Nettisivun esto

aloittaja

Koulumme koneilla on tietyille sivuille estot.esim youtube ja irc galleria.Miten tuon eston voi kiertää
kun jotkut pääsevät esim. youtubeen vaikka estot on päällä.Eli miten pääsee noille sivuille vaikka esto on päällä?

8

1943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päällä on

      Et mitenkään, eikä luultavasti jotkut muutkaan.

    • aoäfnk

      on esim. proxyt.net ja sitten on estetty.fi, mutta meidän koulussa nämäkin sivut on estetty. Kokeile jos teillä ei ole.

    • isovaarivaanOnnellin

      älä ole heidän kaltaisiaan, sillä vähän elämää nähneenä olen todennut että heillä jotka eivät sopeudu yleisiin sääntöihin,
      ei mene koskaan elämässä hyvin.

      koulussa on todella tärkeää sopeutua koulun tapoihin ja opiskella kaikkea, on kva kun osaaja kaikki ovat tärkeitä asioita.

      jos koulussa ei sopeudu sääntöihin,
      > kysyisin minkä ikäisenä sitä sitten alkaa sopeutumaan sääntöihin ?
      sillä yli 80% joutuu sopeutumaan ylemmän ahon sääntöihin,
      sääntöihin ja ohjeisiin sopeutuminen on vaikea asia,
      siksi moni on työtönkin.

      • F. Zappa

        Jos haluat pillua, mene lukioon tms.
        Jos haluat oppia, mene kirjastoon.

        Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä.


      • isovaarivaanOnnellin
        F. Zappa kirjoitti:

        Jos haluat pillua, mene lukioon tms.
        Jos haluat oppia, mene kirjastoon.

        Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä.

        " Olisimme varmaan Afrikan savanneilla, jos kaikki tottelisivat sääntöjä. "

        moni sanonta pitää paikkansa, "ei luulo ole tiedon värtti",

        väittäisin että useimmiten yleisiä sääntöjä noudattava keskimäärin menestyy paremmin kuin se sääntöjä rikkova,

        on nähty jo kaksi kertaa ne ratkaisevat vuodet nuortenelämässä 12-25v,
        kun jyvät ovat erottuneet akanoista,

        toisista tulee lääkäreitä, toisista muurareita, toisista työttömiä,
        näillä jutuilla ei ole "peruutusvaihdetta".


    • Koulu määrää koulun koneista ja siitä mitä kouluaikana saa tehdä, ette te lapset. Jos ei ole luvallista roikkua Youtubessa tai Irc-galleriassa, sitten ei ole.

      • Njoo, täähän on sikavanha ketju jonka joku neropatti nosti, mutta sama asia on varmaan joillekin ajankohtainen nytkin.


      • sama.

        Näin on,
        jos koulussa te sovellu "työpaikan normeihin"
        on se hyvin vaikeaa myöhemmin sopeutua vallitsevaan olotilaan.

        herää kysymys minkä ikäisenä muuttuu ?

        toki aina on poikkeuksia ,
        mutta mistä tietää että on se menestyjä ja perustaa oman firman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe