Onko joku käyttänyt konetta Gigantin ilmaisessa kahden vuoden päästä suoritettavassa kuntotarkastuksessa?
Tuleeko sieltä kenties joku muistutus asiasta?
Pitäisikö varata aika? Vaiko vain mennä ja viedä kone sinne?
kannettava ja gigantti
17
1866
Vastaukset
- muistusta
saiva koneeni huononpaan kuntoon mitä se oli ennen kuntotarkastusta.en suosittele
- siellä käynyt
ei tule muistutusta, mutta ei myöskään kannata konetta sinne viedä sillä kun itse vein niin ihmettelivät vain että mikä ihmeen kuntotarkatus, ei ei meillä tälläisi ole eikä tehdä....
lopulta tekivät tarkistuksen, mutta sen jälkeen tietokoneeni ei ole enää toiminut tavalla jolla se toimi ennen huoltoa. joten ei kannata viedä.- gigantista tuulee
mulla kävi kone myös gigantin ns. kuntotarkastuksessa ja kun kone tuli sieltä pois niin mm. näytönohjaimen ajurit olivat poistuneet ja työpöytä tyhjä kuvakkeista sekä kaikki valokuvat ja muut tärkeät tiedot olivat poistuneet.
kun yritin ajaa recoveryllä tietoja uudestaan koneelle niin herjasi että burn up: tietokoneen laitteisto ja komponentit eivät ole tähän recoveryyn ajetulla alkutasolla eikä levyä voida käyttää palauttamiseen. - kjiop
gigantista tuulee kirjoitti:
mulla kävi kone myös gigantin ns. kuntotarkastuksessa ja kun kone tuli sieltä pois niin mm. näytönohjaimen ajurit olivat poistuneet ja työpöytä tyhjä kuvakkeista sekä kaikki valokuvat ja muut tärkeät tiedot olivat poistuneet.
kun yritin ajaa recoveryllä tietoja uudestaan koneelle niin herjasi että burn up: tietokoneen laitteisto ja komponentit eivät ole tähän recoveryyn ajetulla alkutasolla eikä levyä voida käyttää palauttamiseen.kysessä loimaan gigantti ja packard bell kannettavan läppärin kuntotarkistus. olin tehnyt VIP.jäsenyyden ja kahden vuoden päähän ostopäivästä ilmaisen kuntotarkistuksen.
kun menin viemään konetta niin aluksi odotin noin 30 minuttia että huollon edustaja saapuisi paikalle ja sitten kun se rupesi saarnaamaan että ei me täällä mitään kuntotarkastuksia tehdä vaan kone pitää lähettää ATK klinikalle turun giganttiin. jouduin maksamaan kuljetus maksun 10 euroa.
kone lähti sitten turkuun ja viikon päästä soittivat että nyt kone on tutkittu ja havaittu jotain ongelmaa ja että pitää lähettää jyväskylään huoltoon. no takuun piiriin kun tämä kuuluu niin annoin heidän lähettää koneen huoltoon.
kului kolme päivää ja gigantista soitettiin että NYT voimme lähettään koneen jyväskylään. ihme touhua miksi ei heti voitu??
kone oli noin kaksi viikkoa huollossa ja kun hain sen takaisin loimaan gigantista niin työselostuksessa luki aivan täyttä paskaa:
EMME LÖYTÄNEET KONEESTA MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ VIKAA. AJOIMME KONEEN LÄPI CCLEARNILLA SEKÄ ASENSIMME WINDOWSIN UUDELLEEN, MUTTA MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ VIKAA EI HAVAITTU ENNEN EIKÄ JÄLKEEN TYÖN. TYÖN KESTO-AIKA 2 TUNTIA. eli kaksi viikkoa kone huollossa ja työ jota ei olisi tarvinut edes tehdä niin kesti 2 tuntia.
liäsksi paketin päälimmäisenä oli myös lasku huollosta. selitys: KONE OLI LÄHETETTY TAKUU HUOLTOON, MUTTA KONEESSA EI HAVAITTU MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ VIKAA. ja sitten oli selitetty syyt että takuhuolto maksaa jos esim: laitteessa kosteus vaurio tai ei ole mitään ongelmaa ja tulee jyväskylän huoltoon.
tein asiasta tutkinta pyynnön kuluttaja-asiamiehelle näillä perustein: gigantti käski lähettämään koneen huoltoon jonkun ongelman korjaamiseksi ja lisäksi kahden viikon odotus kahden tunnin työllä sekä windowsin uudelleen ajo syyttä-suotta. nyt mm. kaikki tärkeät tiedostot ovat koneelta kadonneet.
tutkinta pyyntö gignatia vastaan on tällähetkellä kuluttaja-asiamiehen käsittelyssä!!!
joten hyvät ihmiset älkää viekö koneitanne gigantin huoltoon... - kuntotarkastus
kjiop kirjoitti:
kysessä loimaan gigantti ja packard bell kannettavan läppärin kuntotarkistus. olin tehnyt VIP.jäsenyyden ja kahden vuoden päähän ostopäivästä ilmaisen kuntotarkistuksen.
