Olen ensi kesänä kaasona, mikä on tietenkin suuri kunnia...Nyt vaan on eteeni tullut ongelma...
Mistä saisin halvalla puvun tai hyvät kaavat jotta voisin itse tehdä mahdollisen puvun. Morsian ei nimittäin vaadi mitään joten ei myöskään sitä maksa(ymmärrän kyllä hyvin..).
Onko neuvoja???
Mekko??
4
4555
Vastaukset
- Nimetön
Katselepa tarkkaan, mitä pikkujouluihin on tyrkyllä. Osa juhlamekoista sopii ympärivuotiseen käyttöön. Osan voi jo nyt saada 50 eurolla, mutta joulun jälkeen varsinkin.
Kangaskaupassa on kaavavalmistajien kuvastoja. Kaavojen osto on halpaa ja päälle tulee sitten kangas, vetoketju yms. kulut, jotka ovat reilusti suuremmat.- ..mutta..:)
Kiitos ideoista, itse myös mietin että onkohan kuitenkaan edullisempaa tehdä mekkoa itse...Täytyy tosiaan joulun jälkeen lähteä aleen jospa sieltä jokin mekko tarttuisi matkaan, ainut ongelma on että en ole vielä silloin entisissä mitoissa, koska kuukauden päästä pitäis tämä lapsonen synnyttää maailmaan :)mutta ainakin olisi sitten tavoitetta :)
- löytöjä
Sieltä voisi löytää kivan juhlamekon, monet ihan uudenveroisia, ja vaikka huivilla tai koruilla saa "tuunatuksi" omanlaiseksi.
Nyt just on ne 3-2-1 euron päivät menossa, hain kassillisen vaatteita parillakympillä :) mukana myös yksi iltapukumainen pitkä samettimekko, mielestäni erittäin hyväkuntoisen oloinen. - Satu*****
Hei!
itse tein juuri iltapuvun juhliin Burdan kaavoilla ja Jyskistä ostetusta kankaasta. Kangas (5m) maksoi 10 euroa, kaava n. 12 e ja siihen päälle lanka ja vetoketju, n. 8 e ja huivi 10 e ja rintakoriste 4 euroa. Aika halpaa siis. Kipin kapin kangaskauppaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882