Ei löydä tiedostonhallinnasta ulkoista kovalevyä. Otan välillä sähköt pois ulkoisesta kovalevystä ja laitan takaisin niin kone ilmoittaa, että uusi laite löydetty, kun menen tiedostonhallintaan mitään ei kumminkaan löydy. Usb-ohjaimista kun käyn katsomassa niin ilmoittaa, että ohjain ei ole asennettu eikä toimi oikein. En tiedä missä lie vika, kovalevy on merkiltään Maxtor 500 gb.
Ulkoinen kovalevy ei toimi
7
9790
Vastaukset
- tuolta:
hiiren oikealla omatietokone/hallitse/levynhallinta.
- Arska
Katsoin ja ei löydy kun koneen oma kiintolevy asemoineen, ulkoista kovalevyä ei löydy.
Arska kirjoitti:
Katsoin ja ei löydy kun koneen oma kiintolevy asemoineen, ulkoista kovalevyä ei löydy.
kokeillut kaikki USB-reiät eikä toimi, joko levy on rikki tai sitten Windows.
- kohtalotoveri
Mulla sama laite/Vista ja sama vika. Tuossa aiemmin asiaa täältä tidustellessani ei neuvoa löytynyt. Minulla Maxtor näyttäytyy cd-levyasemakuvakkeena, mutta eihän se siitä toimi kun se haluaa vaan että "asenna levy asemaan".
Kuvakettakaan en saa poistettua, vaikka poistan laitteen ja ohjaimet. Taitaa olla parempaa käyttöä kiekonampujille tussa maxtorissa. - antoi linkin
Siis kohtalotoverille neuvoksi. Siis sillä hiiren oikealla tietokone sitten hallinta>levynhallinta. Ilmestyy lista asemista, josta valitset maxtorin hiiren oikealla, poistat aseman. Senjälkeen hiiren oikealla uudestaan, ja luot uuden tunnuskirjaimen asemalle muut romppeet. Homma on aika automaattinen. Hetken kuluttua asema näkyy C:n vieressä. Jos olet jossain vaiheessa osioinut maxtorin, niin tee tämä kaikille maxtorin osioille erikseen.
- hankinta
=vaikeuksien kerjäämistä.
- ipexxxx
Jos olet poistanut kovalevyltä maxtor portable sekä autorun icon filesit ei kovo löydy.Hae ne sivustolta http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=maxtor-basics-portable&vgnextoid=4ad122cec3aa5110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD ja kopioi ne kovalevylle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856