kun menin viemään konetta niin aluksi odotin noin 30 minuttia että huollon edustaja saapuisi paikalle ja sitten kun se rupesi saarnaamaan että ei me täällä mitään kuntotarkastuksia tehdä vaan kone pitää lähettää ATK klinikalle turun giganttiin. jouduin maksamaan kuljetus maksun 10 euroa.
kone lähti sitten turkuun ja viikon päästä soittivat että nyt kone on tutkittu ja havaittu jotain ongelmaa ja että pitää lähettää jyväskylään huoltoon. no takuun piiriin kun tämä kuuluu niin annoin heidän lähettää koneen huoltoon.
kului kolme päivää ja gigantista soitettiin että NYT voimme lähettään koneen jyväskylään. ihme touhua miksi ei heti voitu??
kone oli noin kaksi viikkoa huollossa ja kun hain sen takaisin loimaan gigantista niin työselostuksessa luki aivan täyttä paskaa:
EMME LÖYTÄNEET KONEESTA MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ VIKAA. AJOIMME KONEEN LÄPI CCLEARNILLA SEKÄ ASENSIMME WINDOWSIN UUDELLEEN, MUTTA MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ VIKAA EI HAVAITTU ENNEN EIKÄ JÄLKEEN TYÖN. TYÖN KESTO-AIKA 2 TUNTIA. eli kaksi viikkoa kone huollossa ja työ jota ei olisi tarvinut edes tehdä niin kesti 2 tuntia.
liäsksi paketin päälimmäisenä oli myös lasku huollosta. selitys: KONE OLI LÄHETETTY TAKUU HUOLTOON, MUTTA KONEESSA EI HAVAITTU MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ VIKAA. ja sitten oli selitetty syyt että takuhuolto maksaa jos esim: laitteessa kosteus vaurio tai ei ole mitään ongelmaa ja tulee jyväskylän huoltoon.
tein asiasta tutkinta pyynnön kuluttaja-asiamiehelle näillä perustein: gigantti käski lähettämään koneen huoltoon jonkun ongelman korjaamiseksi ja lisäksi kahden viikon odotus kahden tunnin työllä sekä windowsin uudelleen ajo syyttä-suotta. nyt mm. kaikki tärkeät tiedostot ovat koneelta kadonneet.
tutkinta pyyntö gignatia vastaan on tällähetkellä kuluttaja-asiamiehen käsittelyssä!!!
joten hyvät ihmiset älkää viekö koneitanne gigantin huoltoon...Olen kyllä tiennyt että se gigantti on huonossa maineessa ja nykyään olenkin kiertänyt sen kaukaa..
Mutta että sellainen ilmainen kuntotarkastus.
Taidanpa jättää ihan suosiolla sen sitten väliin, kun koneeni kerran toimii aivan loistavasti nyt ainakin ennen sitä tarkastusta.. - välissä väliin
kuntotarkastus kirjoitti:
Olen kyllä tiennyt että se gigantti on huonossa maineessa ja nykyään olenkin kiertänyt sen kaukaa..
Mutta että sellainen ilmainen kuntotarkastus.
Taidanpa jättää ihan suosiolla sen sitten väliin, kun koneeni kerran toimii aivan loistavasti nyt ainakin ennen sitä tarkastusta..mulla kuntotarkastus kesti vain 4 tuntia ja mitään ei ollut koneelta hävinnyt, paitsi ainut huono oli että koneeni virustorjunta oli jostain syystä alkuperäinen joka oli koneen mukana kun sen ostin (norton)
- öhöm,
välissä väliin kirjoitti:
mulla kuntotarkastus kesti vain 4 tuntia ja mitään ei ollut koneelta hävinnyt, paitsi ainut huono oli että koneeni virustorjunta oli jostain syystä alkuperäinen joka oli koneen mukana kun sen ostin (norton)
jonka tästä kuntotarkistuksesta sait?
"ainut huono oli että"
Vaikuttaa että lopputulos oli siis "tarkastuksen" jälkeen pakkasen puolella.
Älytöntä. - kuntoilemaan
öhöm, kirjoitti:
jonka tästä kuntotarkistuksesta sait?
"ainut huono oli että"
Vaikuttaa että lopputulos oli siis "tarkastuksen" jälkeen pakkasen puolella.
Älytöntä.siis tottakai gigantin koneista, packard bell, T-shirt ja compaq ovat solmineet sopimuksen systematecin kanssa ja näin ollen aina kun viet koneen gigantin huoltoon niin ne ajavat sinne nortonin.
