päivän ohivedot

pokerihuoneella

mulla kädessä AK eri maata, flopissa A, 6 ja 8, eri maata kaikki, yks pataa. Minä korotan potin ja makaroonin purija nakkaa all-in ja minä tietenkin maksan. Italiaanolla kädessä pata akka ja pata 4. Pöydässä oli siis yks vitun pata ja tämä kaikkien idiootttien äiti nakkaa all-in!!! Tarviiko kertoakaan, mitä maata oli loput kortit?

Toinen ohiveto, mulla kädessä KK ja korotan alussa 4*bb. Makaroonimies maksaa. Pöytään tulee T, 8 ja 3, kaikki eri maata. Minä korotan potillisen ja tämä saatanan neropatti heittää taas all-in. Siis voi vittu mikä saatanan ääliö. No minähän maksoin, vaikka arvasin jo silloin, että takkiin tässä taas tulee. Mokkakorva näyttää AJ, eri maita ja viimeinen kortti on, totta kai, se A.

Siis voiko tämä vittu olla enää tottakaan? Eihän tämmöistä paskatuuria voi olla olemassakaan. Tätä ei voi tapahtua missään muualla, kuin tuolla saatanan pellehuoneella, jonne on eksynyt koko maailman tyhmimmät pelaajat ja joilla käy jatkuvasti aivan ihmeellinen munkki. Koita siinä sitten pelata pokeria viisaasti ja varovaisesti.

No, onneksi nuo hävityt hynät oli voitettu freerollista, mutta vituttaa tuo italialaisten ohivetotaivas siltikin.

13

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rkanki

heh hee, sitähän se pokruhuone on

• rigged

no noitten takia lopetin ko huoneella siirryin pariin muuhun isoon saittiin.Menikin ihan hyvin ja freerolleissa sain taas kerättyä pienen rollin.
      Ja eikös alkanut sama juttu.3-7 kädelle suora mun
      ässäparia tai vastaavaa vastaan...voi sitä vi....tusta.Mutta ihmeellisiä käsiä tulee kyllä miljoona dollarin peleissäkin.Kannattaa katsella näitä videoita niin vähän helpottaa.Ihmettelen kyllä
      näitä 3-7 katsojia mistä niille riittää rollia kun mullakin välillä menee huonosti vaikken maksa JJ:lläkään floppia.KK kannattaa heittää pois kun tietää että jollain ässät jne.
      Nyt taas pelailen 3-4 huonetta( myös pokerihuonetta) microa tai miniä
      sekä sittareita ja niistä saadut tuotot suuremman rahan toivossa turnajaisiin,Eipä vaan oo vielä.....vaan enpä centtiäkään pelirahaa oo sijoittanut vaan jos ei freerollista niin ei sitten sillä saitilla ollenkaan.
      Pokerstarssilla kesällä oli helppo ansaita "saunomalla turnajais rahat" loppuivat vaan nämä turnajaiset
      Everest pokerilla 10c voitoilla (helppo)ens sittarirahat(helppoa vielä nekin)mut sitten taas ne turnajaiset.....
      Tower pokerilla mullon paljon vapauttamatonta pääomaa,mutta vaikeempaa päästä rakepeleihin,että voisi pääomaa vapauttaa
      Sun poker helppoa mutta pelit jumittaa
      Full tilt ok

paljon pieniähelppoja saitteja.mutta arvostan selkeää grafiikkaa,jossa pokerihuone ylivoimainen,sitten pokerstars ja muut suuret perässä
      Ikävä kyllä kaikki eivät varsinaisilla tietokoneilla toimi ja jouduinkin ostamaan myös PC:n.Hauskahan niissä on pyöriä varsinkin näin muuten huonostiliikkuvassa tilassa.
      Pelionnea vaan kaikille

• lopetin jo 07

taas(tätä toistui usein pokerihuoneella)eräänä iltana olin joutunut hurjien ohivetojen kohteeksi turpaan tuli jatkuvasti. vaikka omasta mielestä pelasin kokoajan oikein ja loistavilla käsillä mutta aina vedettiin ohi ja lopetinkin pelaamisen pariksi tunniksi. Palattuani pyötään sama tahti jatkui roskilla ohi vaikka löin lujaa johtokäsillä. Kunnes sitten, mulla UG:ssä AA korotan 5xbb muut pois, yksi maksu ja korotus 5xbb, korotan 10xbb joka maksetaan, floppi AJJ lyön n.2xpotin johon vataus 100xbb eli kaikki keskelle mietin että nyt on vastassa JJ tai AJ millään muulla ei tuollaista lyöntiä tehdä ottaen huomioon miten vastustaja pelasi alusta alkaen olin lähes varma että JJ se on, no 50-50 tilanne ja heitin kaikki keskelle, kaveri näyttikin 22 olin ihmeissäni ja hetkenpäästä pokerihuone näytti mihin se pystyy ja pöytään tipahti 22

• ........

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Ohivetoja tulee pokerissa jatkuvasti. Mene jonnekin live-paikkaan pelaamaan, niin voit syyttää jakajaa siitä, että peli on rigged.

• live-pelejä

kaveriporukalla pelaamme kerran pari viikossa n. neljä tuntia kerrallaan. Lisäksi olen osallistunut joitakin kymmeniä kertoja erään klubin järjestämiin turnauksiin.

