Hei!
Olen tässä ladannut kaksi kertaa fedora 9 torrenttina sekä direct downloadina.
Vista ultimate 64bit, ja neroa käyttäen olen polttanut jo nuo imaget oikeaoppisesti dvd-levylle.
Tämän jälkeen heitän levyn sisään ja boottaan koneen. Alku lähtee hyvin päälle. Eteen tulee valikko jossa tämä kysyy, että asennetaanko fedor 9 (vaihtoehto: text), muistin tarkistus yms.
Valitsen fedor9 asennuksen.
Ohjeiden mukaan seuraavaksi pitäisi tulla ikkuna jossa kysytään, haluaako levyn tiedostot tarkistaa. Mulla hyppää suoraan ikkunaan jossa tämä kysyy mistä asennetaan: cd/dvd-asema, kovalevyltä ja pari muuta vaihtoehtoa. No valitsen dvd-aseman. Sitten tämä meneekin vaikeaksi. Tämä valittaa, ettei levyllä ole fedoran asennustiedostoja....
Molemmat .iso-tiedostot ovat olleet 64bittisiä asennuslevyjä.
Niin ja poltin hitaimmalla eli 4xnopeudella, joten tuskin polttiprosessissa ole tullut virheitä (kaksi kertaa tuon tehnyt).
Jospa jollain tullut vastaan samanlainen "ongelma" ja osaisi hieman neuvoa =)
Kiitos jo etukäteen. Ja anteeksi vähän epäselvä teksti.
Fedora 9 asennus
huoh
3
773
Vastaukset
- siirrossako?
En ole koskaan tuollaiseen törmännyt mutta oireet viittaa siihen että se .iso siirron aikana kärsinyt. Tarkista SHA1SUM tuolta.
ftp://ftp.funet.fi/pub/mirrors/fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso/SHA1SUM- huoh
En osaa tuota käyttää, mutta uskoisin että ei latauksen/polton aikana tuo tiedosto ole kärsinyt, kerta kaksi kertaa sen latasin/poltin.
Tässä on jotain muuta häikkää :(
- arvaus:
"liian uusi kone", ei tunnista cd/dvd asemaa.
Itse mielenkiinnosta kokeilisin Fedora 10, joka viittä vaille valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1326705MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny595816Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884499NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun994416Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574231Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.901574- 3911448
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301335- 821329
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?421102