Eli siis, joku joka on käynyt lääkärissä pelkässä raskaustestissä? Miten käytännössä tapahtuu, otetaanko verikoe vai pissanäytteestä? Kuinka nopeasti tulee tulos ja jos tulos positiivinen niin otetaanko heti ultra jos yli kuudennella viikolla raskaana? Eli siis mitä siellä lääkäri kyselee jne. Minulla on piikkikammo eli siksi kyselen voiko sen lääkärissä ottaa pissanäytteestä. Kiitos jo etukäteen :)
Lääkärissä raskaustestissä
3
5284
Vastaukset
- tai...,,,
Raskaustesti voidaan tehdä joko pissasta tai seerumista (verestä). Pissanäytteeksi tarvitaan aamupissanäyte, jotta tulos luotettavampi. Verikoe voidaan ottaa mihin aikaan päivästä tahansa ja sen tulos on luotettavampi. Lääkäri ei ota näytteitä, vaan ne otetaan labrassa lääkärin lähetteellä. Siihen, mitä lääkäri kyselee käynnillä en osaa kommentoida.
- alkup..
tuon tiesinkin että labraan pitää mennä. Mutta sen sitten haluaisin kanssa tietää että mitä sitten siellä lääkärissä tapahtuu jos tulos on positiivinen. Eli hetikö aletaan ultraan ym.
- ----------------
alkup.. kirjoitti:
tuon tiesinkin että labraan pitää mennä. Mutta sen sitten haluaisin kanssa tietää että mitä sitten siellä lääkärissä tapahtuu jos tulos on positiivinen. Eli hetikö aletaan ultraan ym.
Eli eka kävin antaan pissanäytteen, ja sitte soitin tuloksen iltapäivällä.. Ja oli positiivinen, ja sitte piti ottaa yhteyttä neuvolaan, ja sieltä varattiin aikaa ja sitä rattaa lähetiin meneen=) Mulla ultrattiin ekalla kerralla ku menin neuvolaan, olin muistaakseni viikoilla 7 2 ku menin eka kerran..
Ja neuvolassa ultras ihan se neuvolan hoitajatäti=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232