tai no...oikeastaan pitemmän ajan mietiskelyn tuloksena tuli totaalinen kyllääntyminen pitkiin hiuksiin aamulla ja niinpä sitte ajelin jo varsin aikaisin kohti cityä...ja kampaamoa heh.
Päätin matkalla, että tänään lähtee takuuvarmasti ja että niin kauan kierrän, kunnes jossain paikassa on aikaa klipsiä.
No vaan heti ekassa lykästi pienen odottelun jälkeen ja niin lyheni hiukset varsin roimasti. Aamulla ne vielä oli hiukan pidemmät kuin galleriassani olevassa kuvassa, mutta ne on sitte tällaiset:
http://personal.inet.fi/yritys/kl-salonki/naisten_sivut/nainen2.1.jpg
Outoa on, kunnes taas monien vuosien jälkeen tottuu siihen, ettei päässä ole kuin muutama karva ristissä :)).
Teettekö te muut vastaavanlaisia extemporeita?
Hetken mielijohteesta
14
490
Vastaukset
hiusten suhteen mulla tulee taatusti!
Joskus saan kauppareissulla idean käydä tasaamassa latvoja ja poistunkin kampaajalta jättäen sinne 20 senttiä hiuksia.- issu56
alkuperäinen tarkoitus...vain vähän tasata latvoja, mutta siinä odotellessa ja leikkausmalleja katellessa mieli kummasti muuttui ja mulla yleensäkin on latvuksen aina niin, että joko heti tai ei ollenkaan :)).
- mutta...
Kyllä kannatti siistiä hiukset! Ei meinaa issukkaa tuntea tuosta kuvasta. Galtsussa ei oikein niistä koirannaamoista erotu! uusi kuva on paa- aljon sievempi.
Mutta muistathan että oikea sisäinen kauneus ei uusista hiuksistakaan tule vaan siitä miten kohtelet muita ihmisiä ja siitä miten käyttäydyt. Jospa nyt tulisi muutos siihenkin ja uusi kaunis issu kouriutuisi esiin. Menkööt vanha, kateellinen Ilki- Issu rännän ja loskan kanssa samaa tietä unohduksiin, eikös niin?- issu56
älä kuule viitti naurattaa vanhaa!
- Mayi
issu56 kirjoitti:
älä kuule viitti naurattaa vanhaa!
ihminen ja laiskan ihmisen tukka, eli ponnari niskaan, tai jos oikein lapsettaa niin saparot! Onhan sitä kokeiltu jos jonkinlaista tyyliä alkaen ihan lyhyestä sitten tosi kiharaan, mutta niissä kaikissa kun on se vika että pitäis supsutella kaiken maailman tököttejä päähänsä ja hääriä rullien tai vähintäänkin föönin kanssa. Nej Tack! Jo useamman vuoden oon pitänyt tätä "pese ja pidä" tukkaa joka ei muuta kaipaa kuin shampoota silloin tällöin ja ravistelun kuivaksi. Välillä on pitempi, välillä lyhyempi..nyt jotain olkapäille. Mutta nostan hattua niille jotka viitsivät uudistautua ja jopa nähdä vaivaa ulkonäkönsä suhteen!! Onneksi kaikki eivät ole tämmösiä mettänpeikkoja kuten minä.
- issu56
Mayi kirjoitti:
ihminen ja laiskan ihmisen tukka, eli ponnari niskaan, tai jos oikein lapsettaa niin saparot! Onhan sitä kokeiltu jos jonkinlaista tyyliä alkaen ihan lyhyestä sitten tosi kiharaan, mutta niissä kaikissa kun on se vika että pitäis supsutella kaiken maailman tököttejä päähänsä ja hääriä rullien tai vähintäänkin föönin kanssa. Nej Tack! Jo useamman vuoden oon pitänyt tätä "pese ja pidä" tukkaa joka ei muuta kaipaa kuin shampoota silloin tällöin ja ravistelun kuivaksi. Välillä on pitempi, välillä lyhyempi..nyt jotain olkapäille. Mutta nostan hattua niille jotka viitsivät uudistautua ja jopa nähdä vaivaa ulkonäkönsä suhteen!! Onneksi kaikki eivät ole tämmösiä mettänpeikkoja kuten minä.
olin minäkin ja kaiketi sellaiseksi myös jään, vaikka hiukset olis mimmoiset :). Ei saa mulla kulua liikoja aikoja latvuksen laittoon, kun en mitään permanenttejä enää huoli. Saa nyt sitte nähdä, miten tähän tulee tottumaan :).
Hyvän näköisen uuden tukan oot hankkinut..
mulla on jo vuosia ollut samantyylinen leikkaus...
helppo hoitoinen...- issu56
sopiiko vaiko ei. Alkoi vaan niin vimmatusti ärsyttämään ne pitkät karvat, kun vaikka mitä tököttiä niihin pisti ja kuinka laittoi, niin ei pysyny kuin hetken jonkin näköisinä ja polkkatukkaa en missään nimessä enää halunnut.
Yritän tässä nyt vain taistella päätöstäni vastaan...nimittäin olla värjäämättä...jotain kuitenkin pitäisi vielä keksiä :).
- pyreeni
Leikkasin pitkät hiukset lyhyiksi muutama vuisi sitten, nyt ovat taas pitkät, mutta ei vielä huvita tehdä muutosta siihen.=)
Rohkea olit, mutta se usein kannattaa!- issu56
tämä kannatti...ainakin tänään on kovastikin livesti kehuttu, mutta mulla itellä menee aikamoinen tovi tottua siihen, ettei hiukset ole tiellä ja silmillä joka paikassa ja tuulessa :).
- Bordeaux00
Mutta hieno on lopputulos! Oon niin nössö etten itse uskaltais..
Itse otin tatuoinnin hetken mielijohteesta.. jäin ns. koukkuun ja kolmas tulee joulukuussa :)- issu56
olen sitte minä, sillä tatuoinneille sanon kyllä jyrkän ein...ei kiitos niitä mulle.
- serop1
Itse mietin kans hiusten leikkaamista. Tällä hetkellä hiukset yltää pakaroihin saakka. Pitäisi kehittää joitan tyyliä. Ihan poikatukkaa en kyllä ajatellut leikata, kun itse niistä tykkää. Minusta on naisellisempaa omistaa hiukset ;) Ja eikä mulle varmaa sopiskaan lyhyet, kun on niin ohutta tuo hius :)
- issu56
kampaajilta ei leikkausmallivaihtoehtoja...ne kyllä tietää.
Kerrot vain ajatuksesi...ei siinä muuta tarvita, kun niitä ehdotuksia alkaa tulemaan :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006