Totuuden nimessä on kyllä myönnettävä, että harvoin noissa peleissä näkee sellaisia ohivetoja, kuin täältä saa jatkuvasti lukea. Ja jos vertaan nettipelejä ja live-pelejä keskenään, niin on pakko todeta sekin, että nettipeleissä esiintyy huomattavasti enemmän ns. superkäsiä. Ja usein vielä niin, että juuri silloin vastapelaajalla sattuu olemaan niin hyvä pelikäsi, että sillä lähes aina maksetaan all-in.

Tuo ero ei mielestäni selity läheskään kokonaan jaettujen käsien määrillä, sillä niin paljon enemmän näitä superkäsiä esiintyy nettipeleissä. On helppo uskoa, että nettipokerissa jakoja manipuloidaan ohjelmallisesti.

Nettipokerin luotettavuutta vähentää myös se, että kenelläkään ulkopuolisella ei ole mahdollisuutta tarkastaa ohjelmiston toimintaa. Pelaajien pitää vain sokeasti luottaa pokerisaitin lausuntoihin pelin rehellisyydestä, vaikka lähes jokainen pokerisaitti on rekisteröity johonkin sellaiseen maahan, jonka lainsäädäntö suorastaa kehottaa rikoksiin.

• vepsu

ei tietenkään siinä ole mitään ihmeellistä, lukuunottamatta sitä että niitä tulee liian usein ja ovat aivan uskomattomia ja että AINA SAMA PAIKKA eli POKERIHUONE

• lopetin jo 07

mene johonkin live-paikkaan pelaamaan?? näinkö kehotat kaveria joka on pelannut livenä jo-80 luvun alusta niin kotimaassa kuin ulkomailla. Ohivedoista, en sanonut että siinä on mitään ihmeellistä jos vastustajalla jonka kädessä=22 on olemessa pienenpineni oljenkorsi voittoon ja se on että kaksi jakamatonta korttia on oltava molempien kakkosia ja tämänhän pokerihuone toteutti. Tätä jakoa ennen oli todella usein kovanluokan ohivetoja joissa ainut vastustajan toivo oli jakajan myötämielinen ojennus antaa ne puuttuvat laput, ja sieltähän ne tuli. tiedän kokemuksesta senkin että huonoa tuuria voi kestää pitkäänkin, mutta ylivoimaisesti huonointa tuuria minulla on pokerihuoneella mitä tulee uskomattomiin ohivetoihin.Tässä asiassa ei ole sanan sijaa. Tästä syystä lopetin siellä pelaamisen.

• kitinää

tissue?

• onko niitä

sikamaisia jakoja, haiskahtaa vahvasti jakojen manipuloinnille ja sitä kautta rikokselle, kehotan pysymään kaukana koko pokerihuoneesta.

• holli

eikä vaan vaikuta.

• t.magnus_a2

Mä lopetin tilin siellä just ton takia ja se kannatti, nyt 500 egen sijoitus toisaalla on avannut mahdollisuuden hillon nostoon joka kuukausi silti peruskassa tuntuu pysyvän mikä on muuten tällä hetkellä kolminkertainen:D Pokerihuoneella hakkasin samaa viitäsataa eikä valmista tullu, välillä oli tonni sitten taas kaks ja puol sataa. Sitä mä en jaksanu kun 2kk:tta. Kivempi pelata kun jää hilloa myös itselle joka kuukausi, pelaamisen siitä kärsimättä. Ei huono vaihtoehto ottaa hillot pois ja laittaa ne muualle oikeesti poikimaan:D, haaskasin vaan aikaani junnaamiseen:(

• Periksi ei anneta

mano66 was dealt: Ad - Ah

Mr Botanski Fold
      Brigante85 Fold
      off66 Fold
      bashkha Fold
      noidea Raise (10,000.00)
      mano66 All-In (10,739.00)
      V_Corleone Fold
      oIza4ever Fold
      noidea Call (739.00)

Flop 2h - Jd - 5d
      Turn 2h - Jd - 5d - Kc
      River 2h - Jd - 5d - Kc - Th

noidea shows: 2c - Kd (two pairs, kings and deuces)
      mano66 shows: Ad - Ah (a pair of aces) - Kyseessä oli 5000e turnaus pokerihuoneella sijoitus 47 ja rahoille pääsi 45 parasta. Muutama kierros aikaisemmin foldasin kalle parin kädestäni koska noidean korotus oli mielestäni liian suuri ja jos missään niin pokerihuoneella KK kädessä tietää varmaa putoamista jos joutuu laittamaan kaikki pelimerkit keskelle.Pitkään miettisin AA:n foldaamista koska olisin varmasti päässyt rahoille, mutta luonto ei antanut periksi.Joku viisas on sanonut että hyvä pokerinpelaaja osaa luovuttaa hyvilläkin korteilla mutta pokerihuoneella pokerihuonetta vastaan pelattaessa ei maailmasta niin hyvää pelaajaa löydy että sen kusetuslafkan satunnaisgeneraattorin pähittäisi.

• SÄDGJKL

pokerihuone skeidaa siitä ei päästä mihinkää, HÄVETKÄÄ TUOHUJANNE ÄLYKÄÄPIÖT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe