Kalat ja oinas

Sniff..

Itse oinaana tulisesti rakastuin kalat naiseen..
Kalat on kiltti, kiehtova ja syvällinen.
Nyt 2 vuoden yhdessäelon jälkeen alkaa minun osaltani tökkiä :

- suhde ei etene
- tuntuu kuin kalatyttö jumittaisi paikallaan
- hän tarvitsee loputtomiin omaa aikaa kun taas itse kaipaisin yhteiseloa
- hän ilkeilee


Hän on uskollinen ja rakastaa edelleen eikä tahdo luopua, mutta oma rakkauteni on alkanut hiipua.
Ihmettelen vain miksei hän tee mitään käytökselleen.. Onkohan kyseessä vain huono esimerkki kalasta?
Mitä tehdä?
Kannattaako enää yrittää?

13

2615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuplu

      Tutulta kuullostaa. Olen oinas nainen jolla on kalat mies ja allekirjoitan kaiken tuon, paitsi ilkeä hän ei ole. Ajattelematon ehkä paremminkin, ja joskus piikikäs.

      Oman kokemuksen mukaan Kalat tarvii ehdotonta varmuutta sun rakkaudesta ja uskollisuudesta sekä siitä ettet kahlitse häntä, ennen kuin on valmis etenemään. Eli siis toisin sanoen hän on epävarma ja epäluuloinen ihminen.

      Oman kalani viihtyy hyvin yksin, mutta on myös oppinut antamaan ja vastaanottamaan läheisyyttä. Reilu vuosi oltu yhdessä ja nyt muuttamassa yhteen. Eli ihan kehityskelpoisia ovat. :) Tosin loputtomiin ei kannata odottaa jos tuntuu ettei vastakaikua tule.

      • OinasM-

        Ajattelematon ja piikikäs taitaa sopia paremmin myös tuohon minun kalaneitoseeni.

        Mitäs olet mieltä onko näin tulielementtien kesken hyvä olla kalan kanssa? :)

        Ilmeisesti jatketaan normaaliin tapaan vielä, itse ollut tosin taas se osapuoli joka tuo muutosta suhteeseen mutta kyllä se sopii.


      • oinas myös
        OinasM- kirjoitti:

        Ajattelematon ja piikikäs taitaa sopia paremmin myös tuohon minun kalaneitoseeni.

        Mitäs olet mieltä onko näin tulielementtien kesken hyvä olla kalan kanssa? :)

        Ilmeisesti jatketaan normaaliin tapaan vielä, itse ollut tosin taas se osapuoli joka tuo muutosta suhteeseen mutta kyllä se sopii.

        Ex-mieheni on kalat ja hän on juuri tuollainen miten kuvailit tyttöystävääsi, ajattelematon ja piikikäs. Itse olisin halunnut edetä suhteessamme, mutta hänelle se ei sopinut, vastaili piikikkäästi kun yritin jutella, ei päästänyt lähelleen. Lopulta hänen ilkeily kävi raskaaksi, emme enää kumpikaan halunneet jatkaa yhdessä.


    • kalaN

      Pisti silmään tämä:
      "suhde ei etene
      tuntuu kuin kalatyttö jumittaisi paikallaan"

      kertokaas, mihin suhteen pitäis edetä? mikä on lopullinen määränpää? vierekkäiset hautapaikat?

      minusta jokaisella meistä on oma elämä, johon kannattaisi ensisijaisesti keskittyä. tuli vaan mieleen näistä kahdesta oinaan viestistä, että etsitte toisesta sitä onnea ja rakkautta, kun se pitäisi ensin löytää itsestä.

      voin olla tietysti väärässäkin :)

      • OinasM-

        Jaa mihin suhteen pitäisi edetä? =)
        No hyvään suuntaan tietenkin, hyvään kehitykseen.
        Oli määränpää tai tavoite vaikkapa se että suhteessa ollaan enemmän yhdessä, niin edetään siihen. Edetä noin yleisellä tasolla, huonommasta suhteen tilanteesta parempaan.

        Tuossa yksi esimerkki monista ja tälläisissä tapauksissa kalat ei halunnut edetä.

        Kalat ei myöskään avautunut juuri mistään, tuossa yksi asia lisää, jossa suhteen kannalta olisi pitänyt edetä.


        Tosin en mollaa kaikkia kaloja, ehkä kyseessä oli vain tämä kyseinen kalat. Tiedän paljon muita kalanaisia ja eivät ole niinkään piikikkäitä vaan lempeää porukkaa ja kalamaisempia. Tuo kyseinen kalat ei ollut empaattinen vaan lähinnä itsekäs ja ilkeä. Harmi, näin kävi että ero tuli.


    • kalatyttö

      ..mutta tuo pätee täysin mun mieheeni!
      Liekkö sillä sitten mitään tekemistä horoskoopin tai edes sukupuolen kans? vai onko 2v juurikin se aika, jossa oppii vähän tuntemaan ihmisen Oikeaa luonnetta?

      Kalana voin sanoa vain, et kannattaa ehkä yrittää puhua vielä. Kertoa rehellisesti omista tunteista ja näkökannasta. Voi olla, että kalat pelkää jotain.. pettymyksiä, tulevaisuutta, sitoutumista tms. Ei ikinä saa luovuttaa liian helposti, mut seuraa toki tunteitas..

