
Matsin sauna ei kelepaa..
kiitti
Mistä Polttarisauna
11
1279
Vastaukset
- @@@
tos on ainakin lutakossa siinä piipussa joku sauna ja sit ois vähäv kauempana vertaalan kallioplanetaariossa. Eikös vaajakosken uimahallissa oo se takkatupa jota saa vuokrata.
- SSi
Palokan Kaijalassa on saunatilat, Kaunisharjussa Koskenniskassa, Lutakon Leidissä, Vaajakosken Liekkilässä
- laajaarista
kyselemään ja löytyy siitä jotain tietoa googlellakin!!
- savu sekä normi
saunat löytyy
haukkalan lähteeltä n. 100m eteenpäin ja oikealle rantaan - Betson
Ei saunotakaan Vaajakoskella vaan Keskustassa.
hyviä vinkkejä on tullut. kiitos! lisää saa antaa.
minne saisi viedä omat juomat?- Jossain Wilhelm Schildin ka...
Piippusauna Lutakossa piipun sisässä. Hieno sauna ,mut ei kai sinne omia drinksuja kai sais viedä,mut kukas sitä nyt kattelis ja välittäis kun ottaa omasta potusta ryypyn pari ja sit maksusaunaoluet päälle.
- demokraatti-Obama
Jossain Wilhelm Schildin ka... kirjoitti:
Piippusauna Lutakossa piipun sisässä. Hieno sauna ,mut ei kai sinne omia drinksuja kai sais viedä,mut kukas sitä nyt kattelis ja välittäis kun ottaa omasta potusta ryypyn pari ja sit maksusaunaoluet päälle.
Vanha Ortopedi-niminen mesta keskustassa Vaasankadun ja Vapaudenkadun kulmassa . Siellä on viihtyisä saunaosasto kiviseinineen.
- talossa
demokraatti-Obama kirjoitti:
Vanha Ortopedi-niminen mesta keskustassa Vaasankadun ja Vapaudenkadun kulmassa . Siellä on viihtyisä saunaosasto kiviseinineen.
on siel katolla joku varaus sauna ?
kerran pari oon siel ollu rypemässä , iso parveke järvelle päin ja kattotasanteella - varaussauna
ainakin ollut , siel pommarissa
- sijaitsee
talossa kirjoitti:
on siel katolla joku varaus sauna ?
kerran pari oon siel ollu rypemässä , iso parveke järvelle päin ja kattotasanteellalääninhallituksen katolla...
- asdf
makumaa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274