olette naisen hiuslisäkkeestä, jos se on huomaamaton ja sekoittuu omien hiusten joukkoon? Onko lisäkkeellinen nainen vastenmielinen?
Olen vakavasti harkinnut lisäkkeen hankkimista nyt kun itselläni on vielä vähän omia hiuksia jäljellä. Minulla on vielä reilut kymmenen vuotta jäljellä työelämässä, jolloin minun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja silloin ei oikein voi kuljeskella kaljupäänä. Samoin rakkain harrastukseni ja mielettömän hauska liikuntamuoto, tanssiminen täytyisi hiuksettomana lopettaa, sillä eihän kukaan kaljua naista hae tanssiin.
Minulle, ja varmaan useimmille naisille hiusten laittaminen ovat paitsi osa jokapäiväistä ulkomuodon ja itsensä hoitoa myös tärkeä osa itsetuntoa, identiteettiä, mielialaa ja mielenterveyttä. Masennus vain syvenee, jos jokainen päivä on 'bad hair day'. :
Miehet!
9
892
Vastaukset
- nytriittitää
hiuslisäkkeet oon nykypäivänä niin aitoja että niitä ei kukaan huomaa ellei rupee suurennuslasilla tähysteleen,joten rohkeesti vaan hakemaan sellanen;)
- huomata että
tältä palstalta löytyy ymmärtäväisiä tyyppejä. Heti huomenna menen työterveyslääkärille kysymään korvaako KELA osan lisäkkeestä. Olen kuullut, että joissain tapauksissa korvaa. Ja sitten vaan kampaamoon! Kiitos!
- hiuslisäke...
Hiuslisäke ei ole vastenmielinen. Minulle ei olisi väliä, vaikka naisella olisi kokoperuukkikin. Ovathan ne hiukset naiselle tärkeät ja miksi sitten pitäisi kuljeksia huonossa tukassa, kun laadukkaita lisäkkeitäkin saa. Itse en pidä lisäkettä (olipa se miehellä tai naisella) turhamaisena, typeränä tms.
Ja vaikka et olisikaan työelämässä eikä sinuun kohdistuisi työelämän luomia ulkonäköpaineita, niin mikset voisi hankkia lisäkettä ihan vaan omaksi iloksi. Jos omat hiukset haittaavat, niin hanki se lisäke, äläkä välitä muiden ihmisten mielipiteistä.- puhut
kaikkein eniten lisäke tulisi omaksi ilokseni. Ja oma mielenterveyshän on kaiken olemisen perusta.
- lksdsd
Joo...tuskin sitä "keinohiusta" kukaan oikeasta erottaa...sitä paitsi lisäkkeisiinhän käytetään paljon luonnonhiuksia.
- kannustuksesta!
Ja toistaiseksi on omiakin hiuksia, jotka kuulemma ikäänkuin virkkuukoukulla nostetaan keinohiuksen sekaan.
Pikkuisen jännittää hoitamisen ja uusimisen vaiva, mutta käynhän nytkin kampaamossa parin kuukauden välein, joten eiköhän se siitä.
- mies-40
En myöskään pidä hiuslisäkettä mitenkään "vastenmielisenä". Ennemminkin kunnioitan sellaisia ihmisiä jotka uskaltavat tarttua ongelmiinsa ja sitä kautta parantaa OMAA elämänlaatuansa! Se on varmaa, että kun oma mielialasi on kunnossa ja elämä hymyilee, niin se iloisuus tarttuu myös lähimmäisiisi.
Kaikkea hyvää tulevalle tuuheatukalle :)- Tällä
palstalla on upeita tyyppejä, jotka ymmärtävät hiusten lähtöön liittyvät henkiset paineet myös naisen kannalta. Hiusten lähtö on harvoin kenenkään omaa syytä!
Kampaajani kertoi, että varhainen hiusten lähtö molemmilla sukupuolilla on viime vuosikymmeninä lisääntynyt huomattavasti. Syyksi arvellaan yksinkertaisesti ilmansaasteita, ruuan lisäaineita ja jotkut jopa muistavat Tsernobilin ydinonnettomuuden. Mene ja tiedä - ongelma on kuitenkin yleistynyt.
Naisten hiusten lähtö on vielä vaikeampaa hoitaa kuin miesten, mikä tuntuu epäreilulta, mutta onneksi apukeinoja on keksitty, niinkuin esimerkiksi nuo hiuslisäkkeet.
Toivoisimpa tosielämässäkin yhtä ymmärtäväisiä miehiä ympärilleni kuin täällä minulle vastanneet. Kiitos teille! - mies22
Tällä kirjoitti:
palstalla on upeita tyyppejä, jotka ymmärtävät hiusten lähtöön liittyvät henkiset paineet myös naisen kannalta. Hiusten lähtö on harvoin kenenkään omaa syytä!
Kampaajani kertoi, että varhainen hiusten lähtö molemmilla sukupuolilla on viime vuosikymmeninä lisääntynyt huomattavasti. Syyksi arvellaan yksinkertaisesti ilmansaasteita, ruuan lisäaineita ja jotkut jopa muistavat Tsernobilin ydinonnettomuuden. Mene ja tiedä - ongelma on kuitenkin yleistynyt.
Naisten hiusten lähtö on vielä vaikeampaa hoitaa kuin miesten, mikä tuntuu epäreilulta, mutta onneksi apukeinoja on keksitty, niinkuin esimerkiksi nuo hiuslisäkkeet.
Toivoisimpa tosielämässäkin yhtä ymmärtäväisiä miehiä ympärilleni kuin täällä minulle vastanneet. Kiitos teille!Itse miellän peruukin normaaliksi naiselle. En koe sitä mitenkään ihmeellisenä, jos naisella on peruukki, joten siitä vaan.
Nuorten miesten kaljuuntumisen luulen vähentyneen halvan finasteridin ansiosta viimeisen viiden vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351