Fedora 9 asennus

huoh

Hei!
Olen tässä ladannut kaksi kertaa fedora 9 torrenttina sekä direct downloadina.
Vista ultimate 64bit, ja neroa käyttäen olen polttanut jo nuo imaget oikeaoppisesti dvd-levylle.
Tämän jälkeen heitän levyn sisään ja boottaan koneen. Alku lähtee hyvin päälle. Eteen tulee valikko jossa tämä kysyy, että asennetaanko fedor 9 (vaihtoehto: text), muistin tarkistus yms.
Valitsen fedor9 asennuksen.
Ohjeiden mukaan seuraavaksi pitäisi tulla ikkuna jossa kysytään, haluaako levyn tiedostot tarkistaa. Mulla hyppää suoraan ikkunaan jossa tämä kysyy mistä asennetaan: cd/dvd-asema, kovalevyltä ja pari muuta vaihtoehtoa. No valitsen dvd-aseman. Sitten tämä meneekin vaikeaksi. Tämä valittaa, ettei levyllä ole fedoran asennustiedostoja....
Molemmat .iso-tiedostot ovat olleet 64bittisiä asennuslevyjä.
Niin ja poltin hitaimmalla eli 4xnopeudella, joten tuskin polttiprosessissa ole tullut virheitä (kaksi kertaa tuon tehnyt).
Jospa jollain tullut vastaan samanlainen "ongelma" ja osaisi hieman neuvoa =)
Kiitos jo etukäteen. Ja anteeksi vähän epäselvä teksti.

3

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siirrossako?

En ole koskaan tuollaiseen törmännyt mutta oireet viittaa siihen että se .iso siirron aikana kärsinyt. Tarkista SHA1SUM tuolta.

ftp://ftp.funet.fi/pub/mirrors/fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/releases/9/Fedora/x86_64/iso/SHA1SUM

• huoh

En osaa tuota käyttää, mutta uskoisin että ei latauksen/polton aikana tuo tiedosto ole kärsinyt, kerta kaksi kertaa sen latasin/poltin.
        Tässä on jotain muuta häikkää :(

• arvaus:

"liian uusi kone", ei tunnista cd/dvd asemaa.
      Itse mielenkiinnosta kokeilisin Fedora 10, joka viittä vaille valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2015
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1727
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1686
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1463
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1238
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1122
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1000
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      899
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      887
    Aihe