- tuki on loppu
kuntoilemaan kirjoitti:
siis tottakai gigantin koneista, packard bell, T-shirt ja compaq ovat solmineet sopimuksen systematecin kanssa ja näin ollen aina kun viet koneen gigantin huoltoon niin ne ajavat sinne nortonin.
mä vein lokakuussa hp:n compaq kannettavan kuntotarkastukseen ja sanoivat että compaq koneilla ei ole enää tukea ja kuntotarkistusta ei voitaisi tehdä. tekivät kuitenkin sen tarkastuksen ja eivät tehneet mitään muuta kuin klinikalla kone auki, osien tarkistus, kansioiden ja tiedostojen tarkistus, ajureiden tarkistus ja asensivat takaisin koneelleni nortonin vaikka olenkin käyttänyt f-securen virusohjelmaa. perustelivat sitä sillä että heillä on sopimus symantecin kanssa nortonista. niin ja käyttivät myös internettiä opera selaimella ja kun yritin päästä exproreilla niin en päässyt.
tuki on loppu kirjoitti:
mä vein lokakuussa hp:n compaq kannettavan kuntotarkastukseen ja sanoivat että compaq koneilla ei ole enää tukea ja kuntotarkistusta ei voitaisi tehdä. tekivät kuitenkin sen tarkastuksen ja eivät tehneet mitään muuta kuin klinikalla kone auki, osien tarkistus, kansioiden ja tiedostojen tarkistus, ajureiden tarkistus ja asensivat takaisin koneelleni nortonin vaikka olenkin käyttänyt f-securen virusohjelmaa. perustelivat sitä sillä että heillä on sopimus symantecin kanssa nortonista. niin ja käyttivät myös internettiä opera selaimella ja kun yritin päästä exproreilla niin en päässyt.
Tietokoneen kuntotarkistus! :D
-> Ajetaan scandisk ja asennetaan Norton
lolz..- Vista_fani
M-Kar kirjoitti:
Tietokoneen kuntotarkistus! :D
-> Ajetaan scandisk ja asennetaan Norton
lolz..Tämä on kyllä jykevin viestiketju mitä olen ikinä nähnyt.
- Vista_fani
Hei haloo !!! Huhuuuu!!
Onko ketään kotonaaa???
Ei ehjää tietokonetta viedä huoltoon!
Tietokoneisiin kun ei tarvitse edes öljyjä vaihtaa tai laittaa talvirenkaita!- ---
Niin mikähän gigantti on ollut kyseessä näissä tapauksissa, jos koneesta on poistettu jotain tai lisätty jotain mitä ei ole pyydetty tuossa tarkistuksessa. itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa, pari kertaa vienyt koneeni tarkistukseen
- Iso-G
--- kirjoitti:
Niin mikähän gigantti on ollut kyseessä näissä tapauksissa, jos koneesta on poistettu jotain tai lisätty jotain mitä ei ole pyydetty tuossa tarkistuksessa. itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa, pari kertaa vienyt koneeni tarkistukseen
Toimivaa konetta ei tarvi huoltaa, juuei.... Tiedättekö paljonko roskaa windows kerää talteen koko ajan kun sitä käyttää?? Ette varmaan... Olen itse suorittanut n. 200 kuntotarkastusta eikä meilläpäin ole kertaakaan pompotettu asiakasta mihinkään muualle, koneista ei todellaakaan häviä yhtään tietoja ja koneet toimii aina paremmin kuntotarkastuksen jälkeen. Aina jos kone ei todellakaan toimi niinkuin pitää, me soitamme asiakkaalle ja kysymme että saadanko tehdä uudelleenasennus windowsille jolloin me myös tehdään backup kaikista tärkeistä tiedostoista jotka kopioidaan takaisin kovalevylle. Toki eri myymälässä on eri tason asentajia jolloinka palvelu ei aina toimi samalla tasolla joka myymälässä. Suomalaisilla on paha tapa aina yleistää esim jokin ketju kuten meidän kun tulee huono kokemus jostain kaupasta. Paskanjauhaminen on yleistä keskestelepalstoilla. Asiakkaan tyytyväisyys on kaiken A ja O meidän myymälässä, vaikka on erittäin vaikeaa olla kaikille mieliksi. Yritys on kova silti. Keskustelemme huonoja kokemuksia ja yritämme seuraavalla kerralla olla parempia.
- Kotilas
Tietokoneen ongelmia voi myös ennaltaehkäistä joten kyllä vuosihuolto kannattaa mutta pitää muistaa vaan katsoa mihin sen koneen kiikuttaa...
- Kotilas
Kotilas kirjoitti:
Tietokoneen ongelmia voi myös ennaltaehkäistä joten kyllä vuosihuolto kannattaa mutta pitää muistaa vaan katsoa mihin sen koneen kiikuttaa...
Se vielä piti minita, että pääkaupunkiseudulla on monia paikkoja jotka tekee vuosihuoltoa tai kuntotarkastusta, mikskä nyt niitä nimittääkin.
Itse pyysin kotiini mikrotukihenkilön www.mikrotukikohta.fi paikasta ja sain erittäin hyvää palvelua. Nuorimies vastasi muihinkin kysymyksiin joita olin miettinyt tietokoneen suhteen.
Asiallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759