Koulumme koneilla on tietyille sivuille estot.esim youtube ja irc galleria.Miten tuon eston voi kiertää
kun jotkut pääsevät esim. youtubeen vaikka estot on päällä.Eli miten pääsee noille sivuille vaikka esto on päällä?
Nettisivun esto
8
1943
Vastaukset
- päällä on
Et mitenkään, eikä luultavasti jotkut muutkaan.
- aoäfnk
on esim. proxyt.net ja sitten on estetty.fi, mutta meidän koulussa nämäkin sivut on estetty. Kokeile jos teillä ei ole.
- isovaarivaanOnnellin
älä ole heidän kaltaisiaan, sillä vähän elämää nähneenä olen todennut että heillä jotka eivät sopeudu yleisiin sääntöihin,
ei mene koskaan elämässä hyvin.
koulussa on todella tärkeää sopeutua koulun tapoihin ja opiskella kaikkea, on kva kun osaaja kaikki ovat tärkeitä asioita.
jos koulussa ei sopeudu sääntöihin,
> kysyisin minkä ikäisenä sitä sitten alkaa sopeutumaan sääntöihin ?
sillä yli 80% joutuu sopeutumaan ylemmän ahon sääntöihin,
sääntöihin ja ohjeisiin sopeutuminen on vaikea asia,
siksi moni on työtönkin.- F. Zappa
Jos haluat pillua, mene lukioon tms.
Jos haluat oppia, mene kirjastoon.
Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä. - isovaarivaanOnnellin
F. Zappa kirjoitti:
Jos haluat pillua, mene lukioon tms.
Jos haluat oppia, mene kirjastoon.
Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä." Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä. "
moni sanonta pitää paikkansa, "ei luulo ole tiedon värtti",
väittäisin että useimmiten yleisiä sääntöjä noudattava keskimäärin menestyy paremmin kuin se sääntöjä rikkova,
on nähty jo kaksi kertaa ne ratkaisevat vuodet nuortenelämässä 12-25v,
kun jyvät ovat erottuneet akanoista,
toisista tulee lääkäreitä, toisista muurareita, toisista työttömiä,
näillä jutuilla ei ole "peruutusvaihdetta".
Koulu määrää koulun koneista ja siitä mitä kouluaikana saa tehdä, ette te lapset. Jos ei ole luvallista roikkua Youtubessa tai Irc-galleriassa, sitten ei ole.
Njoo, täähän on sikavanha ketju jonka joku neropatti nosti, mutta sama asia on varmaan joillekin ajankohtainen nytkin.
- sama.
Näin on,
jos koulussa te sovellu "työpaikan normeihin"
on se hyvin vaikeaa myöhemmin sopeutua vallitsevaan olotilaan.
herää kysymys minkä ikäisenä muuttuu ?
toki aina on poikkeuksia ,
mutta mistä tietää että on se menestyjä ja perustaa oman firman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504