Koulumme koneilla on tietyille sivuille estot.esim youtube ja irc galleria.Miten tuon eston voi kiertää
kun jotkut pääsevät esim. youtubeen vaikka estot on päällä.Eli miten pääsee noille sivuille vaikka esto on päällä?
Nettisivun esto
8
1873
Vastaukset
- päällä on
Et mitenkään, eikä luultavasti jotkut muutkaan.
- aoäfnk
on esim. proxyt.net ja sitten on estetty.fi, mutta meidän koulussa nämäkin sivut on estetty. Kokeile jos teillä ei ole.
- isovaarivaanOnnellin
älä ole heidän kaltaisiaan, sillä vähän elämää nähneenä olen todennut että heillä jotka eivät sopeudu yleisiin sääntöihin,
ei mene koskaan elämässä hyvin.
koulussa on todella tärkeää sopeutua koulun tapoihin ja opiskella kaikkea, on kva kun osaaja kaikki ovat tärkeitä asioita.
jos koulussa ei sopeudu sääntöihin,
> kysyisin minkä ikäisenä sitä sitten alkaa sopeutumaan sääntöihin ?
sillä yli 80% joutuu sopeutumaan ylemmän ahon sääntöihin,
sääntöihin ja ohjeisiin sopeutuminen on vaikea asia,
siksi moni on työtönkin.- F. Zappa
Jos haluat pillua, mene lukioon tms.
Jos haluat oppia, mene kirjastoon.
Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä. - isovaarivaanOnnellin
F. Zappa kirjoitti:
Jos haluat pillua, mene lukioon tms.
Jos haluat oppia, mene kirjastoon.
Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä." Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä. "
moni sanonta pitää paikkansa, "ei luulo ole tiedon värtti",
väittäisin että useimmiten yleisiä sääntöjä noudattava keskimäärin menestyy paremmin kuin se sääntöjä rikkova,
on nähty jo kaksi kertaa ne ratkaisevat vuodet nuortenelämässä 12-25v,
kun jyvät ovat erottuneet akanoista,
toisista tulee lääkäreitä, toisista muurareita, toisista työttömiä,
näillä jutuilla ei ole "peruutusvaihdetta".
Koulu määrää koulun koneista ja siitä mitä kouluaikana saa tehdä, ette te lapset. Jos ei ole luvallista roikkua Youtubessa tai Irc-galleriassa, sitten ei ole.
Njoo, täähän on sikavanha ketju jonka joku neropatti nosti, mutta sama asia on varmaan joillekin ajankohtainen nytkin.
- sama.
Näin on,
jos koulussa te sovellu "työpaikan normeihin"
on se hyvin vaikeaa myöhemmin sopeutua vallitsevaan olotilaan.
herää kysymys minkä ikäisenä muuttuu ?
toki aina on poikkeuksia ,
mutta mistä tietää että on se menestyjä ja perustaa oman firman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632760
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152091En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881894Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591719Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231458En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981073- 9923
- 77909
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163861Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113849