Onko Hämeenlinnassa mitään veneiden talvisäilytyspaikkoja sopuhintaan? Olisi vähän kiire tapaus, kun teki tämä nykyinen varastopäällikkö oharit.
Veneen Talvisäilö
18
15778
Vastaukset
- Simppa.
Pojanluomalla näyttäis olevan lääniä pihassa sun botskilles.
- Hulila
Ei missään nimessä sinne !
Se häviää tai hajoitetaan. - SAI
Hulila kirjoitti:
Se häviää tai hajoitetaan.Yhdyn edelliseen. Siellä ei välitetä toisen omaisuudesta. Itse en käytä enää heidän palveluja. Rahastaa kyllä osaavat!
Naapuriin on Honkajuuri avannut oman lafkansa. Sinne menevi minun paatti. - veneiliä
SAI kirjoitti:
Yhdyn edelliseen. Siellä ei välitetä toisen omaisuudesta. Itse en käytä enää heidän palveluja. Rahastaa kyllä osaavat!
Naapuriin on Honkajuuri avannut oman lafkansa. Sinne menevi minun paatti.Älä sinne vie mitään. Sälli mikä käyttää oman veneensä pojanluomalla remontis ynm. Ja laskuja maksamatta useempaankin paikkaan ni ei se kyl osiakan saa koht muualta ku talvisäilös olevist veneistä
- Pilssivesi.
SAI kirjoitti:
Yhdyn edelliseen. Siellä ei välitetä toisen omaisuudesta. Itse en käytä enää heidän palveluja. Rahastaa kyllä osaavat!
Naapuriin on Honkajuuri avannut oman lafkansa. Sinne menevi minun paatti.Itselläni oli Honkajuurella muinoin kirstulassa talvisäilytyksessä, kevään tullessa menin paattiin, oli valehtelematta 200 l vettä pilsissä, olivat laittaneet risaset suojat ( oli ulkosäilytyksessä) joten se siitä Honkajuuresta.
- Mies 40-v Hattulasta
Hulila kirjoitti:
Se häviää tai hajoitetaan.Pojanluoman venefirma on yritysaneerauksessa, mutta toisella firmallaan heppu rahastaa ja alivuokraa kovia vuokria tiloista, joissa ei ole vettä, ei lämmitystä WC.tä ja talvella 10 astetta pakkasta. YIT omistaa rakennuksen ja tontin ja edellinen vuokralainen maksoi koko hoidosta 2000€ /kk vuokraa ja saman maksaa varmaan Pojanluomakin.
Sijoittamatta itse mitään, tämä tunnettu venkula vetää välistä vuokratuloja useita tonneja kuukaudessa ja nykyinen venefirma on näin ollen suurimmissa yli 1000 m2 tiloissa täysin ilmaiseksi.
Pitää ihmetellä mikä järki YIT:llä on avittaa kahdella eri firmalla keplottelevaa Pojanluomaa? Hyvätekeväisyyttä voisi harrastaa niitä mieluimmin niitä pikkufirmoja ja yksityisiä kohtaan, jotka ovat nyt Pojanluoman vuokrakiskonnan kohteena. - GG- man
Koijari, joka on mestari vain laskuttamaan. Jos ei ole etukäteen sovittu hintaa, niin takuuvarmasti tulee tajunnan räjäyttävä lasku.
- LouerMan
Mies 40-v Hattulasta kirjoitti:
Pojanluoman venefirma on yritysaneerauksessa, mutta toisella firmallaan heppu rahastaa ja alivuokraa kovia vuokria tiloista, joissa ei ole vettä, ei lämmitystä WC.tä ja talvella 10 astetta pakkasta. YIT omistaa rakennuksen ja tontin ja edellinen vuokralainen maksoi koko hoidosta 2000€ /kk vuokraa ja saman maksaa varmaan Pojanluomakin.
Sijoittamatta itse mitään, tämä tunnettu venkula vetää välistä vuokratuloja useita tonneja kuukaudessa ja nykyinen venefirma on näin ollen suurimmissa yli 1000 m2 tiloissa täysin ilmaiseksi.
Pitää ihmetellä mikä järki YIT:llä on avittaa kahdella eri firmalla keplottelevaa Pojanluomaa? Hyvätekeväisyyttä voisi harrastaa niitä mieluimmin niitä pikkufirmoja ja yksityisiä kohtaan, jotka ovat nyt Pojanluoman vuokrakiskonnan kohteena.Lain mukaan tiloista, jossa on noin alhainen lämpötila, ei voi edes periä vukraa.
Maksetut laskut noilta ajoilta voi riitauttaa ja voitto on 100 % varma.
- vene2000
Kirkkonummen Långviikissa on paras lämminhalli, siellä saa itse tehdä erillaisia huoltoja ja välineitä saa jopa lainata. Paras palvelu alalla pääkaupunki seudulla.
Mulla on numero jos kiinnostaa - Päijän 471
Kaks kuormalavaa alle ja käännät sen soutuvenees mäti puoli ylöspäin. Airot voit laittaa siististi sinne veneen alle. Tässä sulle ilmainen talvisäilytysmesta.
- Sunshine77
Pienkone ja venehuolto kannattaa kiertää, mutta sen varmasti paljasjalkaiset jo tietävätkin..
- Lonkku
www.talliosake.fi
- veneilijä
Miksi Pojanluoma kannattaa kiertää? Oma veneeni ollut sielä jo useina vuosina ja homma toiminut paremmin kuin hyvin.
- Talvisäilö hommattu
Talliosake.fi voi säilyttämisen lisäksi myös huoltaa yms.
- Hanski is oukei
Vie Pirttilään
- Pirttilän
Haaaaa....hanski on konkurssissa
- Honda 2x300hv
Mä vein RehtiHanskille jo syyskuussa.....nyt sitä ei enää näy siinä liikkeen pihassa pressutettuna eli viety varmaan jo sisätiloihin talvisäilöön, niin kuin oli luvattukkin. Kiva ottaa hyvin talvehtinut vene sitten taas keväällä ajoon.
- R&M
Honkajuuri on huijari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680