Tutustuin rapuun

Pihkaantunut

Tutustuin hiljattain rapuihmiseen,ja olen nyt todennut,kun olen tutkinut tätä merkkiä,että rapuihmiset ovat todella sympaattisia, sielukkaita ja rakastettavia ihmisiä. Tykkään!

4

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihkaantunut

      ... tässä rapu neitokaisessa se että mielialat tuntuvat vaihtelevan aika lailla.. on vähän arvaamaton / toisaikainen (tarkoitan siis: enemmän kuin aiemmilla tyttöystävillä). Toisaalta kun ajattelen,se onkin aika hieno juttu! Siinä on jotain kivaa, kun se on niin herkkä. ja kuitenkin päältä kova. Sovinkohan itse härkänä ravun kanssa yhteen. Itsestä tuntuu, että sovin. Ja kyllä ainakin vielä synkkaa,eikä vain sänkyhommissa.

      • vaihtelee

        mielialat miehilläkin ihan yhtä lailla. Itse olen härkänainen ja pihkaantunut rapumieheen. Ravut tekee välillä sitä, että ne pakenee sinne kuorensa alle ja silloin koetellaan toista osapuolta. Ihana, rakastettava ja hellä mies, mutta hänelle pitää vaan välillä antaa sitä omaa tilaa enemmän kuin mitä muiden kohdalla olen huomannut. Lauria lainatakseni "välihin on niinku myrskynmerkki ja välihin kaksi taivasta.." Hän taas ihmettelee miten voin olla niin hillitty luonteeltani. Tosin pari kertaa on tullut rähistyä, kun on hermo mennyt hänen kanssaan. Mutta en näe mitään syytä miksei härät ja ravut sopis yhteen:)


    • po´rinlempi

      sinä olet nyt vallan väärässä rapumies on ilkeä ja pirullinen ja oma laatunen minä itte kaikki asiat päättää itse ei ajattele eikä kunnioita ketään kuin itseä haukkuu mutta silti toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivotaan sun rapumies on ok

    • sariina 69

      Tutustuin kesällä mukavaan rapumieheen,joka vaikutti tosi symppikseltä ja järkevältä ns. jalat maassa tyypiltä.Ei varmaankaan ymmärtäisi minunlaistani joskus tuulihattu-vaakaa.Ravun sanotaan olevan rakastettava,oikeudenmukainen ja lojaali.En paremmin tunne tutustumaani rapuun,joten en voi paljoa ottaa kantaa.Muutaman juttelukerran perusteella kuitenkin ok tyypiltä vaikutti!Harmi kun ei ole täälläpäin enää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe