Minulla on kaksi kappaletta kahden euron kolikoita joiden kääntö puolella on sydän ja teksti HUMANRIGHTS. Onko näillä arvoa vai onko vaan samaa mitä muutkin ns. juhla/erikoispainokset?
2€/humanrights
12
18123
Vastaukset
- I.Go.R
Se arvo kyllä lukee siinä kolikossa. Eli se 2€.
- Poison.
Runsaasti. Tällä hetkellä niistä ei juuri saa sen enempää kuin kolikon arvokaan on, mutta niiden säästämisessä voi olla ideaa jos haluaa euron tai pari tienata. Painomäärä on kuitenkin yli miljoona, joten mitään huippuharvinaisuutta siitä ei ole tulossa.
- Morskme
Arvoa o
- Katja
Radiossa kerrottiin jokin aika sitten, että kyseisestä kahden euron kolikosta saattaisi joku keräilijä maksaa noin 20 euroa.
- anonss
Netistä tuon kyseisen kolikon saa ostaa 3,5:llä eurolla, joten aika tyhmä saa olla, jos menee 20 euroa maksamaan tuosta jollekin.
- hanaski
22 euroa myy euronics.
- tietämätön keräilijä
Heijssan kukas täältä sitten tietää onkos suomella harvinaisia erikoiskolikkoja??
1. jos on minkä vuotinen
2.teksti
3.kuviot
???????????????????????????????????????????????????????????????Harvinaisia eurokolikoita ei suomalaisista löydy. Talteen noukittavia, myyntihinnaltaan vaivan arvoisia kolikoita sen sijaan ovat, vuoden 2004 2e:n niin sanottu "risuraha" http://kuvei.net/v.php?i=522.jpg (Hinta kohtalaisen hyväkuntoisesta pyörii jo 25 euron tuntumassa).
Tavallisista kolikoista talteen kannattaa kerätä:
1e 2003 ja 2010
50c 2003,2004 ja 2010
20c 2000, 2003,2004 ja 2010
10c 2003,2004 ja 2010
5c 2003,2004 ja 2010
- Joksukka
Kuka haluaa ostaa Human Rights 2e kolikon ? Sattumalta löysin lompakosta tuollaisen
- lateliini
katsoin juuri kyseisen kolikon arvoa sivulta http://hemportalen.fi/osterman/raha.htm
ja sen arvo oli tällä hetkellä 6e tämän sivun mukaan. - Soo soo
Kassatäti on tainnut katsoa kassaan ja löytänyt hienon kolikon ja ottanut sen! :)
- laukkuryssä
Myin äskettäin tuollaisen kolikon 36 eurolla.tori.fi:ssä meni heti kaupaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745