      Kyllä kalat on pohjimmiltaan kuitenkin todella kiltti ja empaattinen.. helmi naisten joukossa ;)

      • OinasM-

        Hyvällä on yritetty ja kala pelkää ja jumittaa paikallaan, jotain pitäisi silti saada aikaiseksikin. Ei halua olla yhdessä, ei avaudu, ei puhu asioistaan. Jopa hänen parhaat ystävänsä ovat ihmeissään miten hän pitää kaiken sisällään.

        Nyt ihmettelen todella että kun hän kerran rakastaa, miksei hän ole tehnyt käytökselleen mitään. Perin kummallista. :)

        Ehkäpä tässä vaikuttaisi sekin että itse olen käärme ja hän possu. Ja ovat vastamerkkejä ja vihollisia toisilleen kiinalaisessa astrologiassa.

        Hänellä on tapana ilkeillä vaikka häntä kohtaan olisi kuinka hyvä. Ja itse tulen vieläpä hyvin yleensä ihmisten kanssa toimeen..

        Minä olen ollut tässä suhteessa se kärsivällinen joka antoi aikaa, huoh. sanon minä.
        Yritetty ja yritetty on mutta täytyy kai vaan todeta että Kalat ja Oinas ei toimi.

        Ja hyödyttömän eteen ei kannata tehdä töitä. Jos on parhaansa yrittänyt niin siitä voi olla jo ylpeä.


      • sateenkaarikala
        OinasM- kirjoitti:

        Hyvällä on yritetty ja kala pelkää ja jumittaa paikallaan, jotain pitäisi silti saada aikaiseksikin. Ei halua olla yhdessä, ei avaudu, ei puhu asioistaan. Jopa hänen parhaat ystävänsä ovat ihmeissään miten hän pitää kaiken sisällään.

        Nyt ihmettelen todella että kun hän kerran rakastaa, miksei hän ole tehnyt käytökselleen mitään. Perin kummallista. :)

        Ehkäpä tässä vaikuttaisi sekin että itse olen käärme ja hän possu. Ja ovat vastamerkkejä ja vihollisia toisilleen kiinalaisessa astrologiassa.

        Hänellä on tapana ilkeillä vaikka häntä kohtaan olisi kuinka hyvä. Ja itse tulen vieläpä hyvin yleensä ihmisten kanssa toimeen..

        Minä olen ollut tässä suhteessa se kärsivällinen joka antoi aikaa, huoh. sanon minä.
        Yritetty ja yritetty on mutta täytyy kai vaan todeta että Kalat ja Oinas ei toimi.

        Ja hyödyttömän eteen ei kannata tehdä töitä. Jos on parhaansa yrittänyt niin siitä voi olla jo ylpeä.

        Mielenkiintoista. Tunnistan itseni edellisten kommenteista, paitsi tahallisen ilkeyden.Naimisissa oinasmiehen kanssa jo 33v.Kala ui vapaissa vesissä ja tukehtuu jos kahlitaan henkisesti.Kalassa on intohimoa tulisemmalle oinaalle, mutta ei jatkuvasti.Hemmottelu ja huomaavaisuus tehoaa myös kaloihin niinkuin muihinkin naisiin.


    • latour

      yteen. ei ne sovi.

      Kalanaiselle pitää olla rapu, neitsyt, skorppari tai jousimies. Tai toinen kala!

      • fisuh

        Hyi hyi hyi, en itse voisi olla mitenkään toisen kalan kanssa tai varsinkaan ravun! Kalojen kanssa olen kyllä muutaman kerran yrittänyt, mutta suhde jäänyt lyhyeen kun on alkanut nyppiä heidän luonne. Ja ravut vaan on eläinradan oikullisin merkki, ystävinä jo niin oikullisia, että en suhdetta haluaisin edes kokeilla. Neitsyet taas on ihan liian rauhallisia ja tylsiä minulle. Itselläni on 2 pitkää suhdetta ollut, joissa mies on ollut kaksonen sekä oinas.


      • fisuh
        fisuh kirjoitti:

        Hyi hyi hyi, en itse voisi olla mitenkään toisen kalan kanssa tai varsinkaan ravun! Kalojen kanssa olen kyllä muutaman kerran yrittänyt, mutta suhde jäänyt lyhyeen kun on alkanut nyppiä heidän luonne. Ja ravut vaan on eläinradan oikullisin merkki, ystävinä jo niin oikullisia, että en suhdetta haluaisin edes kokeilla. Neitsyet taas on ihan liian rauhallisia ja tylsiä minulle. Itselläni on 2 pitkää suhdetta ollut, joissa mies on ollut kaksonen sekä oinas.

        Ainiin ja jatkoa, skorpparit on liian hyökkääviä ja päällekäyviä luonteita, että niistä koskaan en ole tykännyt sen vuoksi.


      • mikään merkki

        sovi yteen!! mutta omalla kohdalla kalat nainen ja itse oinas mies, niin toiminut erittäin hyvin ja hyvä elo senkun jatkuu. ei tarvi riidellä mistään ja aika hyvin aina osuu ajatukset yksiin.


    • Oinas nainen ja kala mies ei ainakaan sovi yhteen koska oinas on liian tuuliviiri ja ei ajattele juurikaan päivää pidemmälle asioita ym..joten oli helvetillinen kokemus joka tappaa kalan tunteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe