rattorin perään puun lastaajaa olen etsinyt mutta vähän on tarjolla. mistä niitä kannattaisi etsiä. ei tarvisi olla kärröä mutta eikai se haittaa vaikka edullinen kärrö olisi mukana.
Vastaukset 3
- kokemusta.
Nettiä selailemalla ja kyselemällä alan puuhapeteiltä varmaan löydät jostain mieleisen.
Josko ammattikäyttöön aiot, harkitse uuden ostoa,tuppaavat olemaan nuo laitteet monesti isäntälinjan jäljiltä melko tavalla kypsiä kamppeita.
Toki jos itsellä aikaa innostusta ja taitoa riittää voihan sellaisen rakennella loppuunkin ajetusta pelistä.- yks´ Jussi vaan
Googlettamalla löytyy jonkinmoisia laitteita. kun kirjoitat hakusanaksi "Nettikone". Näytön oikeaan laitaan tulee linkkirivi "Metsäkoneet".
- Vaivooksi
Hae naapurisi ajamaan puusi keskity siihen että saat puuta nurin tarpeeksi.3 viikon sahaukset ajaa päiväs hyvis olosuhteis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567